Us Green Card

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Gebruikersavatar
Brianlinden
Lid
Lid
Berichten: 2504
Lid geworden op: 03 jan 2004, 22:13
Locatie: Leiden

Us Green Card

Bericht door Brianlinden »

Heeft er iemand ervaring met het aanvragen van een Green Card.

Ik wil namelijk in het Amerikaanse Leger :) En via de mail lieten ze weten dat ik een Green Card moest bezitten om als buitenlander het leger in te gaan.

De site van het amerikaanse imigratie bureau is brak.
779
Lid
Lid
Berichten: 3145
Lid geworden op: 31 aug 2004, 19:09

Bericht door 779 »

Ik wil alleen even reageren op je verzoek, maar waarom zou je als je 17-jarige in het amerikaanse leger willen gaan en niet gewoon in het leger van je eigen land? En je wordt sowieso naar Irak gezonden om daar te dienen als kanonnenvoer... Ik wil je niet ontmoedigen, maar ben alleen nieuwsgierig.

779
Skylighter
Lid
Berichten: 2088
Lid geworden op: 06 jun 2004, 17:54

Bericht door Skylighter »

Laat ons weten of het wat word Brian! :lol:

Rick
180cc
Lid
Lid
Berichten: 168
Lid geworden op: 12 okt 2004, 16:11
Locatie: Denhaag

Bericht door 180cc »

Waarom de VS als je zelf hier in 1van de beste efficiente leger van Europa kan(Holland natuurlijk :wink: ) maar ik weet wel dat er soort, wervings bureaus zijn die jouw kunnen linken naar de Amerikaanse leger.
-Hi im high-
Gebruikersavatar
Brianlinden
Lid
Lid
Berichten: 2504
Lid geworden op: 03 jan 2004, 22:13
Locatie: Leiden

Bericht door Brianlinden »

@BoB: Mischien wil ik wel naar Irak ;)
@skyboy: Zie boven
@180cc: Weet het maar

Ik wil gewoon iets uitdagends doen, niet in het nederlanse leger. Maar het amerikaanse of het "Legion"(FRANS)

Nog vragen
johan willaert
Lid
Berichten: 5568
Lid geworden op: 04 aug 2004, 12:37
Locatie: België
Gegeven: 4 keer
Ontvangen: 2 keer
Contacteer:

Bericht door johan willaert »

Je moet deelnemen aan de Green Card Lottery.....
En dat kost geld....

http://www.usgreencardlottery.org/

http://www.us-immigration.com/

Johan
29th Let's Go!!!!!
Marc 82 Recon
Lid
Berichten: 1470
Lid geworden op: 14 aug 2004, 17:46
Locatie: Arendonk België

Bericht door Marc 82 Recon »

uitdagingen heb je niet alleen in het amerikaanse leger hoor Brianlinden..

als je echt naar irak wil ga dan om iets goeds te doen of heb je mss gewoon graag dat er mensen op je liggen schieten?

het is niet omdat het Amerikaanse leger zo groot is dat het zo goed is als het Amerikaanse echt zo goed was had het niet elke keer de hulp van de kleine europese landen als belgie en nederland nodig om specifieke taken op te lossen die ze zelf minder goed aan kunnen... waarom heel je familie en vrienden achterlaten om in het leger te gaan in een ver land voor iemand die niet weet wat hij eigenlijk doet (ja heb het over de president van amerika) en je harses deruit te laten knallen weet je hoeveel kistjes met stars en stripes over al teruggevlogen zijn uit irak?

Er zijn genoeg functies die uitdagend en interessant zijn in het leger van je eigen land waar je ook op buitenlandse opdrachten moet;

ikzelf heb 16 april een afspraak bij het Belgische leger voor mijn eerste examens te gaan doen (eigenlijk zijn dit niet mijn eerste examens aangezien ik al in het leger heb gezeten maar moet ze opnieuw doen om terug in het leger te kunnen)

maar toch raar dat iemand ontzettend ver weg wil in een leger om zijn hersenen deruit te laten knallen voor niet eens je eigen land of volk
Private Burges, Marc J
19900519
48th Armored Medical Bn, 2nd Armored Division
Gebruikersavatar
Brianlinden
Lid
Lid
Berichten: 2504
Lid geworden op: 03 jan 2004, 22:13
Locatie: Leiden

Bericht door Brianlinden »

Ja ik heb er al naar gekeken maar mijn moeder is zijkerig erover. Dus ik denk dat ik ga wachten tot ik 18 ben en dan peer ik em gewoon :P
Gebruikersavatar
Brianlinden
Lid
Lid
Berichten: 2504
Lid geworden op: 03 jan 2004, 22:13
Locatie: Leiden

Bericht door Brianlinden »

Marc 82 Recon schreef:uitdagingen heb je niet alleen in het amerikaanse leger hoor Brianlinden..

als je echt naar irak wil ga dan om iets goeds te doen of heb je mss gewoon graag dat er mensen op je liggen schieten?

het is niet omdat het Amerikaanse leger zo groot is dat het zo goed is als het Amerikaanse echt zo goed was had het niet elke keer de hulp van de kleine europese landen als belgie en nederland nodig om specifieke taken op te lossen die ze zelf minder goed aan kunnen... waarom heel je familie en vrienden achterlaten om in het leger te gaan in een ver land voor iemand die niet weet wat hij eigenlijk doet (ja heb het over de president van amerika) en je harses deruit te laten knallen weet je hoeveel kistjes met stars en stripes over al teruggevlogen zijn uit irak?

Er zijn genoeg functies die uitdagend en interessant zijn in het leger van je eigen land waar je ook op buitenlandse opdrachten moet;

ikzelf heb 16 april een afspraak bij het Belgische leger voor mijn eerste examens te gaan doen (eigenlijk zijn dit niet mijn eerste examens aangezien ik al in het leger heb gezeten maar moet ze opnieuw doen om terug in het leger te kunnen)

maar toch raar dat iemand ontzettend ver weg wil in een leger om zijn hersenen deruit te laten knallen voor niet eens je eigen land of volk
Ik ben en actie man. Als ik daar wat actie kan beleven ookal staat mijn leven op het spel, dan ben ik bereid dat doen. Je leeft maar 1 keer.

:evil: shocking
Marc 82 Recon
Lid
Berichten: 1470
Lid geworden op: 14 aug 2004, 17:46
Locatie: Arendonk België

Bericht door Marc 82 Recon »

nou ja als ik mijn mening mag geven JE BENT GEK
Private Burges, Marc J
19900519
48th Armored Medical Bn, 2nd Armored Division
180cc
Lid
Lid
Berichten: 168
Lid geworden op: 12 okt 2004, 16:11
Locatie: Denhaag

Bericht door 180cc »

Wow,thats sick: actie beleven in Irak! en al die soldaten dan maar zeiken dat ze naar huis willen...
-Hi im high-
Skylighter
Lid
Berichten: 2088
Lid geworden op: 06 jun 2004, 17:54

Bericht door Skylighter »

Ik vind het maar beetje een vreemd verhaal :|

Rick
Gebruikersavatar
Darryl
Lid
Berichten: 2619
Lid geworden op: 11 okt 2004, 20:26

Bericht door Darryl »

Jah ik ook! Waarom nou het Us leger?
They shall not grow old, as we that are left grow old. Age shall not weary Them, not the years condemn.
At the going down of the Sun, and in the morning. We will remember them.
Jurryt
Lid
Berichten: 2488
Lid geworden op: 02 jul 2004, 01:24

Bericht door Jurryt »

Doe anders een school uitmoorden zoals die jongens in Amerika, je leeft toch maar 1 keer?


Je bent gek.
johan willaert
Lid
Berichten: 5568
Lid geworden op: 04 aug 2004, 12:37
Locatie: België
Gegeven: 4 keer
Ontvangen: 2 keer
Contacteer:

Bericht door johan willaert »

Waarom nou het US leger?
En waarom niet??


Johan
29th Let's Go!!!!!
Gesloten