junior Re-enactment groep voor de jongere mensen

Games, etc. Let op: modelbouw, reenactment e.d. hebben eigen onderdelen.
jeffreyvanspengen
Lid

Bericht door jeffreyvanspengen »

dat ziet er best wel netjes uit! ik zou alleen die vlag wel van je m42 afhalen, wand die hadden ze er niet op.
Mr_Flibble
Lid

Bericht door Mr_Flibble »

Dan lijkt het me na het zien van die laatste foto dat er eerst in dat groepje iets gedaan moet worden aan wapendiscipline. Of dat ding nu leeg is of niet; Richt NOOIT een wapen op anderen ook niet voor het maken van foto's. Er hoeft maar één zeikerd bij justitie die foto te zien en het is gedaan met de hobby.

Just some friendly advice.
In Tabulas Argenteas Refero
Captain da Costa
Lid

Bericht door Captain da Costa »

BlItZkRiEg schreef:dat ziet er best wel netjes uit! ik zou alleen die vlag wel van je m42 afhalen, wand die hadden ze er niet op.
De 82nd tijdens D-Day en Market Garden, de 101st alleen tijdens Market Garden. Het is trouwens wel leuk om te weten dat we ook de crickets hebben die ze tijdens D-Day gebruikten.
Captain da Costa
Lid

Mr_Flibble schreef:Dan lijkt het me na het zien van die laatste foto dat er eerst in dat groepje iets gedaan moet worden aan wapendiscipline. Of dat ding nu leeg is of niet; Richt NOOIT een wapen op anderen ook niet voor het maken van foto's. Er hoeft maar één zeikerd bij justitie die foto te zien en het is gedaan met de hobby.

Just some friendly advice.
Bedankt voor het advies, daar had ik nog niet aan gedacht. :oops:
Mr_Flibble
Lid

Bericht door Mr_Flibble »

Het is natuurlijk dat jullie nog niet met wapens rondrennen heh.

Bij mij is er dat bij 10 jaar lidmaatschap bij een schuttersvereniging goed ingeramd (soms letterlijk ;) )
In Tabulas Argenteas Refero
Captain da Costa
Lid

Dus jij begon al gelijk op je 18e? Cool! Dat wil ik ook wel zodra ik 18 wordt. Dan ben ik tenminste ook getraind in het echte werk. :P
-Sniper-
Lid

Bericht door -Sniper- »

Heb net nog wat foto's van Captain da Costa gekregen

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding
Britse Para

Afbeelding
Dutch Currahees
Greetzzz -Sniper
Skylighter
Lid

Bericht door Skylighter »

De medic verzuipt in z'n eigen helm. :lol: , maar dit ziet er al wat beter uit dan eerste foto. Wat niet wegneemt dat ik er met gemengde gevoelens naar kijk.
Marc 82 Recon
Lid

Bericht door Marc 82 Recon »

nou kmoet zeggen kzou al die nepwapens maar lekker weggooien als ik jullie was aangezien ze volledig illegaal zijn.
Private Burges, Marc J
19900519
48th Armored Medical Bn, 2nd Armored Division
Captain da Costa
Lid

Die nepwapens zijn ook allang verboden in mijn groepje, dus ik weet niet waar jij het nou over hebt.
Marc 82 Recon
Lid

voorlaatste foto ...
Private Burges, Marc J
19900519
earlymb
Moderator
Moderator
Ontvangen: 31 keer

Bericht door earlymb »

Captain da Costa schreef:Die nepwapens zijn ook allang verboden in mijn groepje, dus ik weet niet waar jij het nou over hebt.
Dat zal niet zo moeilijk zijn, want dat "wapen" is een van 100% hout gemaakte Thompson die thuishoort in de scabbard van die HD links (met de handy-talky en de T-schep). Ik ken al die Harley's en de eigenaren zijn vrienden van me, dus ik zal de foto's waar die dingen opstaan even naar ze doorsturen. Ze vinden het altijd leuk om foto's te krijgen waar hun speeltjes opstaan. Heb je misschien nog een foto van die rit met een Dodge Command erop? :wink:

Trouwens, is het iemand opgevallen dat die para z'n enkelstukken verkeerd om aan heeft? 8)

Grtn

David
Captain da Costa
Lid

Marc 82 Recon schreef:voorlaatste foto ...
Die was inderdaad van iemand anders van wie hij het mocht lenen. Ik word eerlijk gezegd spuugzat van die miereneukers die al gaan zeiken als ze al een jochie met een wapen op een foto zien. :x Het is slechts voor op de foto. Niet voor re-enactment. Elke jongen zou dat wel willen. Daarnaast is het ook nog een leuk aandenken voor later.
Marc 82 Recon
Lid

dat is geen mierenneuken dat is de letter van de wet een keertje herhalen
Private Burges, Marc J
19900519
Dodo
Lid

Bericht door Dodo »

earlymb schreef:
Trouwens, is het iemand opgevallen dat die para z'n enkelstukken verkeerd om aan heeft? 8)

Grtn

David
Hehe, nu je het zegt.. :)
Detail.. detail..

@Marc, waarom blaas je je in godesnaam zo op over die ene foto? Laat 'm lekker eens met een tommy zwaaien. Zo'n groot risico op bank-overvallen vormt zo'n klein ventje in zijn para-uitrusting ook weer niet.

De letter van de wet... Schijnheil...
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944