Grote gezamelijke tentoonsteling!!!

Opmerkingen en suggesties voor het forum kunnen hier besproken worden. Ook staan hier mededelingen, waaronder de forumregels.
Gebruikersavatar
Nico Roelofs
Lid
Berichten: 4503
Lid geworden op: 05 sep 2004, 17:57
Locatie: Omg. Arnhem
Contacteer:

Bericht door Nico Roelofs »

Ik zou alleen mee werken aan een meerdaagse tentoonstelling als:
1 er voldoende beveiliging is.
2 me verzameling daar verzekerd is.
3 als ik me verzameling op het thema kan in passen.
Gebruikersavatar
Guido
Lid
Berichten: 4247
Lid geworden op: 06 okt 2003, 22:35
Locatie: Boxmeer

Bericht door Guido »

de punten die nico noemt zijn toch wel het minimum wat ik evt ook zou willen als het zo ver is dan
Gebruikersavatar
SiNiStEr
Lid
Berichten: 2706
Lid geworden op: 16 sep 2004, 20:14
Locatie: Groenlo

Bericht door SiNiStEr »

Ook mijn streven, alleen weet ik niet goed hoe dat zit met al die verzekeringen enzo, daar zou ik dan hulp bij moeten hebben. Ik moet zo wie so hulp hebben bij eventueel organiseren maargoed dat lijkt me duidelijk.
'In war, truth is the first casualty.' - Aeschylus
Skylighter
Lid
Berichten: 2088
Lid geworden op: 06 jun 2004, 17:54

Bericht door Skylighter »

SiNiStEr schreef: Goed punt trouwens Skylighter, begin maar een poll daarover. :) (y)
U roept, wij draaien...
http://www.forum.wo2.nl/viewtopic.php?t=5987

Rick
Gebruikersavatar
Nico Roelofs
Lid
Berichten: 4503
Lid geworden op: 05 sep 2004, 17:57
Locatie: Omg. Arnhem
Contacteer:

Bericht door Nico Roelofs »

Guido schreef:de punten die nico noemt zijn toch wel het minimum wat ik evt ook zou willen als het zo ver is dan
Voor mij zijn het de belangrijkste punten. Als je een tentoonstelling neer zet dan wil je bijzondere dingen laten zien. Aangezien dat vaak zeldzame stukken zijn waar je vaak niet zomaar weer aankomt vindt ik het wel erg belangrijk dat de beveiliging goed geregeld is.

Mocht er toch wat gebeuren dan krijg je nog wel geld van de verzekering. Het gaat vaak om veel geld wat je daarneer zet dus zonder verzekering ben je ook nog eens het geld kwijt wat je erin hebt gestoken.
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

T is te halen..
Maar misschien wel een idee om de tentoonstelling een beetje algemeen te houden. Of verschillende regio's in Nederland (Benelux?) in het museumpje te maken..
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Jurryt
Lid
Berichten: 2488
Lid geworden op: 02 jul 2004, 01:24

Bericht door Jurryt »

Dodo schreef:T is te halen..
Maar misschien wel een idee om de tentoonstelling een beetje algemeen te houden. Of verschillende regio's in Nederland (Benelux?) in het museumpje te maken..
Hier dacht ik ook aan. Misschien wel leuk om een (keer) gezamenlijke tentoonstelling te houden, maar dan zal er aan vrij grote eisen moeten worden voldoen, denk ik. En ik vind het altijd veiliger wanneer het wat in mijn buurt is, zodat ik er altijd even langs kan gaan. (Stel nou vlakbij Arnhem, dan moet ik volledige vertrouwen in die mensen daar hebben) Als je het nou in kleine regio's doet (noorden, midden, zuiden, België) dan komen er meer mensen te kijken en hebben meer mensen iets om te bezichtigen ?
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

Jurryt schreef:
Dodo schreef:T is te halen..
Maar misschien wel een idee om de tentoonstelling een beetje algemeen te houden. Of verschillende regio's in Nederland (Benelux?) in het museumpje te maken..
Hier dacht ik ook aan. Misschien wel leuk om een (keer) gezamenlijke tentoonstelling te houden, maar dan zal er aan vrij grote eisen moeten worden voldoen, denk ik. En ik vind het altijd veiliger wanneer het wat in mijn buurt is, zodat ik er altijd even langs kan gaan. (Stel nou vlakbij Arnhem, dan moet ik volledige vertrouwen in die mensen daar hebben) Als je het nou in kleine regio's doet (noorden, midden, zuiden, België) dan komen er meer mensen te kijken en hebben meer mensen iets om te bezichtigen ?
Nee zo bedoelde ik het niet :P
Alles wél in 1 museum. Dus dat je in het museum verschillende regio's maakt. Of dat je de verschillende gevechtsacties in elkaar zet..

De uitrustingsstukken zijn uiteraard in goede handen, beschadigingen door het publiek zullen bij hun in rekening gebracht worden. (logisch) Maar alles moet gewoon netjes achter hekjes etc. staan.
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Jurryt
Lid
Berichten: 2488
Lid geworden op: 02 jul 2004, 01:24

Bericht door Jurryt »

ah zo, vandaar ;) oke, had je dan verkeerd begrepen
Skylighter
Lid
Berichten: 2088
Lid geworden op: 06 jun 2004, 17:54

Bericht door Skylighter »

Welke museum zou in aanmerkingen komen? En die ook daadwerkelijk mee zou willen werken...

Riok
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

Skylighter schreef:Welke museum zou in aanmerkingen komen? En die ook daadwerkelijk mee zou willen werken...

Riok
Een centraal int land gelegen museum..
Schaarsbergen? Maar die hebben niet zoveel ruimte meer.
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Skylighter
Lid
Berichten: 2088
Lid geworden op: 06 jun 2004, 17:54

Bericht door Skylighter »

Dodo schreef: Een centraal int land gelegen museum..
Schaarsbergen? Maar die hebben niet zoveel ruimte meer.
Ik zat te denken aan het Marshall museum in Zwijndrecht...

Rick
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

Dat is inderdaad wel een idee, veel ruimte ook!
Als meer mensen t overeens zijn met dit idee, even mailen/brief schrijven??
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Skylighter
Lid
Berichten: 2088
Lid geworden op: 06 jun 2004, 17:54

Bericht door Skylighter »

Dodo schreef:Dat is inderdaad wel een idee, veel ruimte ook!
Als meer mensen t overeens zijn met dit idee, even mailen/brief schrijven??
Laten we eerst maar eens wachten totdat wat meer mensen dit topic hebben gelezen, want volgens mij komt bijna niemand langs dit gedeelte van het forum :lol:

Rick
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

Skylighter schreef:
Dodo schreef:Dat is inderdaad wel een idee, veel ruimte ook!
Als meer mensen t overeens zijn met dit idee, even mailen/brief schrijven??
Laten we eerst maar eens wachten totdat wat meer mensen dit topic hebben gelezen, want volgens mij komt bijna niemand langs dit gedeelte van het forum :lol:

Rick
Meestte fanatieke verzamelaars zijn langs geweest :D Maar even wachten inderdaad..:)
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Plaats reactie