Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Robin Vercammen schreef:Topschutters :
Ronaldo
Riquelme
Australische spits waarvan ik de naam ff kwijt ben
Fernando Torres
Mark Viduca?
Ach ja moeilijk te voorspellen. Er zijn misschien sterke en zwakke poules, maar ook dat is moeilijk te zeggen. Er zijn altijd verrassingen.
Misschien maar goed dat Nederland tegen sterke landen moet, dan zijn ze gedwongen om meteen goed te spelen. Ik zie het best wel goed komen, mits van Basten de goede spelers selecteert.
Favorieten:
Voor mij ligt het helemaal open al zijn Argentinië en Brazilië altijd favorieten.
niet heel veel vertrouwen in het Nederlands elftal!... ik denk wel dat ze iig. ver gaan komen... ze hebben misschien wel een deuk opgelopen in het vertrouwen na de 3-1 tegen Italië, maar 't komt wel weer goed met Nederlands elftal
'From my rotting body, flowers shall grow and I am in them and that is eternity'
We weten na de groepsronde in ieder geval waar we staan. Als we de tweede ronde halen dan kunnen we een eind komen. Zijn we niet zo goed als we denken, dan liggen we er in de groepsronde uit.
Nederland ligt er al vroeg uit. Belangrijkste oorzaak: gebrek aan ervaring, te jonge spelers die overhoop gelopen worden door veel betere spelers uit beter landen.
Brazilië wint zowieso en de beste speler is uiteraard Ronaldinho (niet voor niets 2x voetballer van het jaar).
Verder gaan we veel zien van Lionel Messi en argentinië.