Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
idd mooi. vooral al die patches in insignia omdat je weet van wie ze waren
Op zoek naar alles dat te maken heeft met de 101ste Airborne Divisie, 51st Highland Division en al het andere dat te maken heeft met operatie Market Garden en operatie Pheaseant
Ik heb die vlag gekregen van een goede vriend. Ik zal eens bij hem navragen hoe hij er precies aan komt want voor mij is het nog steeds wel een raadsel.
Originele standaard politieke vlaggen moet je tegenwoordig nog kunnen krijgen voor een prijs tot 250 euro. Dat is dan ook wel de verzekeringswaarde. De apartere vlaggen, zoals die van Ernst zijn wel "ietskes" duurder
Tessa,
vanwaar allemaal dat Amerikaanse para-materiaal? Speciaal dat aan het verzamelen (en waarom) of gewoon een toevalstreffer?
Mattie.
Schiet toch op man; 't is bijna week-end, ik wil gaan zuipen!
Gezocht: Militaire objecten, documenten, foto's uit en over de stad Kampen (Overijssel) en de kleinere kernen.
-- Kampen -- IJsselmuiden -- Grafhorst -- Wilsum -- 's Heerenbroek -- Zalk & Veecaten -- Kamperveen --
ahhh........daar was ie dus......mn vlag hield zich verscholen tussen de regels
trouwens mattie..........antwoord op je vraag over de M42 is gegeven
Gezocht: Militaire objecten, documenten, foto's uit en over de stad Kampen (Overijssel) en de kleinere kernen.
-- Kampen -- IJsselmuiden -- Grafhorst -- Wilsum -- 's Heerenbroek -- Zalk & Veecaten -- Kamperveen --
Mattie schreef:Dat kan, zal alleen efkes duren, want ik heb een digtale camera en ik weet nog niet hoe dat spel marcheert.
Mat.
In de hoop dat je inmiddels wat foto's hebt weten te maken, zou het leuk zijn om ze hier te plaatsen zodat we kunnen genieten van deze bijzondere items.
Bij voorbaat dank.
Lees de gebruiksaanwijzing eens , ach zelf heb ik daarvan ook geen kaas gegeten .
Om eerlijk te zeggen heb ik zelf geen eens een pc laat staan een digitale camera en ben dan ook op de hulp van een ander aangewezen
Maar wat wil je met al een dure hobby als deze .
Deze pet hoort ook wel een beetje bij de trots van mn verzameling: