Stille tocht voor doodgereden tasjesdief

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Gesloten
779
Lid
Lid
Berichten: 3145
Lid geworden op: 31 aug 2004, 19:09

Bericht door 779 »

Marcfire schreef:Ik lees dat Hoog Catherijne werd genoemd, er is daar gisteren dus een 'veeg' actie gehouden door de politie omdat bijna een paar honderd Marokaanse jongeren aan het rellen was!

Ongelofelijk maar waar, hoe kunnen we met zulke acties in godsnaam van ons vooroordeel afkomen?

Ze vielen eerst winkelend publiek lastig later de politie, voordat ze zich echt tegen de politie keerden. In groepen van 40-80 personen.

Wilders wil dat Marokaanse jongeren die meerdere keren zich schuldig maken aan criminele daden zoals berovingen, het land worden uitgezet. Op zich lijkt het me lastig als iemand een Nederlands paspoort heeft en van Marokaanse afkomst is, maar met al het gezeik van de laatste jaren ga ik bijna zeggen dat ik het een goed idee vind
Zweden (dacht ik) heeft al zo'n beleid dus op zich is dat mogelijk. Hun wet laat zelfs Marokkanen die in Nederland geboren zijn zelfs het land uit zetten bij dit soort activiteiten.
Gebruikersavatar
Bert-Jan
Lid
Berichten: 2031
Lid geworden op: 04 nov 2004, 23:51
Locatie: Diepenheim
Gegeven: 6 keer
Ontvangen: 14 keer

Bericht door Bert-Jan »

Was spreuken voor een bumper sticker


- Ook in de achteruit gaat ons land erop vooruit
- Ik knuffel bomen in zijn achteruit.
- Als je dit kan lezen laat dan mijn tas los
- Ik rem voor dieven en zet em daarna in zijn achteruit
- 6 daagse cursus klemparkeren
- Oeps ik had je echt niet gezien
- Morgen koop ik een nieuwe tas en bumper
- Al is je scooter nog zo snel, mijn bumper die raakt je wel
- Zonder schroom zet ik je tegen de boom
- Hee stumper, ik beuk je met mijn bumper
- Zonder getoeter ram ik je scooter
- Je komt in de hel, want mijn auto is snel
- Als ik mijn tas moet geven, dan zul je het beleven
- Afblijven van mijn tas, of je gaat aan het gas
- Een echte tasjesdief neemt de bumper voor lief
- Iek nie stoppe voor jouw jy mij tassie teruggeven nouw
- Al is de tasjedief nog zo snel mijn bumper achterhaalt hem wel
Gebruikersavatar
gvdbor
Lid
Berichten: 405
Lid geworden op: 07 dec 2004, 19:03
Locatie: Ermelo
Contacteer:

Bericht door gvdbor »

bertjan schreef:maar volgens memhed in het filmpje heeft iedereen wel eens een tasje gestolen ??

ik nog niet
waarschijnlijk bedoelde hij dan "iedereen die hij kent" en dat zegt meer over hem dan over "iedereen"
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

De vrouw is in vrijheid gesteld, dus de zaak is niet geschorst. Komt geen staartje aan, hoewel OM nog aan het zoeken is.
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Gebruikersavatar
Jelle H.
Lid
Lid
Berichten: 777
Lid geworden op: 03 okt 2004, 16:00
Contacteer:

Bericht door Jelle H. »

Ik ben blij dat 92% vindt dat de vrouw een lintje moet krijgen!
I am unaware of any such activity or operation, nor would I be disposed to discuss such an operation if it did in fact exist.
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

Jelle H. schreef:Ik ben blij dat 92% vindt dat de vrouw een lintje moet krijgen!
Ik neem aan dat we deze zin, net als de keuzes, niet al te serieus moeten nemen?
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Gebruikersavatar
Jelle H.
Lid
Lid
Berichten: 777
Lid geworden op: 03 okt 2004, 16:00
Contacteer:

Bericht door Jelle H. »

De achterliggende boodschap van dit draadje neem ik bloed serieus..
I am unaware of any such activity or operation, nor would I be disposed to discuss such an operation if it did in fact exist.
Gebruikersavatar
wittmann
Lid
Berichten: 1451
Lid geworden op: 20 okt 2004, 17:11

Bericht door wittmann »

ik ben het volledig met jelle h eens
Gebruikersavatar
Edgar
Lid
Berichten: 5433
Lid geworden op: 01 jun 2004, 15:40
Locatie: Nordland
Ontvangen: 1 keer

Bericht door Edgar »

Me 2.... :)
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
779
Lid
Lid
Berichten: 3145
Lid geworden op: 31 aug 2004, 19:09

Bericht door 779 »

Ik vind persoonlijk dat zowel die Ali el B nog wattes het land uit moest als die ene mevrouw die (express?) deze jongeman platreed tussen boom (meerdere keren?) Het is allebei een misdaad vind ik...
junior
Lid
Berichten: 1407
Lid geworden op: 28 jun 2004, 19:03
Locatie: Heaven on Earth
Contacteer:

Bericht door junior »

Ok, die Ali had dat niet moeten stelen! Die dame wou gewoon haar eigendom terughalen en dat zou ik ook doen, of de dief nu bruin, blank of geel is! Wat ik nog het ergste vind is het argument "iedereen heeft wel eens een appel gestolen,..." Een appel is geen handtas en voor een appel breek je niet in een auto!
Junior
Gezocht: alles m.b.t. General der Gebirgstruppe en RKT Kress, Hermann.
CAME FROM OLD LADY IN VILLAGE: Latvian E-Bay seller.
ZENA
Gebruikersavatar
Nick
Lid
Berichten: 2204
Lid geworden op: 10 apr 2004, 20:32

Bericht door Nick »

moderated door Proos

op punten 2 en 10 uit forumregels
Laatst gewijzigd door Nick op 21 jan 2005, 20:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
jeroen1944
Lid
Berichten: 991
Lid geworden op: 20 aug 2004, 22:03

Bericht door jeroen1944 »

Met beide stellingen kan ik me niet verenigen, ze moeten die jongen niet OPHEMELEN want het was toch een gewone CRIMINEEL. Maar dat hij daarbij doodgereden is, is toch ook niet de bedoeling Geloof wel dat het de bedoeling van de vrouw niet was om hem dood te rijden. Maar om een stille tocht te houden vind ik ook belachelijk. Dit is weet echt Nederlands!!!!! :roll:
Gebruikersavatar
Timo
Lid
Berichten: 1836
Lid geworden op: 13 okt 2003, 20:55

Bericht door Timo »

Gewoon normaal zou jij niet proberen die jongens tegen te houden.
Ze zal echt niet geprobeerd hebben om hem expres te doden maar gewoon om hem te stoppen ja en dat hij daarbij overlijd dat is dikke pech voor hem.

Maar bij de NOS en alles geven ze meer de vrouw de schuld die haar eigendom verdedigde dan een tasjes dief die net van de rechtbank kwam
Starting up again
Gesloten