Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Wat is hier verkeerd aan? Van kolani's weet ik niet heel veel, dat blijkt maar weer x) Hoort een kolani zo'n riem-achtig-stuk-stof op de rug te hebben?
En heb ik iets gezegd over de betrouwbaarheid van michael.horn1961, of bedoel je stefas?
Niemand hat die Absicht, eine Mauer zu errichten! - 1961
nee sorry je zei volgens mij wat over nordaxel. Ik haalde de twee door elkaar.
Dit is geen VM colani. De band op de rug en de positie van de zakken aan de voorkant zijn idd aanwijzingen. Ik heb zelf ooit ook zo'n colani gehad maar heb 'm weer verkocht (achteraf spijt van). Volgens mij zijn het colani's voor civiele medewerkers van hulpschepen van de VM. Alle insignes incl. kraagspiegels horen en iig niet op.
Mein Arbeitsplatz - Mein Kampfplatz für den Frieden!
Ah ok... Ik dacht nog even aan een omgebouwde winterjas, maar dat is het dus (gelukkig) niet...
Beetje jammer van deze verkoper (michael.horn1961 hebben we het nu over ^^); heeft mooi spul staan!
hastafidel schreef:nee sorry je zei volgens mij wat over nordaxel.
Als we het over den duvel hebben; http://cgi.ebay.de/NVA-Uniform-Hauptman ... 35af82a689 http://cgi.ebay.de/DDR-Uniform-Major-Fa ... 35af82bd66
En, jawel; alles 'handvernaht'. Dus heb je geen enkele, maar dan ook werkelijk helemaal GEEN zekerheid, dat dit echt een jasje van de Grenzflieger is, of een jasje van de FJ. Zijn misschien gewone standaard-jasjes met nieuwe (mooiere en potentieel duurdere) kraagspiegels erop. Uitkijken dus
En afstand tussen bies en armband is er in veel gevallen wel (F. Engels, Zivilverteidigung etc), maar bij F. Dzierzynski is die er bijna niet (slechts 0.5-1cm gok ik zo).
Sovjet abzeichen wist ik niet, maar daar heb jij sinds die aankoop wel ervaring mee ^^
Vreemd.. er is wel veel moeite in gestoken. Heb ze echter nog nooit gezien dus zal niet origineel zijn maar er zijn ook ooit strichtarn baretten gemaakt. Die werden volgens mij door soldaten zelf in elkaar geknutseld.
Mein Arbeitsplatz - Mein Kampfplatz für den Frieden!
Mag ik even uiten dat ik het bijzonder vreemd vind dat dit toch voor ruim 61 euro is verkocht enzovoort.
Of ik moet het natuurlijk verkeerd zien en het feit missen dat deze hoge armbanden enorm zeldzaam zijn...?