Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
IK zou graag Het 'Goldene Eichenlaub mit Schwertern und Brillanten zum Ritterkreuz des Eisernen Kreuzes' willen hebben
of een mooie tank zou ook wel leuk in me achtertuin staan.
Wat moet je met een vergunning zonder wapenarsenaal
Persoonlijk zou ik zelf een C-47 willen met 10 101st AB members erin
779
gewoon sparen voor wapens, ik vind het verzamelen, en het zoeken naar objecten het leukst, ik zou het al veel minder leuk vinden als alles direct in mijn bezit kon zijn...
en C-47 zou ook mooi staan in mijn tuin
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Hmmm tja als geld geen rol speelt,
Tja paar duitse legervoertuigen in mooie grote schuur tentoongestelt,
met poppen met uniformen eromheen.
en natuurlijk een kast voor mooie wapens
Oftewel een klein prive museumpje met veel erop en eraan
Als ik ooit de 10 miljoen win in de staatloterij show en ik heb genoeg van dat spul trakteer ik jullie op koffie en gebak en rondje door mijn verzamelschuur.
haha maar zover zal het nooit komen het is en blijft een droom.
~~~ Vliegende hollander pamflet dubbel/over?! PB even, misschien heb ik interesse ~~~
Dan is er toch geen donder aan als je zoveel geld hebt dat je alles kan kopen? Huppa heel je hobby weg, je kan toch alles wat je wil kopen. Lijkt me maar niks
Verdien door te dienen! Wijze woorden van een wijs man!
Leuke reacties allemaal ( op een enkeling na dan )
Persoonlijk was ik nogal geintrigeerd door het volgende:
In een bepaald boek gaat de hoofdpersoon 60 jaar na de oorlog op bezoek bij haar moeder. Die moeder was in de oorlogsjaren kampbewaakster geweest in Auschwitz en toonde haar dochter haar complete ss-uniform dat ze nog in de kast had hangen..
Kijk dat had ik nou wel willen hebben..met als reden dat zoiets meer zegt dan 1000 woorden. Eenieder met wat voor neo-nazi gedachte dan ook zal hierdoor toch moeten zijn afgeschrikt. Kippevel
raytheman schreef:Leuke reacties allemaal ( op een enkeling na dan )
Persoonlijk was ik nogal geintrigeerd door het volgende:
In een bepaald boek gaat de hoofdpersoon 60 jaar na de oorlog op bezoek bij haar moeder. Die moeder was in de oorlogsjaren kampbewaakster geweest in Auschwitz en toonde haar dochter haar complete ss-uniform dat ze nog in de kast had hangen..
Kijk dat had ik nou wel willen hebben..met als reden dat zoiets meer zegt dan 1000 woorden. Eenieder met wat voor neo-nazi gedachte dan ook zal hierdoor toch moeten zijn afgeschrikt. Kippevel
Een vrouw bij de SS?? Hmmm als dat waar is laat iemand dan snel een foto er van posten, want adt heb ik echt nog nooit gezien...
Retreat?!? We're just advancing in another direction..