Kolonel Erich Walther

De persoonlijke verhalen uit de oorlog & Historische Figuren
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Guido
Lid
Berichten: 4247
Lid geworden op: 06 okt 2003, 22:35
Locatie: Boxmeer

Kolonel Erich Walther

Bericht door Guido »

Ik ben opzoek naar meer informatie over Kolonel Erich Walther. Google geeft weinig informatie. Wie kan mij helpen? als iemand trouwens nog een foto of dingen te koop wat betrekking heeft tot deze man hoor ik het graag!
Gebruikersavatar
Guido
Lid
Berichten: 4247
Lid geworden op: 06 okt 2003, 22:35
Locatie: Boxmeer

Bericht door Guido »

ok het een en ander gevonden. maar als iemand wat meer vind hoor ik het graag! vooral foto's! heb tot nu toe geen enkele van hem kunnen vinden
Gebruikersavatar
Roel R.
Lid
Berichten: 5675
Lid geworden op: 21 sep 2003, 01:50
Contacteer:

Bericht door Roel R. »

Er is een Generalmajor Erich Walther, zoek je die? Offizier der Fallschirmtruppe!

http://www.geocities.com/%7Eorion47/WEH ... ERICH.html
Gebruikersavatar
Guido
Lid
Berichten: 4247
Lid geworden op: 06 okt 2003, 22:35
Locatie: Boxmeer

Bericht door Guido »

That's the one! eigenlijk stom van me. ik wist dat hij gepromoveerd was. maar tijdens de slag om Overloon was hij een Oberst. bedankt Roel!
Gebruikersavatar
Guido
Lid
Berichten: 4247
Lid geworden op: 06 okt 2003, 22:35
Locatie: Boxmeer

Bericht door Guido »

Orginele foto's van hem of soldaten van zijn Kampfgruppe zijn deze goed aan te komen? [SS-Sturmgeschutz abt. 10 Roestel, SS-pansergrenadierbataljon Segler, FJ-Bat. Paul, FJ-Bat. Kerutt, FJ-Bat.Walther, Luftwaffe Festungsbatalion X en 107e Panzerbrigade]
Gebruikersavatar
Roel R.
Lid
Berichten: 5675
Lid geworden op: 21 sep 2003, 01:50
Contacteer:

Bericht door Roel R. »

Wij hebben in het museum best wel wat foto's van Paul, geloof dat een kennis van me nog een tijdje met Paul geschreven heeft.
Gebruikersavatar
Guido
Lid
Berichten: 4247
Lid geworden op: 06 okt 2003, 22:35
Locatie: Boxmeer

Bericht door Guido »

Moet ik toch eens een keer langs komen! waneer ben je in het museum actief Roel? misschien kan je me het een en ander laten zien?
Gebruikersavatar
Roel R.
Lid
Berichten: 5675
Lid geworden op: 21 sep 2003, 01:50
Contacteer:

Bericht door Roel R. »

Ik zal even contact op nemen met die man, vragen wat hij precies heeft van Paul, en dan maken we een afspraak :)
Gebruikersavatar
Guido
Lid
Berichten: 4247
Lid geworden op: 06 okt 2003, 22:35
Locatie: Boxmeer

Bericht door Guido »

Zou geweldig zijn! meteen een goede reden om het museum te bekijken en elkaar eens te spreken!
Plaats reactie