Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Was zoals ik al zei met een helm bezig van een natuurkundeleraar van me. Nou, hier is die dan, eindelijk in m'n bezit.
M35 DD Heer gemaakt door NS, maat 66 met een liner uit 1937. Een echt ''been there'' exemplaar. Witte verf is periodiek aangebracht volgens de opa die hem had gevonden in Narvik in 1945. Hij was marinier en werd daar naar toe uitgezonden en nam deze als souvenir mee. Het witte is vermoed ik een niet afgemaakte wintercamo, is in ieder geval zo met het witte erop uit Narvik gehaald. De helm is nog niet echt schoongemaakt, maar binnenwerk is compleet (1 van de flapjes zit omgevouwen). Kinband is ook nog aanwezig.
Totaalplaatje van 3 van m'n Duitse helmen, een M42, een M35 en een M40.
Dankje. Heb ik gezegd dat ik hem gratis heb dan? Eerst zou ik hem inderdaad gratis krijgen ,maar uiteindelijk moest ik er wat voor betalen. Heb hem voor een acceptabele vergoeding ( ) kunnen overnemen.
Edgar schreef:Dankje. Heb ik gezegd dat ik hem gratis heb dan? Eerst zou ik hem inderdaad gratis krijgen ,maar uiteindelijk moest ik er wat voor betalen. Heb hem voor een acceptabele vergoeding ( ) kunnen overnemen.
Edgar schreef:Dankje. Heb ik gezegd dat ik hem gratis heb dan? Eerst zou ik hem inderdaad gratis krijgen ,maar uiteindelijk moest ik er wat voor betalen. Heb hem voor een acceptabele vergoeding ( ) kunnen overnemen.
Volgens mij een hele acceptabele
Je vraagt er gewoon na...
Wat intreseerd dat nou weer? Mooie aanwinst Edgar!
SiNiStEr schreef:'T gaat ook maar door he met die aanwinsten, wat heb je er nu weer bij Edgar?
Haha, ik zal het zondag hier wel even plaatsen in combinatie met de huizen-aanwinsten. Overigens moet je jouw aanwinsten ook eens heel snel plaatsen als ze binnenzijn.