Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
wow echt bedankt mannen
dodo: ja een broek, een vest (= parka), en broek en bottinen, wat ik er nog ga bij voegen, en ik heb het al opzij staan zijn skies en zo tennisraketten voor aan je voeten, ook een touw maar dat zal geen echt zijn aangezien ik ze nog nergens gezien heb.
na dit stop ik even met duitse militaria door te verzamelen en koop ik me alles wat ik nog nodig heb om m'n 2 poppen, dus ook 2 poppen, enz... af te werken en daarna gaan we door met een ardennen offensief duitser met mp40
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944
sander vw schreef:wow echt bedankt mannen
dodo: ja een broek, een vest (= parka), en broek en bottinen, wat ik er nog ga bij voegen, en ik heb het al opzij staan zijn skies en zo tennisraketten voor aan je voeten, ook een touw maar dat zal geen echt zijn aangezien ik ze nog nergens gezien heb.
na dit stop ik even met duitse militaria door te verzamelen en koop ik me alles wat ik nog nodig heb om m'n 2 poppen, dus ook 2 poppen, enz... af te werken en daarna gaan we door met een ardennen offensief duitser met mp40
Hallo Sander,
Je hebt toch al een M40 jasje?, of is dat geen gebirgsjäger jas?.
En inderdaad, ze droegen schoenen en geen laarzen, heb zelf van de week een paar gekocht waarvan ze het vilt destijds hebben vervangen door stukken splinter tarn tentzijl stof.
sander vw schreef:nee, das voor m'n gewone infantrie soldaat , ik denk dat ik een windjacke of een parka ga kopen
O, dacht echt dat het een gebirgsjäger jas was , een anorak is wel leuk maar vul het dan op met een oude trui of zo daar die dingen nog wel eens als een vaatdoek om een pop willen hangen.