Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Binnekort leverbaar; originele stenen van de Reichs Kanselarei te Berlijn! (Moet ge wel nog effe wachten met bieden op de bakstenen, want ik weet niet hoeveel er gans blijven als ik de muurkes van het oud varkenskot heb omgeslagen....of had ik dat nu niet moeten verklappen? )
Mattie.
...
Schiet toch op man; 't is bijna week-end, ik wil gaan zuipen!
Aangeboden: Brokstukken van het paleis op de Dam in Amsterdam. Voor dat deze transactie kan doorgaan moet men echter zelf een hamer en een beitel meenemen.
paulstolk schreef:Aangeboden: Brokstukken van het paleis op de Dam in Amsterdam. Voor dat deze transactie kan doorgaan moet men echter zelf een hamer en een beitel meenemen.
Pas op wat je zegt.
Straks staat daar eentje te kappen.
Ok... volgens mij heb ik inmiddels al antwoord gekregen op mijn vraag.. Het lijkt me verstandiger of om dit te sluiten of om naar den babbelbox te gooien voor mensen die misschien nog leuke aanvullingen hebben
Gezocht: Militaire objecten, documenten, foto's uit en over de stad Kampen (Overijssel) en de kleinere kernen.
-- Kampen -- IJsselmuiden -- Grafhorst -- Wilsum -- 's Heerenbroek -- Zalk & Veecaten -- Kamperveen --
He goed dat ik dit topic zie want ik heb ook nog wat interessante dingen liggen...
Ik heb een nog in goede staat verkerende fietsbel van een inbeslaggenomen fiets door de duitsers. Als extraatje is ook de poetsdoek waar de fiets mee is gepoetst gevonden!
Ik heb ook nog een bidon met water dat in 1945 is overgegoten uit de legerbidon van een Canadese militair. De bidon is helaas niet erbij geleverd, maar het water is origineel!
Als laatste item, ik wil het niet weg doen, maar ik heb in mijn tuin een door generaal Winkelman kapot gestampte stoeptegel liggen. Er moet wel een heel mooi bod komen wil ik die wegdoen...
Wil je die fietsbel als de donder aan mij retourneren.......die is van de fiets die van mijn grootvader is gestolen in 1943 ........... ofwel het is een familiestuk
Gezocht: Militaire objecten, documenten, foto's uit en over de stad Kampen (Overijssel) en de kleinere kernen.
-- Kampen -- IJsselmuiden -- Grafhorst -- Wilsum -- 's Heerenbroek -- Zalk & Veecaten -- Kamperveen --