Norheide-Versandt

Algemeen over het verzamelen van asmogendheden militaria: waar moet je op letten, tips, naslagwerk
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Lexy
Lid
Berichten: 102
Lid geworden op: 20 dec 2004, 13:12
Locatie: W-Vlaanderen

Norheide-Versandt

Bericht door Lexy »

Zijn hier mensen die ervaringen (goede of slechte) hebben met deze dealer?

https://www.nordheideversand.de/


Ik weet niet of dit hier zomaar publiek mag besproken worden, als het niet mag, mag je me de slechte ervaringen wel privé sturen.
junior
Lid
Berichten: 1407
Lid geworden op: 28 jun 2004, 19:03
Locatie: Heaven on Earth
Contacteer:

Bericht door junior »

Ik heb die kerel zijn tafel in Stuttgart eens gezien... Hij verkoopt fake aan woekerprijzen! Uiteraard heeft hij ook originele dingen maar ik zou bij andere dealers gaan kopen hoor.
Junior
Gezocht: alles m.b.t. General der Gebirgstruppe en RKT Kress, Hermann.
CAME FROM OLD LADY IN VILLAGE: Latvian E-Bay seller.
ZENA
dutchknive
Lid
Berichten: 288
Lid geworden op: 25 mei 2004, 19:15

Bericht door dutchknive »

Duur..................
Gebruikersavatar
kokstok
Lid
Berichten: 223
Lid geworden op: 02 feb 2004, 20:00
Locatie: Amstelveen

Bericht door kokstok »

een grote internet dealer heel duur maar heeft hele mooie spullen, ook zijn verzend kosten zijn aan de hoge kant (25 euro) maar je hebt je bestelling wel snel binnen.

@ junior: hoezo kopiën op zijn tafel, bedoel je dat hij kopiën als orgineel verkoopt?
COUNT YOUR BLESSINGS.
junior
Lid
Berichten: 1407
Lid geworden op: 28 jun 2004, 19:03
Locatie: Heaven on Earth
Contacteer:

Bericht door junior »

Inderdaad, hij had ENKELE, ENKELE kopiën op zijn tafel liggen, ik zal eens zien of ik de thread nog kan vinden waarin dit ook door anderen wordt bevestigd...
Junior

BTW, ga jij naar Stuttgart dit jaar?
kokstok schreef:een grote internet dealer heel duur maar heeft hele mooie spullen, ook zijn verzend kosten zijn aan de hoge kant (25 euro) maar je hebt je bestelling wel snel binnen.

@ junior: hoezo kopiën op zijn tafel, bedoel je dat hij kopiën als orgineel verkoopt?
Gezocht: alles m.b.t. General der Gebirgstruppe en RKT Kress, Hermann.
CAME FROM OLD LADY IN VILLAGE: Latvian E-Bay seller.
ZENA
Gebruikersavatar
kokstok
Lid
Berichten: 223
Lid geworden op: 02 feb 2004, 20:00
Locatie: Amstelveen

Bericht door kokstok »

junior schreef:Inderdaad, hij had ENKELE, ENKELE kopiën op zijn tafel liggen, ik zal eens zien of ik de thread nog kan vinden waarin dit ook door anderen wordt bevestigd...
Junior

BTW, ga jij naar Stuttgart dit jaar?
kokstok schreef:een grote internet dealer heel duur maar heeft hele mooie spullen, ook zijn verzend kosten zijn aan de hoge kant (25 euro) maar je hebt je bestelling wel snel binnen.

@ junior: hoezo kopiën op zijn tafel, bedoel je dat hij kopiën als orgineel verkoopt?
OK enkele zoals elke dealer :wink: of ik naar Stuttgart ga ik weet het niet zou er best wel een keer naar toe willen. Waneer is het?
COUNT YOUR BLESSINGS.
junior
Lid
Berichten: 1407
Lid geworden op: 28 jun 2004, 19:03
Locatie: Heaven on Earth
Contacteer:

Bericht door junior »

Maar Kai is een beetje een exentriekeling... Ergens in april, kijk anders in de beursagenda op WH-Awards of op dit forum.
Junior
kokstok schreef:
junior schreef:Inderdaad, hij had ENKELE, ENKELE kopiën op zijn tafel liggen, ik zal eens zien of ik de thread nog kan vinden waarin dit ook door anderen wordt bevestigd...
Junior

BTW, ga jij naar Stuttgart dit jaar?
kokstok schreef:een grote internet dealer heel duur maar heeft hele mooie spullen, ook zijn verzend kosten zijn aan de hoge kant (25 euro) maar je hebt je bestelling wel snel binnen.

@ junior: hoezo kopiën op zijn tafel, bedoel je dat hij kopiën als orgineel verkoopt?
OK enkele zoals elke dealer :wink: of ik naar Stuttgart ga ik weet het niet zou er best wel een keer naar toe willen. Waneer is het?
Gezocht: alles m.b.t. General der Gebirgstruppe en RKT Kress, Hermann.
CAME FROM OLD LADY IN VILLAGE: Latvian E-Bay seller.
ZENA
Plaats reactie