jagermeister

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Gebruikersavatar
Peter M
Lid
Berichten: 6271
Lid geworden op: 15 okt 2003, 18:09

Bericht door Peter M »

Dodo schreef:van die bushokjes? :P
Ze hangen meestal aan muren van winkels...ik zal proberen dit weekend wat illustrerend foto's te nemen....
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

antwerpx schreef:
Dodo schreef:van die bushokjes? :P
Ze hangen meestal aan muren van winkels...ik zal proberen dit weekend wat illustrerend foto's te nemen....
hehe bedankt :D !
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Gebruikersavatar
Narcolepticus
Lid
Berichten: 1270
Lid geworden op: 13 okt 2004, 21:41
Locatie: Bel 156

Bericht door Narcolepticus »

Nou nou, nu weet ik waarom alle antwerpse bushokjes zonder reclame zitten!
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

k heb vandaag even de bushokjes bekeken. 1 ding is zeker, ze werken niet magnetisch...

En bovendien zijn de Jägermeister posters weg, althans zo lijkt. Ga nu voor de spongebob film :P
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Gebruikersavatar
Darryl
Lid
Berichten: 2619
Lid geworden op: 11 okt 2004, 20:26

Bericht door Darryl »

Dodo schreef:k heb vandaag even de bushokjes bekeken. 1 ding is zeker, ze werken niet magnetisch...

En bovendien zijn de Jägermeister posters weg, althans zo lijkt. Ga nu voor de spongebob film :P
Bij ons zijn er nog genoeg! Ze hangen ook in winkels misschien kan je daar eens vragen....
They shall not grow old, as we that are left grow old. Age shall not weary Them, not the years condemn.
At the going down of the Sun, and in the morning. We will remember them.
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

Darryl schreef:
Dodo schreef:k heb vandaag even de bushokjes bekeken. 1 ding is zeker, ze werken niet magnetisch...

En bovendien zijn de Jägermeister posters weg, althans zo lijkt. Ga nu voor de spongebob film :P
Bij ons zijn er nog genoeg! Ze hangen ook in winkels misschien kan je daar eens vragen....
In winkels heb ik ze nog niet gezien..Nog maar even kijken morgen in de stad.
Anders regel je voor mij toch ff zo'n poster :D

Ik heb trouwens nog steeds geen e-mail ontvangen van het bedrijf dat de posters heeft ontwikkeld.
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Gebruikersavatar
Frankie
Lid
Berichten: 422
Lid geworden op: 29 dec 2004, 00:34
Locatie: Holland
Contacteer:

Bericht door Frankie »

Ik rij iedere dag langs van Puffelen die hangen die dingen op in bushokjes. Als je ze ziet verwissel dan kun je ze zo vaak gewoon krijgen... Of je moet een drie of 4 hoek sleutel meenemen en dan savonds gewoon zo'n ding eruit halen! Gebeurt hier regelmatig.
LEST WE FORGET !
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

Frankie schreef:Ik rij iedere dag langs van Puffelen die hangen die dingen op in bushokjes. Als je ze ziet verwissel dan kun je ze zo vaak gewoon krijgen... Of je moet een drie of 4 hoek sleutel meenemen en dan savonds gewoon zo'n ding eruit halen! Gebeurt hier regelmatig.
t probleem is dat k ze haast nooit zie verwisselen :P
Maar die bushokjes bij ons zitten goed dicht, je hebt een aparte (hele lange) sleutel nodig om t ding open te draaien.
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Gebruikersavatar
Frankie
Lid
Berichten: 422
Lid geworden op: 29 dec 2004, 00:34
Locatie: Holland
Contacteer:

Bericht door Frankie »

Dat is dan waarschijnlijke een mannelijke vierkant sleutel. kun je overal kopen en heb je altijd ide posters!
LEST WE FORGET !
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

Frankie schreef:Dat is dan waarschijnlijke een mannelijke vierkant sleutel. kun je overal kopen en heb je altijd ide posters!
Eh hoe zien die dingen eruit?
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Gebruikersavatar
Tex
Lid
Berichten: 898
Lid geworden op: 21 sep 2004, 18:58
Locatie: groningen
Contacteer:

Bericht door Tex »

....
Laatst gewijzigd door Tex op 04 feb 2005, 22:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Verdien door te dienen! Wijze woorden van een wijs man!
Gebruikersavatar
Sjoerd
Lid
Berichten: 3362
Lid geworden op: 28 nov 2002, 11:28
Locatie: Dronten (Flevoland)

Bericht door Sjoerd »

AHEM...

Je moet je op dit forum houden aan de Nederlandse wetgeving en de wetgeving in het land waar je op moment van schrijven verblijft.

Het aanzetten of oproepen tot het overtreden van een binnen- of buitenlandse wet is niet toegestaan.


Posts als die hierboven van Tex wil ik hier niet meer zien.
Het weghalen van posters uit bushokjes is gewoon diefstal. In Nederland strafbaar gesteld volgens artikel 310 Wetboek van Strafrecht.
'The past is a source of knowledge, and the future is a source of hope. Love of the past implies faith in the future. '
Stephen E. Ambrose
Gebruikersavatar
Darryl
Lid
Berichten: 2619
Lid geworden op: 11 okt 2004, 20:26

Bericht door Darryl »

Dodo schreef:
Frankie schreef:Ik rij iedere dag langs van Puffelen die hangen die dingen op in bushokjes. Als je ze ziet verwissel dan kun je ze zo vaak gewoon krijgen... Of je moet een drie of 4 hoek sleutel meenemen en dan savonds gewoon zo'n ding eruit halen! Gebeurt hier regelmatig.
t probleem is dat k ze haast nooit zie verwisselen :P
Maar die bushokjes bij ons zitten goed dicht, je hebt een aparte (hele lange) sleutel nodig om t ding open te draaien.
Ze verwisselen ze bij ons altijd op een maandag rond 8 uur 8)
Maar ik zal wel even naar een winkel toe gaan!
They shall not grow old, as we that are left grow old. Age shall not weary Them, not the years condemn.
At the going down of the Sun, and in the morning. We will remember them.
Gebruikersavatar
Darryl
Lid
Berichten: 2619
Lid geworden op: 11 okt 2004, 20:26

Bericht door Darryl »

Ik ben naar de winkel geweest. Ik heb vriendelijk gevraagt aan die vage vent achter de kassa (een duchtige homo) of ik die poster mocht hebben als ze hem wegdeden. En het antwoord was: BEMOEI JE MET JE EIGEN ZAKEN! GOEDEMIDDAG! :shocked:
They shall not grow old, as we that are left grow old. Age shall not weary Them, not the years condemn.
At the going down of the Sun, and in the morning. We will remember them.
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

Darryl schreef:Ik ben naar de winkel geweest. Ik heb vriendelijk gevraagt aan die vage vent achter de kassa (een duchtige homo) of ik die poster mocht hebben als ze hem wegdeden. En het antwoord was: BEMOEI JE MET JE EIGEN ZAKEN! GOEDEMIDDAG! :shocked:
Das minder, maar bedankt! :)
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Gesloten