Belangstelling voor gezamelijk tentoonstelling

Opmerkingen en suggesties voor het forum kunnen hier besproken worden. Ook staan hier mededelingen, waaronder de forumregels.
Plaats reactie

Zou jij eventueel mee willen werken aan een gezamelijke tentoonstelling?

Ja
28
72%
Nee
11
28%
 
Totaal aantal stemmen: 39

Skylighter
Lid
Berichten: 2088
Lid geworden op: 06 jun 2004, 17:54

Belangstelling voor gezamelijk tentoonstelling

Bericht door Skylighter »

Naar aanleiding het topic "Grote gezamelijk tentoonstelling!!!" (zie: http://www.forum.wo2.nl/viewtopic.php?t=5985) even dit topic geopend om te kijken of er eventueel belangstelling onder de forumleden is voor zo'n tentoonstelling. Graag ook even vermelden waarom je er wel of niet aan mee zou willen deelnemen. (Over de voorwaarden e.d. kan je het hebben in het andere topic, dit is alleen om te kijken of er wel degelijk intresse in is).

Rick
Gebruikersavatar
Brianlinden
Lid
Lid
Berichten: 2504
Lid geworden op: 03 jan 2004, 22:13
Locatie: Leiden

Bericht door Brianlinden »

JAZEKER
Jurryt
Lid
Berichten: 2488
Lid geworden op: 02 jul 2004, 01:24

Bericht door Jurryt »

Ja, alleen verschillende probleempjes ;)
Gebruikersavatar
Simon
Lid
Berichten: 2823
Lid geworden op: 24 dec 2003, 17:58

Bericht door Simon »

ja ik zou wel willen meewerken.
You can bomb the world in to pieces, but you can't bomb it into peace
Gebruikersavatar
Guido
Lid
Berichten: 4247
Lid geworden op: 06 okt 2003, 22:35
Locatie: Boxmeer

Bericht door Guido »

evnetueel, mits de omstandigheden voldoende zijn
Gebruikersavatar
SiNiStEr
Lid
Berichten: 2706
Lid geworden op: 16 sep 2004, 20:14
Locatie: Groenlo

Bericht door SiNiStEr »

Ik zou er zeker aan mee willen doen, het is echter nog wel een hels karwei op dit eventueel op poten te gaan zetten, maar ik denk dat het, het wel waard is. :D
'In war, truth is the first casualty.' - Aeschylus
Gebruikersavatar
Nico Roelofs
Lid
Berichten: 4503
Lid geworden op: 05 sep 2004, 17:57
Locatie: Omg. Arnhem
Contacteer:

Bericht door Nico Roelofs »

Ik zou wel mee willen werken. Maar dan moet ik wel de verzekering goed rond kunnen krijgen. Het pand waar de collectie staat moet beveiligd zijn en collectie moet beschermd staan. En natuurlijk moet me collectie wel in het thema van de tentonnstelling passen.
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

Ik zou zeker willen meewerken! Mijn stukje Amerikaans hoeft niet eens erin te staan. :) Maar de voorwaarden die Nico noemt lijken mij wel belangrijk. En áls t zou doorgaan, waar dan??

Maar beter om eerst even te kijken of er genoeg mensen zijn die willen meewerken..
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Gebruikersavatar
Brianlinden
Lid
Lid
Berichten: 2504
Lid geworden op: 03 jan 2004, 22:13
Locatie: Leiden

Bericht door Brianlinden »

Nico Roelofs schreef:Ik zou wel mee willen werken. Maar dan moet ik wel de verzekering goed rond kunnen krijgen. Het pand waar de collectie staat moet beveiligd zijn en collectie moet beschermd staan. En natuurlijk moet me collectie wel in het thema van de tentonnstelling passen.
Waarom de "sjow" niet in een bestaand museum
Gebruikersavatar
Darryl
Lid
Berichten: 2619
Lid geworden op: 11 okt 2004, 20:26

Bericht door Darryl »

Misschien in het Leudalmuseum (limburg). Maar dat is voor veel mensen erg ver weg :(
They shall not grow old, as we that are left grow old. Age shall not weary Them, not the years condemn.
At the going down of the Sun, and in the morning. We will remember them.
Gebruikersavatar
Nico Roelofs
Lid
Berichten: 4503
Lid geworden op: 05 sep 2004, 17:57
Locatie: Omg. Arnhem
Contacteer:

Bericht door Nico Roelofs »

Brianlinden schreef:
Nico Roelofs schreef:Ik zou wel mee willen werken. Maar dan moet ik wel de verzekering goed rond kunnen krijgen. Het pand waar de collectie staat moet beveiligd zijn en collectie moet beschermd staan. En natuurlijk moet me collectie wel in het thema van de tentonnstelling passen.
Waarom de "sjow" niet in een bestaand museum
Ow dat vind ik best prima hoor. Geen enkel probleem. De beveiliging is daar wel goed. Tenminste daar ga ik wel vanuit.

Dan is het alleen nog maar zaak dat ik de verzekering rond kan krijgen voor mijn collectie. Thuis is het natuurlijk wel verzekerd maar dan ga ik het verplaatsen dus moet ik het weer appart gaan verzekeren. En dan nog het thema van de tentoonstelling, die moet ook leuk en interessant zijn voor mij.
Jurryt
Lid
Berichten: 2488
Lid geworden op: 02 jul 2004, 01:24

Bericht door Jurryt »

Verschillende thema's is misschien ook leuk? Duinkerken / D-Day / Market Garden / Ardennen etc etc ? Een leuke opzet bij maken, lijkt mij ook erg leuk!
johan willaert
Lid
Berichten: 5568
Lid geworden op: 04 aug 2004, 12:37
Locatie: België
Gegeven: 4 keer
Ontvangen: 2 keer
Contacteer:

Bericht door johan willaert »

Als je wat wapens wilt tonen, zal het zowiezo in B moeten zijn.....

Johan
29th Let's Go!!!!!
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

johan willaert schreef:Als je wat wapens wilt tonen, zal het zowiezo in B moeten zijn.....

Johan
Tenzij het gedemilitairisseerde (??) grendelgeweren zijn.. :) Maar das ook niet alles..

Vergunningen zullen sowieso nodig zijn! En iemand moet waarschijnlijk langs de kamer van koophandel...

In Jurryt's idee kan ik mij wel vinden!
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Skylighter
Lid
Berichten: 2088
Lid geworden op: 06 jun 2004, 17:54

Bericht door Skylighter »

Dodo schreef:Vergunningen zullen sowieso nodig zijn! En iemand moet waarschijnlijk langs de kamer van koophandel...

In Jurryt's idee kan ik mij wel vinden!
Vergunningen zullen het grootste probleem zijn lijkt me, hiervoor zouden we het best contact kunnen opnemen met iemand die zulk soort dingen organiseerd en er al ervaring mee heeft.

En dat idee van Jurryt kwam ook al langs is het andere topic.

Rick
Plaats reactie