Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Onlangs had ik een logeetje, de parkiet van mijn ouders. De parkiet, Jopie genaamd, is supertam en kletst de oren van je hoofd. Niet dat hij diepgaande gesprekken met je voert maar hij roept de hele dag de weinige woordjes die hem zijn geleerd.
Ga serieus om met het WOII forum. Dan houden we het forum voor alle leden interessant!
Tommy de Jack Russell (maar ik vermoed dat het ook wel eens een geldwolf zou kunnen zijn)
Adoptant van:
T/5 Raymond Leon Miller 327th Glider Infantry Regiment 101st Airborn Division
Sgt Kurt Franzman 28th Inf. Reg 8th Infantry Division
John S. Williams 120th Inf. Reg 30th Infantry Division
Harrold Rogers 119th Inf. Reg 30th Infantry Division
Als hij je geld brengt is het toch goed, of niet?
Iig mooie hond !
“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
"Always remember both sides of the line"~~~~ Britse oudstrijder en oudste Brit ooit (tot hij overleed), Harry Patch (110 jaar) - Menenpoort Ieper, 21 juni 2008
Heb je Battlefield 1918 problemen? Klik hier en leg uit wat het probleem is!
Echt de exacte beschrijving van onze Snor
Waar dat die allemaal in/op gaat liggen, amai
Zelfs de hond( is groter als de kat) heeft er schrik van.
M.v.g.
Gezocht: WO1/WO2 militaria van Duffel en Sint Katelijne Waver