Stille tocht voor doodgereden tasjesdief

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Gesloten
Gebruikersavatar
jeroen1944
Lid
Berichten: 991
Lid geworden op: 20 aug 2004, 22:03

Bericht door jeroen1944 »

Timo schreef:Gewoon normaal zou jij niet proberen die jongens tegen te houden.
Ze zal echt niet geprobeerd hebben om hem expres te doden maar gewoon om hem te stoppen ja en dat hij daarbij overlijd dat is dikke pech voor hem.

Maar bij de NOS en alles geven ze meer de vrouw de schuld die haar eigendom verdedigde dan een tasjes dief die net van de rechtbank kwam
idd
Gebruikersavatar
Ioannis
Lid
Lid
Berichten: 387
Lid geworden op: 08 dec 2004, 11:13
Locatie: Brabant

Bericht door Ioannis »

Volgens mij deugden de remmen van die auto niet...
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

Ioannis schreef:Volgens mij deugden de remmen van die auto niet...
Of de ogen van de vrouw..
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Gebruikersavatar
Timo
Lid
Berichten: 1836
Lid geworden op: 13 okt 2003, 20:55

Bericht door Timo »

Volgens mij deugden die jongen niet en daardoor licht hij nu tussen 6 plankjes
Starting up again
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

Timo schreef:Volgens mij deugden die jongen niet en daardoor licht hij nu tussen 6 plankjes
Een zielige kruimeldief hoeft niet tussen 6 plankjes te liggen..

begrijp nu eens een keer dat dit niet hoort. of je nou medelijden hebt met die jongen of niet, het is niet de bedoeling dat die vrouw eigen rechter ging spelen.

maar laat iemand eerst maar eens het dossier hier op het internet zeggen..(als t ff kon :P)
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Gebruikersavatar
Timo
Lid
Berichten: 1836
Lid geworden op: 13 okt 2003, 20:55

Bericht door Timo »

Voor de zoveelste keer ze zal echt niet hem dood hebben willen rijden
Ik zie het als een ongeluk verkeerd agelopen voor hem.

En als hij die tijd gewoon op zijn werk had gezeten zoals de meeste of op school ect.
Ipv een vrouwtje beroven dan leefde hij nu waarschijnlijk nog misschien stond hij dan nu wel over zijn broer te vertelen wat voor een goede jongen dat toch was
Starting up again
779
Lid
Lid
Berichten: 3145
Lid geworden op: 31 aug 2004, 19:09

Bericht door 779 »

Dodo schreef:
Timo schreef:Volgens mij deugden die jongen niet en daardoor licht hij nu tussen 6 plankjes
Een zielige kruimeldief hoeft niet tussen 6 plankjes te liggen..

begrijp nu eens een keer dat dit niet hoort. of je nou medelijden hebt met die jongen of niet, het is niet de bedoeling dat die vrouw eigen rechter ging spelen.

maar laat iemand eerst maar eens het dossier hier op het internet zeggen..(als t ff kon :P)
zielige kruimeldief wil ik niet zeggen... deze jongen was gewoon psychisch niet in orde. En ik ben van mening dat alle probleemjongeren van Marokkaanse afkomst geen opvoeding krijgen van hun ouders (die spreken niet eens Nederlands!), hebben geen opleiding en hebben geen werk en zijn gewoon zielig. 19 jaar in Nederland wonen en ik kan die gasten niet eens verstaan! Schande gewoon... <--mod-->

____
Gedeeltelijk moderated door Proos (stuk <--mod-->)

op punten 2 en 10 uit forumregels
Hauptmann
Lid
Berichten: 545
Lid geworden op: 29 aug 2004, 18:51
Contacteer:

Bericht door Hauptmann »

Dodo schreef: begrijp nu eens een keer dat dit niet hoort. of je nou medelijden hebt met die jongen of niet, het is niet de bedoeling dat die vrouw eigen rechter ging spelen.
Maar vindt je dat ook als zulke kruimeldieven weten dat de pakkans laag is en ze daar misbruik van maken? Ook als je van tevoren weet dat de dief van jouw tas toch niet gepakt wordt. Mag je dan nog niets doen? Dan blijven misdaden dus geheel ongestraft. Ik twijfel daar toch een beetje over.
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

779 schreef:
Dodo schreef:
Timo schreef:Volgens mij deugden die jongen niet en daardoor licht hij nu tussen 6 plankjes
Een zielige kruimeldief hoeft niet tussen 6 plankjes te liggen..

begrijp nu eens een keer dat dit niet hoort. of je nou medelijden hebt met die jongen of niet, het is niet de bedoeling dat die vrouw eigen rechter ging spelen.

maar laat iemand eerst maar eens het dossier hier op het internet zeggen..(als t ff kon :P)
zielige kruimeldief wil ik niet zeggen... deze jongen was gewoon psychisch niet in orde. En ik ben van mening dat alle probleemjongeren van Marokkaanse afkomst geen opvoeding krijgen van hun ouders (die spreken niet eens Nederlands!), hebben geen opleiding en hebben geen werk en zijn gewoon zielig. 19 jaar in Nederland wonen en ik kan die gasten niet eens verstaan! Schande gewoon... Ze zijn te dom om te begrijpen dat ze verafschwud worden en ze zijn niet bereid om er iets aan te doen? Hun IQ kan dat niet aan zeker....
Zeg je nu dat Marrokanen en andere allochtonen dommer zijn dan Nederlanders? :shock:
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Gebruikersavatar
Timo
Lid
Berichten: 1836
Lid geworden op: 13 okt 2003, 20:55

Bericht door Timo »

Nee maar die wel
Starting up again
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

Timo schreef:Nee maar die wel
Ze zijn te dom om te begrijpen dat ze verafschwud worden en ze zijn niet bereid om er iets aan te doen? Hun IQ kan dat niet aan zeker....

nou..., die wel. hij bedoeld er duidelijk meerdere.

verpleegkundige was het toch?
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
779
Lid
Lid
Berichten: 3145
Lid geworden op: 31 aug 2004, 19:09

Bericht door 779 »

Ik heb het over probleemjongeren van Marokkaanse afkomst.... Nederlander toch of niet?
Gebruikersavatar
Ioannis
Lid
Lid
Berichten: 387
Lid geworden op: 08 dec 2004, 11:13
Locatie: Brabant

Bericht door Ioannis »

Jullie begrijpen het echt verkeerd!

Als je een auto in zijn achteruit zet, wordt je als je te hard op het gaspedaal trapt naar voren geduwd, ondat de beweging naar achter is.

De vrouw is vrijwel zeker verrast door dat effect.

Natuurlijk wilde ze eigenlijk alleen maar achteruit rijden, om heel beleefd en vriendelijk het tasje terug te vragen.
779
Lid
Lid
Berichten: 3145
Lid geworden op: 31 aug 2004, 19:09

Bericht door 779 »

hahaha ik zat al te wachten op je menig Ioannis... altijd even komisch haha...

Maar wat heeft het voor zin om netjes je tas terug te vragen als ze je niet begrijpen? Nederlandse taal is moeilijk hoor :P
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

779 schreef:Ik heb het over probleemjongeren van Marokkaanse afkomst.... Nederlander toch of niet?
Ja ik ben Nederlander.

En dat typische gezeik op probleemjongeren van allochtone afkomst. Wie helt die gasten dan? Het is in ieder geval niet de overheid. Investeren erin doen ze niet. Het enige wat jullie zien zijn diegenen die hangen op straat, maar niet die om 8 uur 's ochtends in de trein stappen en naar werk gaan. Of zij die de trein schoonmaken.

Ik zie hier soms haast racistische opmerkingen rondgaan, dat terwijl jullie allemaal boeken in jullie kast hebben staan waarin duidelijk beschreven staat wat er gebeurd wanneer zulke waanideeën de overhand nemen. Ja, dan bedoel ik inderdaad het onderscheid van ras gemaakt door Hitler.

Kom op, denk na!! Die probleemjongere in de straat is niet minder mens dan dat jullie zijn, en toch voelen jullie je beter. Waarom is het eigenlijk een probleemjongere? Hij/zij heeft problemen, goh vrij logisch. Wie zegt dat dat met het IQ te maken heeft? Niemand, behalve enkele dwazen. Zoiets heeft met opvoeding, onderwijs en leefmilieu te maken. Er hoeft er maar 1 goed te zijn en het 'probleem' voor 'jongere' is weg.

Kop op Nederland, en de kont naar achteren...
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Gesloten