Duitse battle of the buldge pop

Collecties met zowel Duitse als geallieerde militaria. Let op; nieuwe aanwinsten graag plaatsen onder ofwel as of geallieerd.
Skylighter
Lid
Berichten: 2088
Lid geworden op: 06 jun 2004, 17:54

Bericht door Skylighter »

En dat voor iemand van 13! (Niet onaardig bedoeld!) Chapeau,

Rick
Gebruikersavatar
Michiel M.
Lid
Berichten: 2466
Lid geworden op: 29 okt 2004, 17:01
Locatie: Beek en Donk
Contacteer:

Bericht door Michiel M. »

Mooi sander,

:cry: :cry: Ik kan nu even mijn verzameling uitbereiden, omdat ik een nieuwe computer moet...en ik was net van plan om kei veel te kopen :( :( ..nou ja niets aan te doen...

Michiel
At the going down of the sun and in the morning,
We will remember them.
Gebruikersavatar
Giel
Lid
Berichten: 1460
Lid geworden op: 06 mei 2004, 19:05
Locatie: Gent

Bericht door Giel »

101st Michiel schreef:Mooi sander,

:cry: :cry: Ik kan nu even mijn verzameling uitbereiden, omdat ik een nieuwe computer moet...en ik was net van plan om kei veel te kopen :( :( ..nou ja niets aan te doen...

Michiel
Ik denk dat er een fout in je zin zit :P

Mooie pop Sander :mrgreen:
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

moet = wil.. dan klopt t denk k..:P
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Gebruikersavatar
Darryl
Lid
Berichten: 2619
Lid geworden op: 11 okt 2004, 20:26

Bericht door Darryl »

101st Michiel schreef:Mooi sander,

:cry: :cry: Ik kan nu even mijn verzameling uitbereiden, omdat ik een nieuwe computer moet...en ik was net van plan om kei veel te kopen :( :( ..nou ja niets aan te doen...

Michiel
Volgens mij moet het dit zijn: ''ik kan nu even mijn verzameling niet uitbreiden, omdat ik een nieuwe computer wil...'' :lol:
They shall not grow old, as we that are left grow old. Age shall not weary Them, not the years condemn.
At the going down of the Sun, and in the morning. We will remember them.
bartdb4
Lid
Berichten: 274
Lid geworden op: 20 jan 2005, 18:45
Locatie: ARNHEIM -17km

Bericht door bartdb4 »

mooi begin sander!!
борьба за нашу родину вы трус!
Gebruikersavatar
Mooyman
Lid
Berichten: 3061
Lid geworden op: 14 okt 2003, 12:37
Locatie: O(o)st-Friesland

Bericht door Mooyman »

sander vw schreef:en hoe kom ik aan het geld, heel simpel... ik had een broek gekocht bij mooyman maar ze ston mij niet 100% aan dus ik heb m'n geld terug gehad en m'n nieuwjaarsgeld erbij gedaan en deze vest gekocht, de helm, shop, riem + koppel en k98tassen heb ik al heel lang :wink:
Zo maak je nog eens mooi reclame voor mijn niet tevreden geld terug garantie Sander :wink: .
Een mooi begin van wederom een mooie pop, zeer zeker mooie spullen, vooral die twee subliem bij elkaar passende K98 tasjes :wink: maar voor het slot zou ik toch een ander zoeken :wink: .
Collector of uniforms of the enemy
Gebruikersavatar
Michiel M.
Lid
Berichten: 2466
Lid geworden op: 29 okt 2004, 17:01
Locatie: Beek en Donk
Contacteer:

Bericht door Michiel M. »

darryl1234_gubbels schreef:
101st Michiel schreef:Mooi sander,

:cry: :cry: Ik kan nu even mijn verzameling uitbereiden, omdat ik een nieuwe computer moet...en ik was net van plan om kei veel te kopen :( :( ..nou ja niets aan te doen...

Michiel
Volgens mij moet het dit zijn: ''ik kan nu even mijn verzameling niet uitbreiden, omdat ik een nieuwe computer wil...'' :lol:

Hehe.... :oops: oeps :P dat moet het inderdaad zijn maar evengoed, ik kan mn verzameling dus niet uitbereiden :P

Michiel
At the going down of the sun and in the morning,
We will remember them.
sander vw
Lid
Berichten: 1687
Lid geworden op: 06 mei 2004, 19:27
Locatie: belgie

Bericht door sander vw »

bedankt iedereen! ik zet alles bin,nkort bij mijn colletie, omdat ik nog iet moois heb, dat jullie NOG niet weten :P
Gebruikersavatar
Darryl
Lid
Berichten: 2619
Lid geworden op: 11 okt 2004, 20:26

Bericht door Darryl »

sander vw schreef:bedankt iedereen! ik zet alles bin,nkort bij mijn colletie, omdat ik nog iet moois heb, dat jullie NOG niet weten :P
Je bent niet te stoppen he! :P
They shall not grow old, as we that are left grow old. Age shall not weary Them, not the years condemn.
At the going down of the Sun, and in the morning. We will remember them.
sander vw
Lid
Berichten: 1687
Lid geworden op: 06 mei 2004, 19:27
Locatie: belgie

Bericht door sander vw »

nope
:D
Plaats reactie