Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Mooyman schreef:Kocht op de beurs in Schaarsbergen ook nog de DVD Stalingrad en een video documentaire over het Ardennen offensief.
Gister avond wilde ik even deze film, Stalingrad, bekijken, blijkt dat hij Engels over gesynchroniseerd is .
Zal eens zien of ik met de verkoper in contact kan treden daar het een Duitse film betreft .
Shaft schreef:
Ik stoor me er altijd een beetje aan. Weet iemand een film waarin echte duitse panzers voorkomen?
"Theirs the glory" Als ik me goed heb laten informeren zit daar een orginele Panter in.
"Theirs the glory" is vlak na de oorlog opgenomen in Oosterbeek en omgeving met als acteurs Britse para's die aan de slag om Arnhem / Oosterbeek hebben deelgenomen.
Mijn Laatste aankoop is "Der Untergang" een indrukwekkende produktie.
Mooyman schreef:Kocht op de beurs in Schaarsbergen ook nog de DVD Stalingrad en een video documentaire over het Ardennen offensief.
Gister avond wilde ik even deze film, Stalingrad, bekijken, blijkt dat hij Engels over gesynchroniseerd is .
Zal eens zien of ik met de verkoper in contact kan treden daar het een Duitse film betreft .
Nieuwste DVD documentaire, D-Day to Berlin.
Heb deze documentaire reeds gezien moet zeggen dat het zeer zeker de moeite waard is, vooral voor de 5,99 die hij maar kost.
Aparte dingen zie je er ook in, namelijk dat twee Amerikanen een SS parka van Italiaanse stof dragen.
Gister de Island on Bird Street gekocht voor 3 euro bij de Free record shop. Moet em nog kijken. Gaat over joodse jongen die in een ghetto moet zien te overleven.
Ik heb de documentaire Hitlers Holocaust van de EO voor een vriendenprijsje aangeschaft Ik heb em nog niet gekeken, dus ik kan er nog niet veel over zeggen.
Ik heb ook pas een World War II collection gekocht, met de film Bridge over the River Kwai, The guns of navarone en From here to eternity.
DvD Saints and Soldiers (over aan het malmedy bloedbad ontsnapte amerikanen)
DvD Docu of D-Day
Boek Hitlers Gevangenissen
Adoptant van:
T/5 Raymond Leon Miller 327th Glider Infantry Regiment 101st Airborn Division
Sgt Kurt Franzman 28th Inf. Reg 8th Infantry Division
John S. Williams 120th Inf. Reg 30th Infantry Division
Harrold Rogers 119th Inf. Reg 30th Infantry Division