plaatsgebrek voor je verzameling uit te stallen !!!!!
- Roel R.
- Lid
-
Glenn Janssens
- Lid
-
Bjorn
- Lid
Ik hoop dat je daar geen gelijk in hebt, Adrian, grappenmakers hebben we hier de laatste tijd wel genoeg gehad.Adrian schreef:Maak u geen illusie's Roel.
Die kip komt enkel online om de boel op stelten te zetten.
We zullen zien...Adrian schreef: Eigenlijk zouden wij daar geen woorden mogen aan vuil maken tot hij 'bewijst' dat hij hier niet enkel komt om de L(sterretje)L uit te hangen.
Adrian.
Bjorn.
- Mooyman
- Lid
-
Glenn Janssens
- Lid
-
Glenn Janssens
- Lid
Gaan we die toer op kerel?Mooyman schreef: Een kippetje, misschien weer eens wat anders dan schapen met veel geblaat en weinig wol.
Ik vraag mij stilletjes af waarom jij zo hard partij trekt voor die Kip.
Toevallig geen familie?
Laatst gewijzigd door Glenn Janssens op 20 jan 2004, 16:38, 1 keer totaal gewijzigd.
- Mooyman
- Lid
Welke toer Adrian 
Nee helaas Adrian geen familie, ik ken de beste man geen eens.
Ben daarom bang dat je ook al weer te voorbarig je conclussies trekt, benader hem zelf eens persoonlijk(heb ik ook gedaan) ben bang dat je dan op je concussies terug zal komen.
Nee helaas Adrian geen familie, ik ken de beste man geen eens.
Ben daarom bang dat je ook al weer te voorbarig je conclussies trekt, benader hem zelf eens persoonlijk(heb ik ook gedaan) ben bang dat je dan op je concussies terug zal komen.
Laatst gewijzigd door Mooyman op 20 jan 2004, 16:40, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Glenn Janssens
- Lid
-
Ernst-H
- Lid
Zullen we met zn allen er dan over ophouden ?Adrian schreef:..........Eigenlijk zouden wij daar geen woorden mogen aan vuil maken ..............Adrian.
Dit is allemaal namelijk erg off-topic
Gezocht: Militaire objecten, documenten, foto's uit en over de stad Kampen (Overijssel) en de kleinere kernen.
-- Kampen -- IJsselmuiden -- Grafhorst -- Wilsum -- 's Heerenbroek -- Zalk & Veecaten -- Kamperveen --
-- Kampen -- IJsselmuiden -- Grafhorst -- Wilsum -- 's Heerenbroek -- Zalk & Veecaten -- Kamperveen --
-
Glenn Janssens
- Lid
- Peter M
- Lid
In ieder geval (om terug ontopic te geraken): ik heb een vitrinekast van 100EUR.....
ik heb er toendertijd (enkele maanden geleden
) wel enkele geplande verzamelstukken voor laten schieten, maar een mooi uitgestalde, kleine collectie vind ik beter dan een in rot condities gestoqueerde grote verzameling.
Wat mij een oplossing lijkt voor wat plaatsgebrek is het volgende: enkele posters van de muur verwijderen en dan zo'n platte vitrinekast (+/-15cm diepte) eraan hangen. Maar ik heb nog geen uniformen, dus echt noodzakelijk is zoiets nog niet voor mij. Ik boer in tussentijd verder met mijn ene staande vitrinekast, en binnenkort misschien nog een tweede, staande vitrinekast.
ik heb er toendertijd (enkele maanden geleden
Wat mij een oplossing lijkt voor wat plaatsgebrek is het volgende: enkele posters van de muur verwijderen en dan zo'n platte vitrinekast (+/-15cm diepte) eraan hangen. Maar ik heb nog geen uniformen, dus echt noodzakelijk is zoiets nog niet voor mij. Ik boer in tussentijd verder met mijn ene staande vitrinekast, en binnenkort misschien nog een tweede, staande vitrinekast.
- Mooyman
- Lid