als je een scanner heb zit er meestal een progamma bij waarmee je bladzijdes kan inscanne en dan de tekst opend in word (scheeld een hoop werk)antwerpx schreef:Ik ben zelf benieuwd hoeveel artikels ik het ga volhouden
Wat zijn jullie bezigheden m.b.t. wo2?
- Brianlinden
- Lid
- Peter M
- Lid
-
- Lid
ik houd me vooral bezig met De Slag om Arnhem zoals jullie misschien al wel gemerkt hadden 
ik verzamel er zoveel mogelijk info over als ik kan, en dan vooral over het gebied Ginkelse Heide tot het Museum/Rijnhotel in Arnhem...
dus de Landings/Droppingszones tot en met het punt waar de Britse versterkingen niet verder kwamen in Arnhem en alles wat daar tussen in zit!
verder ben ik ook researcher voor het BDT-team (http://www.bdt-team.net), zij maken een Modification voor het spel Call Of Duty, deze Mod gaat over Operation Market Garden en ik ben researcher voor het Oosterbeek-Arnhem gedeelte, ik maak er de *historisch correcte!!* verhaallijn ed.
verder ben ik ook in de rest van ww2 geinteresseerd, maar in mindere mate..

ik verzamel er zoveel mogelijk info over als ik kan, en dan vooral over het gebied Ginkelse Heide tot het Museum/Rijnhotel in Arnhem...
dus de Landings/Droppingszones tot en met het punt waar de Britse versterkingen niet verder kwamen in Arnhem en alles wat daar tussen in zit!
verder ben ik ook researcher voor het BDT-team (http://www.bdt-team.net), zij maken een Modification voor het spel Call Of Duty, deze Mod gaat over Operation Market Garden en ik ben researcher voor het Oosterbeek-Arnhem gedeelte, ik maak er de *historisch correcte!!* verhaallijn ed.
verder ben ik ook in de rest van ww2 geinteresseerd, maar in mindere mate..
"Arnhem bridge. And hold it!"
-
- Lid
Luitje Keyer was BTW een agent die werkte op het ''Scholtenshuis'', het hoofdkwartier van de SD in Groningen, en die net het Bedums verzet op het spoor kwam, en daarom geliqideerd moest worden. Dat gebeurde in de avond van 22 april vlakbij het treinstation in Bedum, waarna de Duitse bezetter een zeer belangrijke informant/medewerker kwijt was, en toen zijn er een hele bult vergeldingsmaatregelen genomen...
Bjorn.
Bjorn.