nieuwste aankoop

Opmerkingen en suggesties voor het forum kunnen hier besproken worden. Ook staan hier mededelingen, waaronder de forumregels.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Lexy
Lid
Berichten: 102
Lid geworden op: 20 dec 2004, 13:12
Locatie: W-Vlaanderen

nieuwste aankoop

Bericht door Lexy »

Een ideetje,

Zou het niet beter zijn om onder hobby's, een onderdeel 'nieuwe aankoop' te maken zodat deze die zijn nieuwste aankoop wil laten bewonderen gewoon een nieuw topic start, dat zou toch wel wat overzichtelijker zijn denk 'k.

greetz
Gebruikersavatar
Willem ter Haar
Lid
Berichten: 1270
Lid geworden op: 27 jul 2003, 15:18
Locatie: Barneveld (Gelderland)
Contacteer:

Bericht door Willem ter Haar »

In de verschillende onderdelen hebben we een topic die speciaal is voor nieuwste aankopen zoals in #Geallieerde http://forum.wo2.nl/viewtopic.php?t=5495

Of wil je iets totaal anders?
Als iedereen hetzelfde denkt, dan denkt er iemand niet na. (generaal George S. Patton)
Gebruikersavatar
Lexy
Lid
Berichten: 102
Lid geworden op: 20 dec 2004, 13:12
Locatie: W-Vlaanderen

Bericht door Lexy »

inderdaad, ik denk dat ik me niet goed uitgedrukt heb.
Ik zou bij 'Hobby's' een hoofdstuk 'nieuwe aankopen' toevoegen.

Dan zou iedere nieuwe aankoop een nieuw topic kunnen zijn en dus veel gemakkelijker te bekijken. (want nu moet je een boel pagina's laden voor je een nieuwe 'nieuwe aankoop' vind).

Ik hoop dat dit wat duidelijker is :)
Gebruikersavatar
YPPY
Lid
Berichten: 2031
Lid geworden op: 24 okt 2002, 19:56
Contacteer:

Bericht door YPPY »

In boeken, films en tv is er ook een apart topic voor nieuwe aankopen. Wanneer iemand een boek/film erg speciaal vindt, kan die daar een speciaal topic voor openen.

Worden het niet veel topics wanneer je bij elke aankoop iets opent?
Voor lieve berichtjes, schattige dieren of wat anders leuks kun je altijd mailen.

*Weer alleen*
Gebruikersavatar
Guido
Lid
Berichten: 4247
Lid geworden op: 06 okt 2003, 22:35
Locatie: Boxmeer

Bericht door Guido »

ik denk dat dit het zelfde resultaat zal hebben. misschien voor elke persoon zijn eigen topic ipv elk nieuwe aankoop een ander topic!
Gebruikersavatar
Lexy
Lid
Berichten: 102
Lid geworden op: 20 dec 2004, 13:12
Locatie: W-Vlaanderen

Bericht door Lexy »

Ik denk dat het beter zou zijn. Dan zou je wanneer je inlogt, direkt zien wat nieuw is zonder te hoeven bladeren.

Iemand heeft iets nieuw---> nieuw topic----> kijk eens wat mooi----> iedereen: oooo, aaah , wat mooi, schitterend---> en dan is het gedaan.
Volgende aankoop, nieuw topic ---> enz.
Gebruikersavatar
Peter M
Lid
Berichten: 6271
Lid geworden op: 15 okt 2003, 18:09

Bericht door Peter M »

Ik voel persoonlijk weinig voor het idee. Nu zijn die nieuwste aankopen geordend volgens land, en als er een apart onderdeel wordt geopend staat weer alles door elkaar.
Daarbij is een topic openen veel meer moeite dan gewoon even posten in een ander topic, dus ik vrees dat dan ook de animo om te posten minder zal worden.
Gebruikersavatar
Miesjel
Lid
Berichten: 3050
Lid geworden op: 07 dec 2003, 20:02

Bericht door Miesjel »

Zoals jij voorsteld Lexy ging het al een lange tijd, ver voordat de "Je nieuwste aankopen" topics kreeg.. Iedereen was enorm tevreden met deze verandering en ik denk dat dit nog steeds het geval is..

Eigenlijk zou je de chaos meegemaakt moeten hebben die er een jaar geleden nog was in #Verzamelaars om te kunnen begrijpen dat de manier waarop we het op dit moment doen voorlopig de beste optie is..
Maar je zou het anders ook gewoon van ons aan kunnen nemen ;)

Groeten, Michel :)
Voor elk probleem is er een oplossing, dus dat is het probleem niet.
De oplossing, dat is het probleem.
Gebruikersavatar
Lexy
Lid
Berichten: 102
Lid geworden op: 20 dec 2004, 13:12
Locatie: W-Vlaanderen

Bericht door Lexy »

no problem, het was maar een ideetje....
Gebruikersavatar
Miesjel
Lid
Berichten: 3050
Lid geworden op: 07 dec 2003, 20:02

Bericht door Miesjel »

Er is natuurlijk niks mis met het uiten van een dergelijk idee, daar is dit hele forumonderdeel voor ;)
Voor elk probleem is er een oplossing, dus dat is het probleem niet.
De oplossing, dat is het probleem.
Plaats reactie