Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Bepaalde tijden in het jaar zend OF RTL5, OF SBS6 OF veronica steeds elke zaterdag ofzo oorlogsfilms uit..
Dus we motten de zaterdagavond ff in de gaten houden op veronica!!
Greetz,
Jurrie
Jurrie,
graag een beetje aandacht voor spelling en taalgebruik. dank je
Gezocht: Militaire objecten, documenten, foto's uit en over de stad Kampen (Overijssel) en de kleinere kernen.
-- Kampen -- IJsselmuiden -- Grafhorst -- Wilsum -- 's Heerenbroek -- Zalk & Veecaten -- Kamperveen --
Nou, nou, nou. Zo is 't wel genoeg geweest stelletje taalpuristen en br33zah-kids. Back on topic
Ik heb de film trouwens gezien. Wel aardig, maar jammer dat het een en ander nogal slecht erop geflimd was hier en daar. Met zo'n blauwe wand dus, ook niet overal in perspectief. Maarja, dat hoort erbij bij zo'n technicolor-tijdperk film
Clint deed het trouwens goed zonder cowboy-kledij.
Reis door de nacht schreef:Ik heb de film in het begin zitte kijken. Vond het heel jammer dat de duitsers engels spraken. Dus heb ik hem maar afgezet....
Dat stoorde mij ook heel erg.
Daarom heb ik maar gewoon wat ''gezapt'', want ik heb deze film al wel 3 keer gezien en ken hem uit m'n hoofd...
Gisteren hebben we het laatste deel van de film gezien en ik vond het wel erg bizar allemaal. En wel toevallig dat steeds de juiste persoon op de juiste tijd op de juiste plek was. En dat de slechterikken deden wat door de 'goeden' al verwacht was. Leuk om te zien dat de techniek en de special effects nu flink verbeterd zijn.