junior Re-enactment groep voor de jongere mensen
-
jeffreyvanspengen
- Lid
- Mr_Flibble
- Lid
Dan lijkt het me na het zien van die laatste foto dat er eerst in dat groepje iets gedaan moet worden aan wapendiscipline. Of dat ding nu leeg is of niet; Richt NOOIT een wapen op anderen ook niet voor het maken van foto's. Er hoeft maar één zeikerd bij justitie die foto te zien en het is gedaan met de hobby.
Just some friendly advice.
In Tabulas Argenteas Refero
- Captain da Costa
- Lid
De 82nd tijdens D-Day en Market Garden, de 101st alleen tijdens Market Garden. Het is trouwens wel leuk om te weten dat we ook de crickets hebben die ze tijdens D-Day gebruikten.BlItZkRiEg schreef:dat ziet er best wel netjes uit! ik zou alleen die vlag wel van je m42 afhalen, wand die hadden ze er niet op.
- Captain da Costa
- Lid
Bedankt voor het advies, daar had ik nog niet aan gedacht.Mr_Flibble schreef:Dan lijkt het me na het zien van die laatste foto dat er eerst in dat groepje iets gedaan moet worden aan wapendiscipline. Of dat ding nu leeg is of niet; Richt NOOIT een wapen op anderen ook niet voor het maken van foto's. Er hoeft maar één zeikerd bij justitie die foto te zien en het is gedaan met de hobby.
- Mr_Flibble
- Lid
- Captain da Costa
- Lid
-
Skylighter
- Lid
-
Marc 82 Recon
- Lid
- Captain da Costa
- Lid
-
Marc 82 Recon
- Lid
- earlymb
- Moderator

- Ontvangen: 31 keer
Dat zal niet zo moeilijk zijn, want dat "wapen" is een van 100% hout gemaakte Thompson die thuishoort in de scabbard van die HD links (met de handy-talky en de T-schep). Ik ken al die Harley's en de eigenaren zijn vrienden van me, dus ik zal de foto's waar die dingen opstaan even naar ze doorsturen. Ze vinden het altijd leuk om foto's te krijgen waar hun speeltjes opstaan. Heb je misschien nog een foto van die rit met een Dodge Command erop?Captain da Costa schreef:Die nepwapens zijn ook allang verboden in mijn groepje, dus ik weet niet waar jij het nou over hebt.
Trouwens, is het iemand opgevallen dat die para z'n enkelstukken verkeerd om aan heeft?
Grtn
David
- Captain da Costa
- Lid
Die was inderdaad van iemand anders van wie hij het mocht lenen. Ik word eerlijk gezegd spuugzat van die miereneukers die al gaan zeiken als ze al een jochie met een wapen op een foto zien.Marc 82 Recon schreef:voorlaatste foto ...
-
Marc 82 Recon
- Lid
- Dodo
- Lid
Hehe, nu je het zegt..earlymb schreef:
Trouwens, is het iemand opgevallen dat die para z'n enkelstukken verkeerd om aan heeft?![]()
Grtn
David
Detail.. detail..
@Marc, waarom blaas je je in godesnaam zo op over die ene foto? Laat 'm lekker eens met een tommy zwaaien. Zo'n groot risico op bank-overvallen vormt zo'n klein ventje in zijn para-uitrusting ook weer niet.
De letter van de wet... Schijnheil...
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
The Lorraine offensive 1944