Beurs

Collecties met zowel Duitse als geallieerde militaria. Let op; nieuwe aanwinsten graag plaatsen onder ofwel as of geallieerd.
junior
Lid
Berichten: 1407
Lid geworden op: 28 jun 2004, 19:03
Locatie: Heaven on Earth
Contacteer:

Bericht door junior »

Op elke beurs loopt er wel iemand rond met nazistische ideen of dat nu een gekleed iemand of een skinhead is. Dit ontkennen gaat NIET. Maar waarom vinden je ouders dat erg? Ze gaan je niet bijten ofzo... Trek je van hun aanwezigheid gewoon niks aan.
Groeten,
Junior
Gezocht: alles m.b.t. General der Gebirgstruppe en RKT Kress, Hermann.
CAME FROM OLD LADY IN VILLAGE: Latvian E-Bay seller.
ZENA
Gebruikersavatar
Guido
Lid
Berichten: 4247
Lid geworden op: 06 okt 2003, 22:35
Locatie: Boxmeer

Bericht door Guido »

ja maar dat wil ik dus al de heletijd zeggen. dat het zo overkomt maar helemaal niets met elkaar te maken heeft
Gebruikersavatar
Darryl
Lid
Berichten: 2619
Lid geworden op: 11 okt 2004, 20:26

Bericht door Darryl »

Toen ik in Antwerpen op de beurs was, liep er ook een groepje rond.
Ze zagen dat ik Engels spul kocht en kwamen naar me toe ( ik dacht o jee nu zullen we het krijgen). Ze waren kwaad op mij! Duits spul was de toekomst! Hitler moest vereerd worden bla bla! Er zaten kindere bij van nog geen 10 jaar oud! Ik heb gezegd dat ze hun kale kop moesten houden en me met rust moesten laten! Ze zijden dat ze me buiten inelkaar zouden slaan! Toen ik eenmaal buiten was, was er geen kip!
They shall not grow old, as we that are left grow old. Age shall not weary Them, not the years condemn.
At the going down of the Sun, and in the morning. We will remember them.
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

Ik zou er trouwens geheel geen problemen mee hebben als beurzen duidelijk gescheiden werden tussen Geallieerd en As. Alleen de verkopers zouden dat niet zo makkelijk vinden denk k :P
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Gebruikersavatar
lt. Tim
Lid
Berichten: 120
Lid geworden op: 13 jan 2005, 21:25
Locatie: kerkrade

Bericht door lt. Tim »

Er zullen best wel een paar rond lopen, maar jah wat maakt dat uit? Die doen je heus niks tenzij je (***) nazi roept ofzow :P
-A man is not dead, until he is forgotten-
junior
Lid
Berichten: 1407
Lid geworden op: 28 jun 2004, 19:03
Locatie: Heaven on Earth
Contacteer:

Bericht door junior »

Meen je dat? Als die gozers er morgen zijn en bij mij zo doen, whoop-ass time! 8) :lol: Ik heb dat nog nooit meegemaakt. En btw, die weten nog niet eens het verschil tussen namaak en origineel...
Junior
Darryl schreef:Toen ik in Antwerpen op de beurs was, liep er ook een groepje rond.
Ze zagen dat ik Engels spul kocht en kwamen naar me toe ( ik dacht o jee nu zullen we het krijgen). Ze waren kwaad op mij! Duits spul was de toekomst! Hitler moest vereerd worden bla bla! Er zaten kindere bij van nog geen 10 jaar oud! Ik heb gezegd dat ze hun kale kop moesten houden en me met rust moesten laten! Ze zijden dat ze me buiten inelkaar zouden slaan! Toen ik eenmaal buiten was, was er geen kip!
Gezocht: alles m.b.t. General der Gebirgstruppe en RKT Kress, Hermann.
CAME FROM OLD LADY IN VILLAGE: Latvian E-Bay seller.
ZENA
Gebruikersavatar
Narcolepticus
Lid
Berichten: 1270
Lid geworden op: 13 okt 2004, 21:41
Locatie: Bel 156

Bericht door Narcolepticus »

junior schreef:Meen je dat? Als die gozers er morgen zijn en bij mij zo doen, whoop-ass time! 8) :lol: Ik heb dat nog nooit meegemaakt. En btw, die weten nog niet eens het verschil tussen namaak en origineel...
Junior
Darryl schreef:Toen ik in Antwerpen op de beurs was, liep er ook een groepje rond.
Ze zagen dat ik Engels spul kocht en kwamen naar me toe ( ik dacht o jee nu zullen we het krijgen). Ze waren kwaad op mij! Duits spul was de toekomst! Hitler moest vereerd worden bla bla! Er zaten kindere bij van nog geen 10 jaar oud! Ik heb gezegd dat ze hun kale kop moesten houden en me met rust moesten laten! Ze zijden dat ze me buiten inelkaar zouden slaan! Toen ik eenmaal buiten was, was er geen kip!
Ik ook niet :p
Gebruikersavatar
Peter M
Lid
Berichten: 6271
Lid geworden op: 15 okt 2003, 18:09

Bericht door Peter M »

junior schreef:Meen je dat? Als die gozers er morgen zijn en bij mij zo doen, whoop-ass time! 8) :lol: Ik heb dat nog nooit meegemaakt. En btw, die weten nog niet eens het verschil tussen namaak en origineel...
Junior
Ik ben er ook morgen, een bajonet is snel gekocht/geleend :P :lol:

Er lopen op elke beurs wel twijfelachtige figuren rond, tenminste qua voorkomen...zich echt nazistisch gedragen heb ik nog nooit meegemaakt.
Ik stoor me er zelden aan dat die figuren er zijn, ze interesseren zich meestal niet echt in de originaliteit van iets, als er maar zo'n fijn kruisje of een dubbele S opstaan (waarmee ik niets wil zeggen over mensen die alleen maar repro verzamelen).
Gebruikersavatar
Darryl
Lid
Berichten: 2619
Lid geworden op: 11 okt 2004, 20:26

Bericht door Darryl »

junior schreef:Meen je dat? Als die gozers er morgen zijn en bij mij zo doen, whoop-ass time! 8) :lol: Ik heb dat nog nooit meegemaakt. En btw, die weten nog niet eens het verschil tussen namaak en origineel...
Junior
Darryl schreef:Toen ik in Antwerpen op de beurs was, liep er ook een groepje rond.
Ze zagen dat ik Engels spul kocht en kwamen naar me toe ( ik dacht o jee nu zullen we het krijgen). Ze waren kwaad op mij! Duits spul was de toekomst! Hitler moest vereerd worden bla bla! Er zaten kindere bij van nog geen 10 jaar oud! Ik heb gezegd dat ze hun kale kop moesten houden en me met rust moesten laten! Ze zijden dat ze me buiten inelkaar zouden slaan! Toen ik eenmaal buiten was, was er geen kip!
Jah als het er maar 1 of 2 zijn dan was het bij mij ook whoop-ass time! Maar niet tegen een stuk of 9 :(
They shall not grow old, as we that are left grow old. Age shall not weary Them, not the years condemn.
At the going down of the Sun, and in the morning. We will remember them.
Gebruikersavatar
Nick
Lid
Berichten: 2204
Lid geworden op: 10 apr 2004, 20:32

Bericht door Nick »

In Ciney liepen er wel veel rond moet ik zeggen.
zon groepje kale, waarvan er een in de nek 88 had laten tatoeeren.
en er loopt ook altijd zon man rond in duits uniform, met soms wat uitrusting erbij. maar die doen toch niks.
Gebruikersavatar
seabee
Lid
Berichten: 987
Lid geworden op: 26 jun 2004, 13:33

Bericht door seabee »

Ben net terug uit Wavre ik heb er niet 1 gezien :lol:
CAN DO
Thijs
Lid
Berichten: 222
Lid geworden op: 10 jan 2005, 21:18
Locatie: Meise/Belgie

beurs

Bericht door Thijs »

inderdaad heb er in waver ook geen enkele gezien
Gebruikersavatar
lt. Tim
Lid
Berichten: 120
Lid geworden op: 13 jan 2005, 21:25
Locatie: kerkrade

Bericht door lt. Tim »

Laats op televisie was er ene uit limburg, die d8 ook dat ie wat was.'Zijn kamer was zowat helemaal begangen met swastika vlaggen en op de achtergrond zag je een (over-duidelijke neppe) Duitse helm. HIj had zelfs een IJzeren kruis 2e klasse om. Of dat egt was weet ik niet mjah zal wel niet. Ik heb me kapot gelachen wat een tuup was dat.
-A man is not dead, until he is forgotten-
Gebruikersavatar
Darryl
Lid
Berichten: 2619
Lid geworden op: 11 okt 2004, 20:26

Bericht door Darryl »

lt. Tim schreef:Laats op televisie was er ene uit limburg, die d8 ook dat ie wat was.'Zijn kamer was zowat helemaal begangen met swastika vlaggen en op de achtergrond zag je een (over-duidelijke neppe) Duitse helm. HIj had zelfs een IJzeren kruis 2e klasse om. Of dat egt was weet ik niet mjah zal wel niet. Ik heb me kapot gelachen wat een tuup was dat.
Was dat niet op L1
Volgens mij kwam de tuub uit Sittard :?
They shall not grow old, as we that are left grow old. Age shall not weary Them, not the years condemn.
At the going down of the Sun, and in the morning. We will remember them.
Gebruikersavatar
lt. Tim
Lid
Berichten: 120
Lid geworden op: 13 jan 2005, 21:25
Locatie: kerkrade

Bericht door lt. Tim »

geen id eerlijk gezegt,maar kan best want ik ontng hier ook L1
-A man is not dead, until he is forgotten-
Plaats reactie