Stille tocht voor doodgereden tasjesdief

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Gesloten
Gebruikersavatar
Brianlinden
Lid
Lid
Berichten: 2504
Lid geworden op: 03 jan 2004, 22:13
Locatie: Leiden

Bericht door Brianlinden »

Nog een voorbeeld

http://stream.2003.02.garnierprojects.c ... ooldag.wmv

permanente schorsing
Gebruikersavatar
de ernstige man
Lid
Berichten: 192
Lid geworden op: 08 jun 2004, 14:19
Locatie: Haarlem

Bericht door de ernstige man »

Is dit echt of nep??
als het echt is:
Als ik dit zie kan ik me zo ontzettend kwaad maken!
Dat jongeren zo weinig respect tonen dat ze dat durven dat ze het doen echt onbegrijpelijk! Zon gast heeft echt geen opvoeding genoten, je moet toch ziek zijn in je hoofd om zo iets walgelijks te doen! Het erge is dat het hem nog lukt ook, dat is gevaarlijk.
Dit laat maar weer eens zien hoe verziekt onze maatschappij is! Bij mijn zus op school (gymnasium!!!) wordt regelmatig een leraar de klas uit gepest! Op een gymnasium! Dat kan je je toch niet voorstellen!! En deze figuren moeten dan ooit belangrijke posities bekleden!!
Het gaat ècht bergafwaarts met ons land! Dat dit soort dingen kunnen gebeuren is echt onvoorstelbaar! Als ik dit zie wordt ik spontaan voorstander van lijfstraffen! Echt dit maakt bij gewoon BOOS!

als het nep is:
ohw
ik ben ik, jij bent jij en hij is hij, maar wie zijn wij?
Gebruikersavatar
Timo
Lid
Berichten: 1836
Lid geworden op: 13 okt 2003, 20:55

Bericht door Timo »

Martijn schreef:
Timo schreef:Grr en volgens zn vrienden was het zon goede jongen
nou als ik het zo lees dat verslag ben ik maar blij om ook dat hij kapot is
Ik en ik denk met mij vele andere forumbezoekers zouden het fijn vinden als er met normale taal gereageerd zou worden. Ik denk dat je dit ook wel anders kan zeggen.
Ik ben zeer verheugd dat de maatschapij van deze jonge mankwijt is

is zo goed dan?
Ik bedoel maar
Starting up again
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

*kuch* :roll:

Lees je collectie boeken over de WO2 nog eens een keer over, misschien is het stukje holocaust ook wel een idee. Dat deze WO2 geïnterreseerden de geschiedenis kunnen vergeten. Wat de gevolgen zijn van onderscheid en zulke opmerkingen.

Dat er nog gekken zijn die dit kunnen zeggen...
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Gebruikersavatar
robin.h
Lid
Berichten: 1877
Lid geworden op: 11 nov 2002, 17:23
Locatie: Maastricht
Contacteer:

Bericht door robin.h »

Waarom zou Timo niet mogen zeggen dat hij ''blij'' is dat deze Crimineel de wereld uit is? (Als je nu zou zeggen dat iedere Allochtoon,of iedere crimineel meteen dood zou moeten,dan zou jou bericht wel van pas komen.Niet op 1 enkel persoon)

Ikzelf zit er ook niet om te huilen dat deze persoon er niet meer is,als je na zoveel keer het nog niet leert,dat je niet moet stelen,etc.Dan is er geen toekomst meer voor die jongen,daarmee bedoel ik niet dat hij dood MOET,maar dan zou de overheid daar iets aan moeten doen.Maar ook hij zelf zou daar iets aan moeten doen.
Als hij deze overval niet had gepleegd,dan leefde hij nog,en was er niks aan de hand geweest.

Robin.
Mijn nieuwe verzamelsite: " http://www.worldwar2collector.tk "
Gebruikersavatar
gvdbor
Lid
Berichten: 405
Lid geworden op: 07 dec 2004, 19:03
Locatie: Ermelo
Contacteer:

Bericht door gvdbor »

Harro schreef:
gvdbor schreef:Ik zou zeggen: voor de rest van zijn leven opsluiten, maar niet in Nederland.
:? Opsluiten? Wakker worden: hij is dood.
oeps, even met iemand anders in de war,

maar evengoed, toch opsluiten en het zekere voor het onzekere nemen. je weet maar nooit.
Gebruikersavatar
Mooyman
Lid
Berichten: 3061
Lid geworden op: 14 okt 2003, 12:37
Locatie: O(o)st-Friesland

Bericht door Mooyman »

Stille tocht voor doodgereden tasjesdief, de wereld op zijn kop :!: .
Collector of uniforms of the enemy
Gebruikersavatar
Timo
Lid
Berichten: 1836
Lid geworden op: 13 okt 2003, 20:55

Bericht door Timo »

Dodo schreef:*kuch* :roll:

Lees je collectie boeken over de WO2 nog eens een keer over, misschien is het stukje holocaust ook wel een idee. Dat deze WO2 geïnterreseerden de geschiedenis kunnen vergeten. Wat de gevolgen zijn van onderscheid en zulke opmerkingen.

Dat er nog gekken zijn die dit kunnen zeggen...
Fijn dat je me gek noemt echt bedankt maat.
Mijn boeken over de holocaust gaan over de vervolging van de joden niet over een criminineel die er nu niet meer is en die ene crimineel is in zijn eentje dood niet met 5.99 miljoen andere
Starting up again
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

Timo schreef:
Dodo schreef:*kuch* :roll:

Lees je collectie boeken over de WO2 nog eens een keer over, misschien is het stukje holocaust ook wel een idee. Dat deze WO2 geïnterreseerden de geschiedenis kunnen vergeten. Wat de gevolgen zijn van onderscheid en zulke opmerkingen.

Dat er nog gekken zijn die dit kunnen zeggen...
Fijn dat je me gek noemt echt bedankt maat.
Mijn boeken over de holocaust gaan over de vervolging van de joden niet over een criminineel die er nu niet meer is en die ene crimineel is in zijn eentje dood niet met 5.99 miljoen andere
Dat laatste zinnetje was niet zo bedoeld, sorry. :(
Je wenst iemand dood, althans die indruk maak je. 'Fijn dat ie dood is' is niet echt netjes..
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Gebruikersavatar
Timo
Lid
Berichten: 1836
Lid geworden op: 13 okt 2003, 20:55

Bericht door Timo »

Ik heb hem nooit doodgewenst omdat ik heb niet kende maar als je het zo even door leest (strafblad) is het allang geen kleine crimineel meer en voor de maatschapij is het waarschijnlijk beter dat het zo is.

Dat nu zijn familie verdriet heeft is normaal zou ik ook hebben als het mijn zoon was.maar dat ze hier dan ook nog eens een stille tocht voor willen...
Starting up again
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

Tja, als je mensen kansen wilt geven..
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Gebruikersavatar
Timo
Lid
Berichten: 1836
Lid geworden op: 13 okt 2003, 20:55

Bericht door Timo »

Hij heeft meerdere kansen gehad als je dat verslag door leest of is dat teveel moeite
Starting up again
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

Timo schreef:Hij heeft meerdere kansen gehad als je dat verslag door leest of is dat teveel moeite
Wat verwacht je van mij? Dat ik zo debiel ben dat ik niet kan lezen? Ja, ik heb het gelezen...

1. Die vrouw wist niet wat die jongen op zijn kerfstok had, ik denk ook niet dat ze erg blij is dat ze deze B. heeft platgereden...
2. Moet iedereen dan maar dood of 'verwijderd worden uit deze maatschappij' wanneer ze crimineel zijn? Dacht t niet...
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Gebruikersavatar
Timo
Lid
Berichten: 1836
Lid geworden op: 13 okt 2003, 20:55

Bericht door Timo »

Ze hoeven echt niet allemaal dood met de maatschapij word er echt niet slechter op
Starting up again
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

Timo schreef:Ze hoeven echt niet allemaal dood met de maatschapij word er echt niet slechter op
Wie mogen er van jou dan wel dood?
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Gesloten