Duits extreem-rechts wil deel Nederland

Over het hier en nu (nieuwsberichten, actualiteiten en dergelijke, in relatie met WOII)
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

Thomas schreef:Let ook op Duitsland zélf op het kaartje; dat is het échte Duitsland nog voor de plunderingen van landgebied. Een onuitwisbare schande.
Het "échte Duitsland" is een relatief begrip aangezien het eeuwenlang een losse samenhang was, een lappendeken van kleine staatjes.
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Veteraan
Lid
Lid
Berichten: 176
Lid geworden op: 17 jul 2004, 16:33

Bericht door Veteraan »

Thomas schreef: Duitsland nog voor de plunderingen van landgebied. Een onuitwisbare schande.
Ben ik volkomen met je eens Thomas, voor mijn part mogen de grenzen weer zijn zoals voor wo 2 hoor, door 1 persoon verliest Duitschland een enorm grondgebied, pure profitering van het Duitsche leed!
Ze zeggen dat het beter is zonder oorlog (waar ik overigens niks op zeg hoor!) maar toch pikken ze maar mooi enkele prachtige gebieden mee...
Niet consequent als je het mij vraagt.
(Ik heb het hier wel enkel en alleen over de afgestaane gebieden, dus kom niet af met Duitsche oorlogsmisdaden en dergelijke, dat weet ik ook wel allemaal, Harro :) )
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

Waarom specifiek Harro? :?
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Gebruikersavatar
Narcolepticus
Lid
Berichten: 1270
Lid geworden op: 13 okt 2004, 21:41
Locatie: Bel 156

Bericht door Narcolepticus »

Duitsland kon enkel verenigd worden 'Durch Blut und Eisen' volgens onze goede vriend Bismarck
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

Tsja, en op die manier raakte Duitsland ook een deel weer kwijt. Eigen schuld, dikke...
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Veteraan
Lid
Lid
Berichten: 176
Lid geworden op: 17 jul 2004, 16:33

Bericht door Veteraan »

Harro schreef:Waarom specifiek Harro? :?
Lol, telkens ik iets post, om het even wat, val je mij aan, daarom dus.
Mocht je je leven hebben gebetert, dan trek ik mijn woorden terug en wens ik je het beste toe :P
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

Ach, je nieuwste bijdrage is een aardige bevestiging van je politieke standpunten. Terwijl je die eerst toch zo graag wilde ontkennen. Maar verder is het een kwestie van: eigen schuld dikke bult Duitsland niet huilen :mrgreen:
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Veteraan
Lid
Lid
Berichten: 176
Lid geworden op: 17 jul 2004, 16:33

Bericht door Veteraan »

Harro schreef:Ach, je nieuwste bijdrage is een aardige bevestiging van je politieke standpunten. Terwijl je die eerst toch zo graag wilde ontkennen. Maar verder is het een kwestie van: eigen schuld dikke bult Duitsland niet huilen :mrgreen:
MIJN standpunten zal ik inderdaad niet ontkennen, wel hetgeen JIJ over mij zegt, als iemand mijn standpunten vraagt wil ik die altijd geven. :wink:

STEL: er komt morgen bv door een staatsgreep of door verkiezingen iemand aan de macht, waar jij een fel tegenstander van bent, die zijn buurlanden begint aan te vallen, Nederland moet een derde van zijn grondgebied afstaan, zou jij het dan normaal vinden dat iemand jou komt uitlachen: eigen schuld dikke bult Duitsland niet huilen :mrgreen:
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

Veteraan schreef:STEL: er komt morgen bv door een staatsgreep of door verkiezingen iemand aan de macht, waar jij een fel tegenstander van bent, die zijn buurlanden begint aan te vallen, Nederland moet een derde van zijn grondgebied afstaan, zou jij het dan normaal vinden dat iemand jou komt uitlachen: eigen schuld dikke bult Duitsland niet huilen :mrgreen:
Hou toch op. Duitsland als het arme, hulpeloze slachtoffer van Adolf H. Laat me niet lachen. _/-\o-

Ik ben gewoon je Stormfront avatar niet vergeten makker :wink:
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Veteraan
Lid
Lid
Berichten: 176
Lid geworden op: 17 jul 2004, 16:33

Bericht door Veteraan »

Harro schreef: Hou toch op. Duitsland als het arme, hulpeloze slachtoffer van Adolf H. Laat me niet lachen. _/-\o-:
dat bedoel ik dus
Harro schreef: Ik ben gewoon je Stormfront avatar niet vergeten makker :wink:
....en dit is dan weer zo een verzinsel, kan je dit onderbouwen? Kun je hem beschrijven? Kunnen mods dit bevestigen?
maar dit is off topick
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

Zie: http://forum.wo2.nl/viewtopic.php?t=398 ... cc3c7cd4aa
Die andere Timo schreef:Veteraan, waarom komen er zoveel (neo-) nazistische en anti-joodse symbolen voorbij in jouw avatar?

In volgorde:
- een brandende Israëlische vlag
- een vignet van de neo-nazi’s (zie ook: http://www.stormfront.org/graphics/sa2.gif)
- een wolfsangel
- runentekens
- een portret van hitler
- een Palestijnse vlag
- het partijvignet van de NSDAP (zie ook: http://www.stormfront.org/graphics/nsdap.gif)
- weet ik niet
- een vlag van het Tweede Rijk (populair bij neo-nazi’s ivm verbod op nazi vlaggen)
- de vlag van de Duitse Kriegsmarine (populair om dezelfde reden)
- een SS vlag
- een Stormfront vlag
- nog een SS vlag
- een symbool van “White Nationalists” (zie ook: http://www.stormfront.org/graphics/aryan.gif)
- nog een vlag van het Tweede Rijk
- een foto van Rudolf Hess

Hij had ook deze vraag:
http://forum.wo2.nl/viewtopic.php?p=483 ... ght=#48322

En hij was het met die link naar de holocaust ontkenning van Stormfront:
http://forum.wo2.nl/viewtopic.php?p=487 ... ght=#48782

Ik krijg daar een wat vieze smaak van in mijn mond en ik verzoek de moderators hierover hun licht te laten schijnen. Daarnaast wil ik je vragen - ik weet dat ik dit natuurlijk niet van je kan eisen - waarom je een dergelijk "filmpje" gebruikt.
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

Dus denk even na voordat je mij van "verzinsels" beticht. Je geheugen gaat achteruit.
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Gebruikersavatar
Harro
Lid
Lid
Berichten: 4440
Lid geworden op: 03 nov 2004, 18:27

Bericht door Harro »

En toen was het stil.
De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
Hauptmann
Lid
Berichten: 545
Lid geworden op: 29 aug 2004, 18:51
Contacteer:

Bericht door Hauptmann »

YouKnow schreef:Stél dat deze partij groter wordt, hoe zal er dan vanuit de EU worden gereageerd? Zal zo'n regering geaccepteerd worden?
Het percentage stemmen dat ze kregen lokaal is nog redelijk groot. Laten we hopen dat ze dit in Duitsland serieus nemen en niet gewoon roepen dat dat "proteststemmers" waren.

Vergeet overigens niet dat er Europees gezien meer partijen zijn met wat vage rechtse gedachten.

Daarbij is het uberhaupt nog maar de vraag wat je straks nog te vertellen hebt in Nederland. Veel regelgeving komt uit Europa en bij spannende beslissingen is al meerdere malen voorgekomen dat Frankrijk, Duitsland en Engeland vooraf al even met zijn drieen een standpunt innemen. Nu zal dat na de uitbreiding wellicht weer lastiger gaan.

Daarbij vergeet iedereen terloops wel dat Duitse badgasten al jaren zand mee terugsmokkelen in schepjes, emmertjes en kleding naar Duitsland vanuit Scheveningen en Zeeland. Kleine hoeveelheden maar met veel Duitsers toch nog aardig wat. Waarom denk je dat we die stranden steeds moeten aanvullen? Zou me niets verbazen als Nederland al drie meter is opgeschoven naar het oosten.... Dus die grond krijgen ze toch wel...
Veteraan
Lid
Lid
Berichten: 176
Lid geworden op: 17 jul 2004, 16:33

Bericht door Veteraan »

Harro, je dwaalt telkens off topic en je hebt al onnoemelijk veel keren verwezen naar mijn 'Stormfront avator' de links die je me geeft werken bij mij momenteel niet maar ik garandeer je dat ik die avator niet van daar hebt, je hoeft me niet te geloven, ik weet dat het niet zo is en dat is voldoende.
de keuze van die avator zal ik via PB beantwoorden want dit heeft niks met het topic te zien. Je mag die PB dan nog altijd op het forum zetten hoor, ik heb nix te verbergen.

PS: zie je nu waarom ik specifiek op jou doel, je bent voorspelbaar :wink:
Gesloten