junior Re-enactment groep voor de jongere mensen
- Dodo
- Lid
-
Marc 82 Recon
- Lid
-
Tank Destroyer
- Lid
- Dodo
- Lid
Als iemand een houten (was toch wel vrij duidelijk te zien) tommy vasthoud voor de foto...Marc 82 Recon schreef:dan denk ik dat je binnen die hobby niet een lang leven beschoren zult hebben als je door roekeloos gedrag meer dan de helft van de re-enactment wereld op je dak haalt aangezien dat een gevaar is voor de hobby
Dan staat de hobby inderdaad in direct gevaar.
En naast dat, alsof jij nooit door rood heen gereden bent met je fietsje.
Laatst gewijzigd door Dodo op 15 nov 2005, 17:27, 1 keer totaal gewijzigd.
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
-
Marc 82 Recon
- Lid
- Dodo
- Lid
Dat klopt als een bus mijn vriend.Marc 82 Recon schreef:Dodo is alleen maar verzamelaar waarschijnlijk en geen die hard re-enactor bij een erkende vereniging
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
-
Marc 82 Recon
- Lid
- Captain da Costa
- Lid
- Captain da Costa
- Lid
- Captain da Costa
- Lid
- Dodo
- Lid
Oh mijn god, dat weet ik ook wel! Ik verzamel t oude materiaal he!Marc 82 Recon schreef:Dodo kijk is goed de wapenwetgeving na
zelfs houten nagemaakte dingen die op een wapen lijken vanop een afstand maakt niet uit welke kleur zijn strafbaar
Maar dat sommigen zo moeilijk kunnen doen over zo'n foto!
Tja alles moet inderdaad volgens het boekje. Als je iets voor de gein wilt doen staat er meteen een grote rode stempel "Strafbaar" op. Ófwel "strafbaar" volgens de Nederlanse maatschappij en zijn collectie mierenneukers, ófwel strafbaar volgens de wet.
- Captain da Costa
- Lid
Helemaal met je eens dodo. Ik kan niet begrijpen dat die mensen zo houterig zijn en niet eens een beetje flexibel kunnen zijn. In plaats "dat joch staat er leuk op", moeten ze weer kritiek uitten. Wat dat betreft zijn Nederlanders in het algemeen een zeikvolkje. Als dat zo doorgaat ga ik maar terug naar de US, daar doen ze tenminste niet zo moeilijk.
-
Glenn Janssens
- Lid
Ik heb hier ook gemengde gevoelens over.
Langs de ene kant vind ik dat je re-enactment "zuiver" moet doen.
Beeldt je een airborne trooper uit,dan moet het ook geloofwaardig overkomen (juiste leeftijd,gestalte,materiaal etc).
Langs de andere kant heb ik zoiets van.... ach,laat die jongens hun amuseren,ze zijn tenminste van't straat en houden zich bezig met geschiedenis.....dus wat is daar mis mee.
Wel vind ik dan weer dat jij (capt Da Costa) rare dingen beweert.
Je graaft een putje en ineens meen je te weten hoe het is om soldaat in 1940/45 te zijn.
Je grootspraak over je kennis van tactiek,gekoppeld aan het "opleiden" en dergelijke siert je niet.
Het komt over alsof je reeds een volleerde trooper bent die weet wat het is om te werken in zulke omstandugheden.
En dan meen je het niet zo nauw te moeten nemen met de wet (wapens)?
Langs de ene kant vind ik dat je re-enactment "zuiver" moet doen.
Beeldt je een airborne trooper uit,dan moet het ook geloofwaardig overkomen (juiste leeftijd,gestalte,materiaal etc).
Langs de andere kant heb ik zoiets van.... ach,laat die jongens hun amuseren,ze zijn tenminste van't straat en houden zich bezig met geschiedenis.....dus wat is daar mis mee.
Wel vind ik dan weer dat jij (capt Da Costa) rare dingen beweert.
Je graaft een putje en ineens meen je te weten hoe het is om soldaat in 1940/45 te zijn.
Je grootspraak over je kennis van tactiek,gekoppeld aan het "opleiden" en dergelijke siert je niet.
Het komt over alsof je reeds een volleerde trooper bent die weet wat het is om te werken in zulke omstandugheden.
En dan meen je het niet zo nauw te moeten nemen met de wet (wapens)?
-
Tank Destroyer
- Lid