Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
ik ben ook vorig jaar geweest slechte museums kom je er eigenlijk niet tegen dus je hebt bijna altijd geluk ik ben van plan om dit jaar nogs is terug te gaan
coenen schreef:ik ben ook vorig jaar geweest slechte museums kom je er eigenlijk niet tegen dus je hebt bijna altijd geluk ik ben van plan om dit jaar nogs is terug te gaan
Aha. Vanuit neutraal standpunt mooie musea mag ik hopen? Ga wat dieper in op detail en begin maar al te vloeken op repro, na-oorlogs en verschrikkelijke opstelling van stukken. Ik vertrek 1 juli voor de tweede keer in drie jaar naar Normandië...
Ik ga binnenkort ook weer naar Normandie, voor de 3de x in 3 jaar, maar weet niemand leuke mooie musea, plekjes of iets anders in Normandie wat niet echt zo bekend is?
al 2 keer rond 6 mei, en gaat volgend jaar gewoon weer, ik merk dat het tog groter is als je denkt, en de 2e keer hebt ik weer dingen ontdekt die ik de eerste keer over het hoofd hebt gezien, dus wie weet volgend jaar weer wat erbij. ben alleen nog met me zelf in 2 strijd of ik me detector mee zal nemen...
dwayne schreef:En heeft iemand ook een link voor die camping op omaha beach?
Of hebben die geen site
Ze hebben inderdaad geen site. Op deze site geven ze hun mening erover.
Maar als je naar die camping wil gaan, hoef je niet te reserveren. In de meivakantie stonden wij daar zowat als enigste. Stonden misschien 10 andere mensen. Ik weet niet hoe het zit met de zomervakantie.
Ooh ja, aan de toegansweg licht ook nog een Museum
Ik ben er inmiddels ook al 2 keer geweest. Vorig jaar om allerlei monumenten enz. te bezoeken en dit jaar tijdens de herdenkingen en stonden we op een groot wo2 kamp in Carentan. Was kei gaaf. Hopelijk kan ik volgend jaar weer mee als me school en budget het toe laat