wo2 -> racisme?

Algemene vragen over de Tweede Wereldoorlog; ook bedoeld voor ongeregistreerde forumbezoekers.
Gebruikersavatar
Ioannis
Lid
Lid
Berichten: 387
Lid geworden op: 08 dec 2004, 11:13
Locatie: Brabant

Bericht door Ioannis »

8)
Laatst gewijzigd door Ioannis op 14 jan 2005, 23:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

Ik geef het op. Je komt met Ioannis geen steek verder zolang hij elke tegenvraag die hem niet uitkomt afdoet als tendensieus en daarmee discussies die hem slecht uitkomen uit de weg gaat.
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Gebruikersavatar
Ioannis
Lid
Lid
Berichten: 387
Lid geworden op: 08 dec 2004, 11:13
Locatie: Brabant

Bericht door Ioannis »

:shock:
Laatst gewijzigd door Ioannis op 14 jan 2005, 23:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

Eikel. Droom lekker verder.
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

Chilleh...:P

Beetje rustig blijven..Misschien een idee om de discussie verder te voeren via PB? Gaat namelijk niet meer echt over de 2e WO.
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

Ioannis schreef:Ik heb dat blijkbaar met succes bestreden ;)
Lafaard. Ik stel een vraag zes keer, je geeft zes keer geen antwoord en als ik dan opgeef ooit nog een antwoord te krijgen zie je dat als het succesvol bestreiden van een andere mening. Je bent niet goed bij je hoofd.
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Gebruikersavatar
Ioannis
Lid
Lid
Berichten: 387
Lid geworden op: 08 dec 2004, 11:13
Locatie: Brabant

Bericht door Ioannis »

:roll:
Laatst gewijzigd door Ioannis op 14 jan 2005, 23:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

Blijkbaar kun jij je waanbeelden niet overeind houden zonder ongunstige vragen te vermijden.
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

Moet ik een moderator of admin roepen? :o
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Gebruikersavatar
Ioannis
Lid
Lid
Berichten: 387
Lid geworden op: 08 dec 2004, 11:13
Locatie: Brabant

Bericht door Ioannis »

O-)
Laatst gewijzigd door Ioannis op 14 jan 2005, 23:00, 3 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

Welke discussie? Door vragen niet te beantwoorden breng je elke mogelijkheid tot het voeren van een discussie om zeep. Mijn opmerking zou suggestief zijn als ik hem maakte voordat er überhaupt een discussie was[/u]. Ik maak hem echter als constatering nadat iedereen heeft kunnen zien hoe je consequent en bewust alle vragen die ik je stel bleef vermijden. Simpele vragen met een direct verband met wat jij in deze thread hebt geschreven. Simpele vragen die je, indien je werkelijk je mening over racisme met feiten kunt onderbouwen, eenvoudig en afdoende had kunnen beantwoorden.
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Gebruikersavatar
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Berichten: 8132
Lid geworden op: 28 jan 2002, 17:25
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Bericht door Proos »

Ioannis schreef:
Harro schreef:Blijkbaar kun jij je waanbeelden niet overeind houden zonder ongunstige vragen te vermijden.
Kijk, zo'n opmerking is op zijn minst suggestief, en maakt een discussie zinloos.
De nietsvermoedende en onbevooroordeelde lezer van dit topic zal denk ik toch concluderen dat je inderdaad slechts selectief op de zaken in gaat.

Ik kan me de irritatie bij Harro goed voorstellen aangezien we op deze manier eindeloos blijven hangen en om de hete brij blijven draaien. Je hoeft niet op de vragen in te gaan en je hoeft ook geen rekening te houden met andermans argumenten, maar beperk je bijdrage dan tot één post in dit topic en blijf daarna weg. Je hebt dan namelijk je eigen subjectieve mening gegeven en die hebben we na die bijdrage dan luid en duidelijk ontvangen.

Als je wel in discussie wilt gaan zul je op vragen van anderen in moeten gaan en ook met wat meer moeten komen dan je eigen mening.
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Gebruikersavatar
Ioannis
Lid
Lid
Berichten: 387
Lid geworden op: 08 dec 2004, 11:13
Locatie: Brabant

Bericht door Ioannis »

:?
Laatst gewijzigd door Ioannis op 14 jan 2005, 22:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Berichten: 8132
Lid geworden op: 28 jan 2002, 17:25
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Bericht door Proos »

Ioannis schreef:Beste Proos, als iemand begint te schelden, heb ik geen zin meer om vragen te beantwoorden.

Fair enough?
Prima, als jij in die fantasie wilt vluchten ben je daar geheel vrij in.
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Gebruikersavatar
Ioannis
Lid
Lid
Berichten: 387
Lid geworden op: 08 dec 2004, 11:13
Locatie: Brabant

Bericht door Ioannis »

Protest tegen censuur!
Laatst gewijzigd door Ioannis op 14 jan 2005, 22:59, 3 keer totaal gewijzigd.
Plaats reactie