Ridderkruis

Algemeen over het verzamelen van asmogendheden militaria: waar moet je op letten, tips, naslagwerk
Gebruikersavatar
Giel
Lid
Berichten: 1460
Lid geworden op: 06 mei 2004, 19:05
Locatie: Gent

Bericht door Giel »

junior schreef:Dat wilt NIET zeggen dat je dan 'gemakelijk' een Ridderkruis kan kopen; die prijs stijgt ook en blijft als een 'perpetuum mobile' een spelletje spelen, wij zullen nooit zo rijk worden (daarmee bedoel ik het alg. budget van de mens) om een Ridderkruis op die moment 'goedkoop' te vinden, respectievelijk.
Groeten,
Junior
sander vw schreef:iedereen wordt rijker en rijker, vroeger kon je hier met 1.25euro (50frank) naar de cinema gaan, snoep kopen en nog veel meer
Wat een taal voor een 1X jaar oude, heeft er iemand geholpen? :evil:

Bedankt Jurryt :)
junior
Lid
Berichten: 1407
Lid geworden op: 28 jun 2004, 19:03
Locatie: Heaven on Earth
Contacteer:

Bericht door junior »

Euh, nee! Je bent nu al de derde die opmerkingen heeft over m'n taalgebruik! :) Zo stuurde ik een e-mail naar een kerel voor een Adrian helm te kopen, wat kreeg ik terug als antwoord: "U kunt wel zéér formeel brieven opstellen voor een 1X jarige!"
LOL
Junior
Giel schreef:
junior schreef:Dat wilt NIET zeggen dat je dan 'gemakelijk' een Ridderkruis kan kopen; die prijs stijgt ook en blijft als een 'perpetuum mobile' een spelletje spelen, wij zullen nooit zo rijk worden (daarmee bedoel ik het alg. budget van de mens) om een Ridderkruis op die moment 'goedkoop' te vinden, respectievelijk.
Groeten,
Junior
sander vw schreef:iedereen wordt rijker en rijker, vroeger kon je hier met 1.25euro (50frank) naar de cinema gaan, snoep kopen en nog veel meer
Wat een taal voor een 1X jaar oude, heeft er iemand geholpen? :evil:

Bedankt Jurryt :)
Gezocht: alles m.b.t. General der Gebirgstruppe en RKT Kress, Hermann.
CAME FROM OLD LADY IN VILLAGE: Latvian E-Bay seller.
ZENA
Gebruikersavatar
Giel
Lid
Berichten: 1460
Lid geworden op: 06 mei 2004, 19:05
Locatie: Gent

Bericht door Giel »

haha, zo lijk je soms wel 2X jaar :wink:
Plaats reactie