DAK orgineel???

Algemeen over het verzamelen van asmogendheden militaria: waar moet je op letten, tips, naslagwerk
Thijs
Lid
Berichten: 222
Lid geworden op: 10 jan 2005, 21:18
Locatie: Meise/Belgie

Bericht door Thijs »

Ik kan hem kopen voor 70 euro,dit is de prijs (zegt hij) dat hij er jaren geleden ook voor betzaald heeft.
Gebruikersavatar
Jeroen2
Lid
Berichten: 587
Lid geworden op: 14 nov 2004, 12:18
Locatie: Mechelen, België

Bericht door Jeroen2 »

ok daar heb je het al

een originele DAK cufftitle kost minimum 200-300 euro
ben ik zeker van, heb nog geen enkele voor 70 euro zien staan hoor
Thijs
Lid
Berichten: 222
Lid geworden op: 10 jan 2005, 21:18
Locatie: Meise/Belgie

Bericht door Thijs »

ja dat zei ik hem ook en toe antwoorde hij




Op dat punt heb je wel gelijk. Ik zet hem als startprijs op de veiling aan de prijs die ik er jaren geleden voor betaald heb. Ik dacht dat een lage startprijs aanlokkelijk was en dus meer biedkansen . Niet dus. Het heeft net het omgekeerde effekt. Maar mij goed, ik zal de startprijs omhoogtrekken, misschien kom ik dan geloofwaardiger over.

Hierbijgevoegd enkele afbeeldingen van ORIGINELE manchettebanden. Er is geen enkel verschil met de mijne. Waar die nonsens van die aangeplakte letters vandaan komt zou ik wel eens willen weten.
Vele van die idiote theorietjes om echt van vals te onderscheiden komen van amerikaanse "experts" die die dan de wereld insturen, tegenwoordig veelal op forums. De reden hiervoor is de waarde van een bepaald item naar beneden te halen om het zo goedkoper op de kop te kunnen tikken. Vele goeie stukken zijn naar Amerika versast. Maar ze zitten daar ook opgescheept met de grootste rommel omdat ze verstrikt zijn geraakt in hun eigen netten.
D.w.z. dat ze bepaalde kopies als origineel gaan aanzien en zo ontstaan dan onder andere ook verkeerde beoordelingsmaatstaven.
Gebruikersavatar
Jeroen2
Lid
Berichten: 587
Lid geworden op: 14 nov 2004, 12:18
Locatie: Mechelen, België

Bericht door Jeroen2 »

Thijs , de keuze ligt bij jou :)

je weet mijn mening ( en die van anderen)
junior
Lid
Berichten: 1407
Lid geworden op: 28 jun 2004, 19:03
Locatie: Heaven on Earth
Contacteer:

Bericht door junior »

Thijs,
Koop die armband niet en zeg die kerel dat hij zelf enkele fabeltjes de wereld in is aan het sturen en wo2.nl hem graag een bon voor de oogarts wil cadeau doen zodat hij die verschillen ziet.

Met alle respect,
Junior
Gezocht: alles m.b.t. General der Gebirgstruppe en RKT Kress, Hermann.
CAME FROM OLD LADY IN VILLAGE: Latvian E-Bay seller.
ZENA
Thijs
Lid
Berichten: 222
Lid geworden op: 10 jan 2005, 21:18
Locatie: Meise/Belgie

Bericht door Thijs »

ok, zal ik zeker doen junior. En ik ga die band dan toch niet kopen,ik spaar men geld dan liever tot ik een andere mooie aankoop van iemand betrauwbaar kan doen.
thanxs iedereen :)
Thijs
Lid
Berichten: 222
Lid geworden op: 10 jan 2005, 21:18
Locatie: Meise/Belgie

Bericht door Thijs »

hehe nu heeft ie zijn band plots op 200 gezet :)
Gebruikersavatar
Jeroen2
Lid
Berichten: 587
Lid geworden op: 14 nov 2004, 12:18
Locatie: Mechelen, België

Bericht door Jeroen2 »

typisch :)
Gebruikersavatar
Sbas
Lid
Berichten: 882
Lid geworden op: 25 jun 2004, 14:41

Bericht door Sbas »

Echt iedereen lult wat anders kijk hierna kijk daarna maar duidelijk is het nog niet echt naar mijn idee! mijne had aan de achterkant bij de O een bijna diamant vormige ruit, dus---> A BAD ONE! Maare volgens mij zijn er 30x meer nepperds dan originele! en alle verhalen die men de wereld in helpt dan wel goed of slecht helpen zeker niet mee aan de duidelijkheid over deze banden!


mvg Sbas
sander vw
Lid
Berichten: 1687
Lid geworden op: 06 mei 2004, 19:27
Locatie: belgie

Bericht door sander vw »

waar je die banden zeker nie moe halen is bij Weitze, allemaal fake, maar germanmilitaria...ik denk niet dat die fake verkoopt, want anders is heel z'n reputatie naar de kl*ten
Plaats reactie