plaatsgebrek voor je verzameling uit te stallen !!!!!

Collecties met zowel Duitse als geallieerde militaria. Let op; nieuwe aanwinsten graag plaatsen onder ofwel as of geallieerd.
Bjorn
Lid

Bericht door Bjorn »

Mooyman schreef:Helemaal gelijk Antwerpx,

Dus een vitrinekast gekocht, had het voordien even gemeld daar ik er ook net een heb gekocht en wel bij IKEA.
Makkelijk inelkaar te zetten en maar voor 59 euro, kan hem een ieder aanbevelen :wink: .
Wat is de grootte, Mooyman?
Ik ''moet'' er namelijk ook nog een hebben, en 59 Euro is niet veel....

Bjorn.
kippetje
Lid

Bericht door kippetje »

Laat ik vooropstellen dat ik geen van de leden hier op het forum persoonlijk ken. Dus ook Mooyman niet.
Ik ben ook zeker met deze eerste post niet uitgeweest op ruzie. Dat andere leden denken dat dit wel het geval is, is wel zo is vervelend, maar voor mij geen probleem.

Ik heb nergens in de voorwaarden teruggelezen dat je alleen maar positieve berichten mag plaatsten. En nogmaals ik ben niet uit op ruzie. En ook niet om een bom te plaatsen op dit forum.

Tegen diegene die dat wel denken zeg ik: 'Wat je zegt ben je zelf.'

Ik heb niets meer dan gezegd dat ik het verhaal van Mattie in twijfel trek.
Niets meer en niets minder. Ik heb hem zeker niets genoemd of in andere zin lelijk behandeld.

Maar Adrian gaat dit boekje ver te buiten. Het is voor mij heel gemakkelijk dit soort taal terug te serveren, maar dat gaat mij te ver. Hij doet maar.

En wat de toekomst betreft, ik hoef geen van jullie iets te bewijzen, maar als er iets op mijn pad komt zal ik zeker reageren.

Mooyman bedankt voor de tip. Ik zal voortaan iets anders brengen.
Ik zie je bijna als een zoon die ik nooit heb gehad............Geintje hoor, is beslist niet waar :o :lol:

Anton[/u]
Peter M
Lid

Bericht door Peter M »

Ok, ik denk dat de problemen hier zijn opgelost met deze afsluiter? Graag nu terug verder over plaatsgebrek en vitrinekasten van de Ikea :)
Glenn Janssens
Lid

Bericht door Glenn Janssens »

kippetje schreef: Maar Adrian gaat dit boekje ver te buiten. Het is voor mij heel gemakkelijk dit soort taal terug te serveren, maar dat gaat mij te ver. Hij doet maar.
Anton[/u]
Ja jong,zo ben ik nu eenmaal.
Hevig met een vurig temperament.
Problemen mee?
Ernst-H
Lid

Bericht door Ernst-H »

Graag terug naar de topic. Lukt dit niet dan gaat deze topic op slot !!
Gezocht: Militaire objecten, documenten, foto's uit en over de stad Kampen (Overijssel) en de kleinere kernen.
-- Kampen -- IJsselmuiden -- Grafhorst -- Wilsum -- 's Heerenbroek -- Zalk & Veecaten -- Kamperveen --
Bjorn
Lid

Bericht door Bjorn »

Oke, als we nu weer normaal verder gaan; ik had een vraag aan Mooyman gesteld-> Wat is de grootte van die virtrinekast?

Bjorn.
Guido
Lid

Bericht door Guido »

staat er als het goed is bij maja ik heb ook prijzen gezien van een aantal 100 eurie!
Mooyman
Lid

Bericht door Mooyman »

BjornSpiN schreef:Oke, als we nu weer normaal verder gaan; ik had een vraag aan Mooyman gesteld-> Wat is de grootte van die virtrinekast?

Bjorn.
Inderdaad Bjorn, het gaat om een soort van pilaar van ongeveer 150 cm hoog en 40 cm breed en 40 cm diep.
Het grote voordeel van deze vitrine kast is dat hij rondom van glas is dus niet een achterwand heeft, je kan hem(zoals ik heb gedaan)dus ook gewoon midden in de/een kamer zetten.
Weet niet of het een aanbieding betrof, dus hoelang ze hem nog op vooraad hebben :? .
Heb er zelf een gekocht maar zal deze week om nog een kijken.
Voor jou Bjorn zal je naar het filiaal in Groningen moeten :wink: .
Mattie
Lid

Bericht door Mattie »

Bjorn,

kijk ook eens bij bedrijven in nieuwe en gebruikte kantoormeubels.
Ik heb onlangs nog in het Nederlandse Sittard bij zo'n zaak twee grote vitrinekasten gekocht voor samen 50 euro. Met veiligheidssloten erop en al.
Wellicht dat dergelijke zaken ook bij U in de buurt zijn.

De rest meldt ik wel in een PB... _/-\o_

Mattie. :)
Schiet toch op man; 't is bijna week-end, ik wil gaan zuipen!
Bjorn
Lid

Bericht door Bjorn »

Mooyman schreef: Voor jou Bjorn zal je naar het filiaal in Groningen moeten :wink: .
Achja, is maar een kleine 20 minuten rijden...:)

Probleem is dat het er altijd zo ongelooflijk druk is... :cry:

Bjorn.
Bjorn
Lid

Bericht door Bjorn »

Mattie schreef:Bjorn,

kijk ook eens bij bedrijven in nieuwe en gebruikte kantoormeubels.
Ik heb onlangs nog in het Nederlandse Sittard bij zo'n zaak twee grote vitrinekasten gekocht voor samen 50 euro. Met veiligheidssloten erop en al.
Wellicht dat dergelijke zaken ook bij U in de buurt zijn.

De rest meldt ik wel in een PB... _/-\o_

Hallo Mattie,

Bedankt voor je tip!
Ik heb het al wel eens geprobeerd, helaas zonder resultaat... :yearning:

Bjorn.
Mattie
Lid

Bericht door Mattie »

Bjorn,

Kijk eens in een bedrijvengids of zo van jullie regio; bij die bedrijven kunt ge vaak voor klein geld leuke kasten uithalen.

...
Schiet toch op man; 't is bijna week-end, ik wil gaan zuipen!
Mooyman
Lid

Bericht door Mooyman »

Zeg Bjorn, al even langs de IKEA in Grün geweest?, hoorde van een bevriende verzamelaar dat er een run op die vitrine kasten waren.

En als we het toch over gidsen hebben, heb je die blz in Ludwig Baer zijn gids reeds gevonden?.
Bjorn
Lid

Bericht door Bjorn »

Mooyman schreef:Zeg Bjorn, al even langs de IKEA in Grün geweest?, hoorde van een bevriende verzamelaar dat er een run op die vitrine kasten waren.
:cry: Ik ben er nog niet geweest, helaas....... :cry:

Bjorn.
Guido
Lid

Bericht door Guido »

of je koopt een glazen plaat/deur en bouw er een hok om heen :)