Stille tocht voor doodgereden tasjesdief

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Gesloten
Gebruikersavatar
Peter M
Lid
Berichten: 6271
Lid geworden op: 15 okt 2003, 18:09

Bericht door Peter M »

Timo schreef:
antwerpx schreef:Voor je nog eens positief reageert over het doden van een crimineel: bekijk eens hoeveel keer je zelf de wet hebt overtreden in je leven. Als je daar steeds lijfstraffen voor had gekregen, wat had er dan van jezelf overgeschoten?
Een keer door rood rijden is wat anders dan tasjes roven en je kunt me niet vertellen dat zo'n ali de eerste keer met dit soort dingen in contact kwam
Met het negeren van een stoplicht breng je andere mensen in levensgevaar, dat is volgens mij net iets erger dan het stelen van een chacoche die meestal gevuld is met vervangbare artikelen. Wie kan trouwens vertellen of een automobilist al geen twee keer door rood is gereden?
Gebruikersavatar
Nico Roelofs
Lid
Berichten: 4503
Lid geworden op: 05 sep 2004, 17:57
Locatie: Omg. Arnhem
Contacteer:

Bericht door Nico Roelofs »

Dodo schreef:
Timo schreef:
antwerpx schreef:Voor je nog eens positief reageert over het doden van een crimineel: bekijk eens hoeveel keer je zelf de wet hebt overtreden in je leven. Als je daar steeds lijfstraffen voor had gekregen, wat had er dan van jezelf overgeschoten?
Een keer door rood rijden is wat anders dan tasjes roven en je kunt me niet vertellen dat zo'n ali de eerste keer met dit soort dingen in contact kwam
Kan jij dat dan wel zeggen, dat ali het vaker heeft gedaan?

laten we zeggen, iedere keer dat je door rood rijdt, vinger eraf? Dat mag dan een toevallige voorbijganger doen, want de politie bemoeid zich niet met zulke grappen...
Eerder die dag heeft Ali nog voor de rechter gestaan voor een gewapende overval geloof ik.
Gebruikersavatar
Jelle H.
Lid
Lid
Berichten: 777
Lid geworden op: 03 okt 2004, 16:00
Contacteer:

Bericht door Jelle H. »

Hey mensen, voor de duidelijkheid!!

De omgekomen tasjesdief kwam net van de rechtbank. Een paar uur daarvoor was hij vrijgekomen van een celstraf van 4 maanden voor het beroven een winkel.
I am unaware of any such activity or operation, nor would I be disposed to discuss such an operation if it did in fact exist.
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

Whahaha, goh. Doet ie t erom ofzo? Het was alleen beter geweest als ie een paar dagen later nog een keer naar de rechter kon.
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Gebruikersavatar
Timo
Lid
Berichten: 1836
Lid geworden op: 13 okt 2003, 20:55

Bericht door Timo »

Idd dus hij zal vast niet zo'n goede jongen zijn geweest zoals zijn hele gigantische familie beweerde

Ik zal in ieder geval niet om hem rouwen
Starting up again
Gebruikersavatar
mario
Lid
Berichten: 258
Lid geworden op: 27 jun 2004, 19:55
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door mario »

Jelle H. schreef:Hey mensen, voor de duidelijkheid!!

De omgekomen tasjesdief kwam net van de rechtbank. Een paar uur daarvoor was hij vrijgekomen van een celstraf van 4 maanden voor het beroven een winkel.
Maar dat wist die vrouw achter het stuur waarschijnlijk nog niet !

Al blijft die tasjesdief gewoon een lul die met zijn tengels van andermans spulen had moeten afblijven. Een stille tocht voor zo'n crimineel is te absurd voor woorden.
ironmarc
Lid
Berichten: 2000
Lid geworden op: 19 feb 2004, 21:22
Locatie: IJsselstein

Bericht door ironmarc »

ja, hij was zo lief voor andere mensen.....amehoela! Je bent ook erg leif als je mensen beroofd :roll:

ik vind dat je die vrouw absurt dat ze die vrouw willen berechten voor doodslag! Ik wil wel eens zien hoe zo'n rechter reageert als ie word beroofd...kijken of hij dan wel het hoofd koel kan houden.

heel erg fout dat ze een stille tocht voor een crimineel willen houden :frownno:

Trouwens petje af dat minister Verdonk en Cohen (Burg. A-dam, of hoe je dat schijft) de vrouw heeft verdedigd!

En volgens mij heb ik gehoord dat die stille tocht niet meer door gaat, in overleg met z'n ouders en Cohen.
Gebruikersavatar
Timo
Lid
Berichten: 1836
Lid geworden op: 13 okt 2003, 20:55

Bericht door Timo »

:cheer:

1 - 0 voor de maatschapij
Starting up again
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

Dodo schreef:How, hoe kan ik nu Nederlanders haten? Ik ben er zelf 1. Die ene regel was gewoon een om frustraties kwijt te raken, het spijt me dat je het sarcasme er niet van zag...
Niet al te serieus bedoeld dus. Nogmaals, sorry dat spijt mij.

En nee, ik loop niet mee in die stille toch. Criminelen herdenken doe ik niet.

Als de overheid nou eens een keer inversteert in onderwijs en opvang voor zulke jongeren, dan zou het misschien zo kunnen zijn dat dit helemaal niet nodig was geweest?
Geen wonder dat er slecht Nederlands werd gesproken, er word aan alle kanten bezuinigd, er word echter wel geprotesteerd en geroepen wanneer er aan de VUT gezeten word (wat ik trouwens een vrij dubieuze regel vind).

Die gasten zitten in een bepaald milieu, net als junks en illegale hoeren. Hoe krijg je ze eruit? Door ze een kans te geven., helaas zijn de meestten in Nederland niet bereid om zulke mensen een kans te geven. Bang voor het nieuwe? Bang voor de eigen mogelijkheden??
Dat mevrouw Verdonk en mijnheer Cohen zich inlaten met zulk kinderachtig gedrag...

Tja, lees mijn eerdere reactie nog eens een keer goed door. Ik sta er vol achter en geloof dat hij nog correct is ook!!
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
ironmarc
Lid
Berichten: 2000
Lid geworden op: 19 feb 2004, 21:22
Locatie: IJsselstein

Bericht door ironmarc »

willen ze echter wel geholpen worden en een kans krijgen??
Ik heb ze nog nooit duidelijk horen maken dat ze dat zelf willen..
779
Lid
Lid
Berichten: 3145
Lid geworden op: 31 aug 2004, 19:09

Bericht door 779 »

Vrouw die tasjesdief doodreed vrijgelaten
De 43-jarige vrouw uit Amsterdam die ervan wordt verdacht dat ze in Amsterdam-Oost een tasjesdief heeft doodgereden, is in vrijheid gesteld. Dat heeft de rechter-commissaris van de rechtbank in Amsterdam donderdagavond beslist.
Gebruikersavatar
max
Lid
Berichten: 257
Lid geworden op: 17 jan 2005, 23:25
Locatie: Antwerpen
Contacteer:

Bericht door max »

Martijn schreef:Een stille tocht voor deze tasjesdief is inderdaad gewoon bezopen!
Tja voor mij is het simpel tasjes mag je niet pikken en mensen overhoop rijden ook niet, maar je kan niet vertellen dat dat tasje per ongeluk is gepikt, vermoedelijk is de dief wel per ongeluk plat gereden

EN dan een stille optocht jongens asjeblieft elek dag sterven er 100 kinderen op de wereld die nooit een tasje gepikt hebben, wandel daar voor rond !!!
Aprés moi, le déluge
http://www.dambusters.be
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

ironmarc schreef:willen ze echter wel geholpen worden en een kans krijgen??
Ik heb ze nog nooit duidelijk horen maken dat ze dat zelf willen..
Trek jij je klep maar open tegen zulke arrogante en asociaal ingestelde mensen. Velen zijn het, en ik zeg niet wie het zijn, maar er zijn toch veel Nederlanders die zich beter voelen dan 'die allochtoon'.

Tja ik zou het zelf ook wel weten, rondhangen met mensen uit hetzelfde land en dezelfde religie is toch makkelijker dan met mensen uit een totaal andere hoek.
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
ironmarc
Lid
Berichten: 2000
Lid geworden op: 19 feb 2004, 21:22
Locatie: IJsselstein

Bericht door ironmarc »

stille toch haalt in mijn mening toch niet zoveel uit hoor...
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

Trouwens over dat ongeluk..

Die vrouw zet de auto in de achteruit, kijkt natuurlijk om want wat doe je anders als je achteruit rijdt?? Rijd door, ziet een boom en komt met haar bezopen hooft niet op het idee om te remmen maar gewoon door te rijden met de aanzienlijke kans dat de tasjesdief beknelt raakt tussen de auto en de boom.

En als ze niet achteruit kijkt hoort ze toch een fikse boete te krijgen omdat ze een gevaar op de weg is. Innemen dat rijbewijs!!
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Gesloten