Huisdieren?

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Gebruikersavatar
Narcolepticus
Lid
Berichten: 1270
Lid geworden op: 13 okt 2004, 21:41
Locatie: Bel 156

Bericht door Narcolepticus »

't is maar dat er veel illigaal worden verhandeld dacht ik
ironmarc
Lid
Berichten: 2000
Lid geworden op: 19 feb 2004, 21:22
Locatie: IJsselstein

Bericht door ironmarc »

dat weet ik niet, ik weet alleen dat als je ze wilt invoeren, je echt veel vergunningen nodig hebt. Maar waarschijnlijk zal er heus wel gemokkeld worden, maar makkelijk zal dat niet zijn.
En ik denk dat als je een dierenvriend bent, je geeneens wildvang wilt hebben als je gewoon nakweek kunt kopen, maar dat is mijn mening
Gebruikersavatar
Narcolepticus
Lid
Berichten: 1270
Lid geworden op: 13 okt 2004, 21:41
Locatie: Bel 156

Bericht door Narcolepticus »

ach ik ben content met m'n hond en kater:)
Gebruikersavatar
Darryl
Lid
Berichten: 2619
Lid geworden op: 11 okt 2004, 20:26

Bericht door Darryl »

ironmarc schreef:
Ja ze kosten wel wat, zo'n 500 Euro moet je er zeker voor rekenen!
Wat zei die van jullie allemaal?? Gaaf dus hij was helemaal tam?
Hij was helemaal tam :) , hij mocht overal komen in huis en hij sliep bij je op schoot.
Die van ons zong het wilhelmus, kon hoesten, niezen, als hij een ''snoepje wou zei hij : 'k wil snoepje. hij deed de telefoon na, hij kon blaffen zijn naam zeggen, mijn naam zeggen enz... :)

Als je een papagaai wil leren praten kun je misschien eens proberen iets in te spreken op een casttebandje en dan laten afspelen :)
They shall not grow old, as we that are left grow old. Age shall not weary Them, not the years condemn.
At the going down of the Sun, and in the morning. We will remember them.
Gebruikersavatar
Peter
Lid
Berichten: 2861
Lid geworden op: 24 okt 2003, 21:44
Ontvangen: 2 keer
Contacteer:

Bericht door Peter »

We, ( mijn vriendin en ik ) hebben een Huistijger ( Kat dus... ) met een uiterst lam karakter die alleen beweegt als het strikt noodzakelijk is! Daardoor hebben we dus ook muizen in de schuur, want Zijne Koninklijke Hoogheid Huistijger wenst alleen Gourmet tot zich te nemen! :)
Daar is 'ie weer!
Gebruikersavatar
Darryl
Lid
Berichten: 2619
Lid geworden op: 11 okt 2004, 20:26

Bericht door Darryl »

Wij hebben ook zo'n luie kat.
Hij ligt de hele dag op zijn gat ! Hij staat alleen op als ie wil eten. en moet pissen natuurlijk :roll:
Als hij je in de weg ligt en je wilt hem verplaatsen bijt hij en gromt hij :evil:
They shall not grow old, as we that are left grow old. Age shall not weary Them, not the years condemn.
At the going down of the Sun, and in the morning. We will remember them.
180cc
Lid
Lid
Berichten: 168
Lid geworden op: 12 okt 2004, 16:11
Locatie: Denhaag

Bericht door 180cc »

Mijn pa en ma hebben een luie verdomde Duitse herder, die we gellukkig nooit buiten hoeven uittelaten en we hebben ook nog een zwarte kater luistert naar de naam Smiley....
-Hi im high-
Gebruikersavatar
J Bishop
Lid
Berichten: 102
Lid geworden op: 17 dec 2004, 21:19

Bericht door J Bishop »

We hebben sinds September een Labrador pup. Luisterd naar de naam Woody. Luisterd al goed, en is zindelijk ( altijd handig :D ) heeft alleen af en toe een eigen wil. (Schijnt namelijk niet veel voor te komen bij Labs)

Zal binnekort nog wel een foto sturen ;)

En ik heb nog een kat genaamd Chico, die ligt net als de kat van darryl de hele dag te slapen en wordt alleen wakker als er eten te halen valt.
Maar als je hem wakker maakt of hij ligt in de weg, wil ie nog wel eens je been grijpen, maar voor de rest wel een lief beest.

Nou over de cavia is weinig te vertellen, misschien zegt ze naam al genoeg "Hitsige Nelis". Die naam heeft ie gekregen, omdat hij altijd als de konijn en cavia rondlopen in de kamer nog wel eens de konijn wil bespringen :? .

Nou dan hebben we nog de konijn, is gewoon een dwergkonijn. We wachten totdat ie dikker wordt voor de kerst, maar is helaas al jaren niks van gekomen :| :evil: (me zusje helemaal gek natuurlijk)

En dan hebben we nog een parkiet genaamd "Tommie". Is behoorlijk tam, vliegt rond en komt naar je toe. Heel gezellig beest.

En dan ter afsluiting hebben we nog een aquarium met hoofdzakelijk goudvissen die de rest van alle andere kleinere heben hebben opgegeten.

Dus jah, echt een beestenboel hier :evil: :)
Gebruikersavatar
Zitadelle
Lid
Berichten: 798
Lid geworden op: 22 jul 2004, 19:03
Locatie: Apeldoorn
Contacteer:

Bericht door Zitadelle »

Lotte:

onze extreem sloopzuchtige grasparkiet.
http://www.t-kwadraat.nl/

It takes one tree to make a thousand matches, and it takes one match to burn a thousand trees.
Gebruikersavatar
Peter
Lid
Berichten: 2861
Lid geworden op: 24 okt 2003, 21:44
Ontvangen: 2 keer
Contacteer:

Bericht door Peter »

Bij deze een foto van onze koninklijke lamstraal:

Afbeelding

Totaal beweginsloos, as usual...
Daar is 'ie weer!
Gebruikersavatar
Darryl
Lid
Berichten: 2619
Lid geworden op: 11 okt 2004, 20:26

Bericht door Darryl »

Dan hier ook nog een paar foto's :) Dit is nog niet alles er volgen er nog meer maar de batterijen van mijn cam zijn leeg.

http://img152.exs.cx/img152/2972/aaaa00146kc.jpg
Boze poes: Truuke

http://img152.exs.cx/img152/8356/aaaa00156bw.jpg
Dit is die luie: Tjeuke

http://img152.exs.cx/img152/8003/aaaa00193bj.jpg
Labrador van 1 jaar oud: Sam

http://img152.exs.cx/img152/4793/aaaa00025fn.jpg
2e Hond van 10 jaar: Binky
Geen idee wat voor een ras het is ik meen een Boerefox.

http://img152.exs.cx/img152/4839/aaaa00245zm.jpg
Shetland pony van 15 jaar: Dirk van de Bienberg 8)

Sommige foto's zijn wat wazig maar die beesten willen ook niet stil blijven staan!
They shall not grow old, as we that are left grow old. Age shall not weary Them, not the years condemn.
At the going down of the Sun, and in the morning. We will remember them.
Gebruikersavatar
de ernstige man
Lid
Berichten: 192
Lid geworden op: 08 jun 2004, 14:19
Locatie: Haarlem

Bericht door de ernstige man »

PPL schreef:En hier zijn onze meisjes.
(Van mij en mijn vriendin)

Of zoals ik ze ook wel liefkozend noem: " Mijn slettebakjes" of "Mijn Haremmeisjes"
Afbeelding

Links ziet U Cita, rechst ziet U Lola.
De derde is inmiddels betseld bij de fokker.
Dat wordt een roodharige.
We twijfelen (qua naam) nog tussen "Nena" en "Lara".
hey zo een heb ik er ook (als die rechter) echt geinige beesten, cavia's !!
ik ben ik, jij bent jij en hij is hij, maar wie zijn wij?
Gesloten