Misschien een domme vraag;
Als je een bericht schrijft heb je twee knoppen: 'Opslaan' en 'Bevestig'. Wat is het verschil tussen deze twee precies??

Ik durfde niet op 'Opslaan' te klikken, dus ik zou niet weten wat die knop doet.
A lone wolf without a pack is either a survivor or a brute.
Opslaan is ook wel een wat onduidelijke term. Ik heb dat nu aangepast in "Als concept opslaan". De concepten zijn dan berichten waar je bijvoorbeeld langer aan wilt werken. Je kunt de concepten terugvinden in het gebruikerspaneel. Voorbeeld en bevestig blijven de bekende knoppen van 't oude forum.Zhukov schreef:Ik vind de nieuwe lay-out van het forum erg mooi, complimenten aan de staff!!
Misschien een domme vraag;
Als je een bericht schrijft heb je twee knoppen: 'Opslaan' en 'Bevestig'. Wat is het verschil tussen deze twee precies??![]()
Ik durfde niet op 'Opslaan' te klikken, dus ik zou niet weten wat die knop doet.
Dat doet 't nog steeds, alleen is het beperkt tot de jarigen van vandaag; en als er geen jarigen zijn, dan geeft hij de balk niet weer.Samuel. schreef:Domme vraag maar komt er weer iets van ''Leden die vandaag jarig zijn: ....
Leden die morgen of overmorgen jarig zijn:... ''
Ik vond het wel grappig.
Verhouding wat aangepast. Nog even afwachten of dit de optimale vorm is, aangezien niet iedereen dezelfde resolutie gebruikt.Ajacied8989 schreef:Toch nog een opmerking dat de profielen nu wel erg breed zijn, wat nou ook niet bepaald prettig leest...
Mogelijk zit er nog een cookie dwars. Klik in IE7 onderin op de knop om alle forumcookies te wissen. Als dat niet lukt, gooi ze dan zelf even weg via de instellingen van de browser en probeer daarna opnieuw in te loggen.Richard1976 schreef:Met Firefox kan ik inloggen, maar met de nieuwe internet explorer lukt het niet! Met de oude forumsoftware had ik hier geen problemen mee. Iemand hier een verklaring voor?
Graag gedaan!Ivo Wilms schreef:Bedankt!
Gebruikers op dit forum: ClaudeBot en 0 gasten