Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
@35th: Kan het zijn dat jij een aantal maanden geleden achterin een Dodge WC 62 in een US Navy uniform tijdens een hele stoffige rit tegenover mij hebt gezeten?
De Dodge van Jos was dat.
DennisV schreef:@35th: Kan het zijn dat jij een aantal maanden geleden achterin een Dodge WC 62 in een US Navy uniform tijdens een hele stoffige rit tegenover mij hebt gezeten?
De Dodge van Jos was dat.
"You can manufacture weapons and you can purchase ammunition, but you can't buy valor and you can't pull heroes off an assembley line" http://www.35thinfantrydivisionbelgium.be/
robinj schreef:Toen ik nog niet vegiftigt was door de netels en een paar keer op mijn bek ben gegaan. Ze mogen het fort wel een keer smoeien en wieden.
Tja, 't leven van een re-enactor kan wreed zijn....
yente schreef:Ja, dat werd gedaan hoor met buit gemaakte riemen
"Hatebelts", vaak helemaal volgehangen met alle emblemen die ze her en der "buitmaakten", was in Wo-2 geen nieuw verschijnsel, in Wo-1 zag je dit al gebeuren aan beide zijden van het front. Levert unieke, IMHO erg mooie, items op!