Weet iemand nog een paar goede films?
-
HMS Renown
- Lid
- Forrest Guth 506th P.I.R
- Lid
Ik vint toch ``A Brige to far`` een van de best films wort echt precies uit gelecht wat er bij Market Garden gebeurde, en ook nog een mooie film op tezien 
we jump together we, we all come home together!
het gaat er niet om te sterven uit de naam van je land... het gaat er om je vijand te laten uit naam van het zijne.
het gaat er niet om te sterven uit de naam van je land... het gaat er om je vijand te laten uit naam van het zijne.
- leieboordbewoner
- Lid
-
779
- Lid

- Leroy
- Lid
Verbeter dan ook echt alles...779 schreef:Verbeter dan op zijn minst de A Bridge too Far fout...leieboordbewoner schreef:Forrest Guth 506th P.I.R schreef:Ik vind toch "A Brige too far" één van de beste films. Daar word echt precies uitgelegd wat er bij Market Garden gebeurde, en ook nog een mooie film om tezien.
779
@ 779 onder mij,
Een komma is dan ook bedoeld om even "adem" te halen anders worden de zinnen te lang, voor en mag dus gewoon een komma hoor.
Mijn excuus voor het off-topic.
Ook al wil je geen films van voor 1990, Battleground is en blijft een "must"!
Laatst gewijzigd door Leroy op 20 nov 2006, 18:44, 2 keer totaal gewijzigd.
- Richard1976
- Lid
Niet vreemd, aangezien het gebied in Arnhem rondom de brug er na de oorlog anders uitzag dan voor 1944. Soms is het onmogelijk om op de historische plaatsen te filmen. De scene's met de brug zijn overigens in Deventer opgenomen.malarkey schreef:Zon mooie film vind ik het niet??
Er klopt volgensmij niet zoveel van de uniformen en als je goed kijkt is hij ook niet afgespeeld bij de brug in Arhnem, ook staat er een lantaarnpaal.
- Forrest Guth 506th P.I.R
- Lid
- Dodo
- Lid
Dat klopt. Lees de forumregels maar eens door. Het is van belang dat je je bericht goed nakijkt er ervoor zorgt dat onnodige spel- en taalfouten vermeden worden. Je bericht ziet er dan netter uit en het komt wat beschaafter over.Forrest Guth 506th P.I.R schreef:Jullie letten wel erg veel op schrijffouten zie ik wel
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
The Lorraine offensive 1944
-
The_Watcher87
- Lid
Om ook maar eens mee te doen:Dodo schreef:Dat klopt. Lees de forumregels maar eens door. Het is van belang dat je je bericht goed nakijkt er ervoor zorgt dat onnodige spel- en taalfouten vermeden worden. Je bericht ziet er dan netter uit en het komt wat beschaafter over.Forrest Guth 506th P.I.R schreef:Jullie letten wel erg veel op schrijffouten zie ik wel
Ironisch genoeg voor je, dat net in het woord 'beschaafder', je een geweldige blunder maakt.Dat klopt. Lees de forumregels maar eens door. Het is van belang dat je je bericht goed nakijkt en ervoor zorgt dat onnodige spel- en taalfouten vermeden worden. Je bericht ziet er dan netter uit en het komt wat beschaafder over.
En grappig genoeg, ben je nu verbeterd door een Belg.
- Dodo
- Lid