Alles over Call of Duty!
- John Rambo
- Lid
De eigenschappen van de wapens zijn aangepast. Als je een deel 2 van een spel maakt wil dat niet zeggen dat alle wapens precies hetzelfde zijn.C. Works schreef:Zie hier...C. Works schreef:Even een vraagje:
Hoe kan het dat bij COD2 de wapens zo langzaam vuren ten opzichte van COD(1)? Valt me vooral op bij Mp40 en Thompson.
- John Rambo
- Lid
- John Rambo
- Lid
Probeer als eerste wat aan je Engels te doen. Er staan te veel taalfouten op je site. Voorbeeld: or = ourHauptman Raymond schreef:Kijk eens op onze website http://www.websitemaker.kennisnet.nl/Du ... -in-Combat
Wil iemand a.u.b even naar de site kijken en bekritiseren, zodat ik weet wat ik beter of anders kan doen, bij voorbaat dank
- Simon
- Lid
Ik vind het met die medailles toch ook overdreven.... jullie pakken het virtueel over, maar daar zijn vroeger mensen voor gestorven...
En ik denk ook niet dat het handig is, stel je zit 2 jaar in die clan, ik denk dat je dan ontelbaar veel van die medailletjes hebt liggen...
Verder vind ik de naam ook niet alles, jullie noemen jezelf helden..... OP EEN SPEL....

En ik denk ook niet dat het handig is, stel je zit 2 jaar in die clan, ik denk dat je dan ontelbaar veel van die medailletjes hebt liggen...
Verder vind ik de naam ook niet alles, jullie noemen jezelf helden..... OP EEN SPEL....
You can bomb the world in to pieces, but you can't bomb it into peace
- Leroy
- Lid
Idd, dan zou ik nu al al die medailles hebben.Simon schreef:Ik vind het met die medailles toch ook overdreven.... jullie pakken het virtueel over, maar daar zijn vroeger mensen voor gestorven...
Ik vind het allemaal wat te "heroisch" maar goed.
- Robin V
- Lid
- kees lampe
- Lid
sponsor??
hallo ik heb met een vriend een clan opgericht.
het gaat goed we heben al wat members zijn geregistreerd op clanbase
en heben onze eigen site http://www.tlc-clan.nl.tt (erg slechte site vind ik zelf maar ja)
we zijn opzoek naar een sponsor ik heb gezien dat er clans zijn die gesponsort worden maar wij willen graag ook gesponsord worden wandt we vinden zelf een server betalen toch een betje duur
weet iemand een sponsor ?????
ik hoop dat iemand me kan helpen

het gaat goed we heben al wat members zijn geregistreerd op clanbase
en heben onze eigen site http://www.tlc-clan.nl.tt (erg slechte site vind ik zelf maar ja)
we zijn opzoek naar een sponsor ik heb gezien dat er clans zijn die gesponsort worden maar wij willen graag ook gesponsord worden wandt we vinden zelf een server betalen toch een betje duur
weet iemand een sponsor ?????
ik hoop dat iemand me kan helpen
- Loek D.
- Lid