Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ik had volgens die test een IQ van 118. Ik had iets hoger verwacht, maar goed. Overigens is het niet zo verschrikkelijk onbetrouwbaar; het IQ van deze test kwam voor mijn broer overeen met een eerdere test van het ziekenhuis (139)...
Maximus schreef:had naar een zwaar (lan party) hem nog ff gedaan naar (bijna 50 uur zonder slaap) toch nog 125 gehaald.
of dit zegt wat over mij of over de test
denk helaas over de test
LOL
ik gok over de test. ik kom op 131
hoe dat nou kan????
Meester Zhuang's repliek op de vraag om minister te worden:
"Scheer je weg! Ik geef er de voorkeur aan om in mijn modderpoel te blijven spelen, in plaats van me door een potentaat in het gareel te laten slaan! Nooit van mijn leven zal ik een ambt aanvaarden, Maar altijd fijn blijven doen waar ik zin in heb." http://odeon.xs4all.nl/
Ik heb een IQ van 120, maar ik was dan ook goed uitgeslapen. Meer geluk dan wijsheid denk ik, zo,n IQ-test zegt me weinig..... Wel leuk om mee te doen, ik houd wel van spelletjes en ik was eigenlijk ook wel nieuwsgierig!