Ik zeg dat er weinig plekken zijn waar je wel mag zoeken.
metaaldetector
- jeroen wo2
- Beste Signature 2008

-
Wouter
- Lid
- viny
- Lid
haha jah ik woon in Fryslan:P maar hier in dokkum waren vele oefen tereinen, heb zelf het idee dat het in de vergetelheid is geraakt, bij de bolwerken in best hevig gevochten, de geallieerden aan de de kant van het water en de duitsers aan de andere, ik heb hier al meerdere duitse munten kogelhulzen en granaten uit de grond gehaald.
en bij de afsluitdijk is zeker nog wel veel te vinden hoor! ben er nu verschillende keren met mijn neef geweest, we hebben onder andere een grendel van waarschijnlijk een k98 uit de grond gehaald, enorm veel kogels! ook nog in clip en ongebruikt, en granaathulzen uit de grond gehaald,
tis niet van veel waarde maar zeker leuk om te vinden!
en bij de afsluitdijk is zeker nog wel veel te vinden hoor! ben er nu verschillende keren met mijn neef geweest, we hebben onder andere een grendel van waarschijnlijk een k98 uit de grond gehaald, enorm veel kogels! ook nog in clip en ongebruikt, en granaathulzen uit de grond gehaald,
tis niet van veel waarde maar zeker leuk om te vinden!
'War is delightful for those who have not experienced it'
- the_king88
- Lid
Miichel schreef:Hehe, waar wil je wat vinden bij de afsluitdijk?? Alle bunkers zijn 1 museum geworden, en het lijkt me niet dat je daar mag zoeken.
Wat is er in Dokkum allemaal gebeurt ???
Je woont zeker in fryslân!
Denk ook niet dat je er ooit wat zal vinden,
Je moet zoeken in boeken en in je omgeving oude info naar boven halen hier kun je je plekken uit proberen te verkrijgen,
~~~ Vliegende hollander pamflet dubbel/over?! PB even, misschien heb ik interesse
~~~
-
dennisb
- Lid
hm,
is natuurlijk wel handig om meteen te vragen waar je wel kunt zoeken, maar ik denk dat je het beste zelf onderzoek kunt gaan doen en dan daar zoeken...
het is altijd wel handig om het meteen te vragen, maar zelf onderzoek is belangrijk + dan onthoud je het beter!
en als laatste, tjah als je wordt gesnapt dan kun je je detector kwijt zijn + een dure boete!!
is natuurlijk wel handig om meteen te vragen waar je wel kunt zoeken, maar ik denk dat je het beste zelf onderzoek kunt gaan doen en dan daar zoeken...
het is altijd wel handig om het meteen te vragen, maar zelf onderzoek is belangrijk + dan onthoud je het beter!
en als laatste, tjah als je wordt gesnapt dan kun je je detector kwijt zijn + een dure boete!!
- Ajacied8989
- Lid
Dat heb je niet goed. Er zijn maar 6 of 7 bunkers museum van de 16.Miichel schreef:Hehe, waar wil je wat vinden bij de afsluitdijk?? Alle bunkers zijn 1 museum geworden, en het lijkt me niet dat je daar mag zoeken.
Wat is er in Dokkum allemaal gebeurt ???
Je woont zeker in fryslân!
Goddam it, you'll never get the Purple Heart hiding in a foxhole! Follow me! - Captain Henry P. Jim Crowe
- viny
- Lid
ik weet dat de wereld niet alleen Friesland is, jammergenoeg niet, aangezien ik weinig tijd heb en niet egt dagen in de week vrij heb/kan nemen, kan ik niet buiten en rond mijn eigen leef omgeving gaan zoeken, en waarom buiten friesland zoeken als hier meer dan genoeg te vinden valtMiichel schreef:En de kans is heel groot dat je daar word gesnapt..........
Tip voor Viny: De wereld is niet alleen Fryslân.. ga eens buiten de provincie zoeken en je vind heel wat meer
'War is delightful for those who have not experienced it'