Forgotten Hope: Secret Weapons.
Ik denk dat de naam al Duidelijk is zodat er geen info moet gegeven worden. Willen jullie toch info krijgen? Tuurlijk krijg je info.
Forgotten Hoper: Secret Weapons is een Mod die jij kan instaleren zonder de vorige Forgotten Hope. Deze mod bevat meer mappen zoals twee mappen voor het testen van tanks en natuurlijk ook vliegtuigen want de vliegtuigen zijn in de kijker. Deze mod bevat oa geheime vliegtuigen zoals de Heinkel He 111 "Zwilling", Messerschmitt Me 323 "Gigant", Vought XF5U "Flying Flapjack", Heinke He 219 "Uhu", Tupolev TB-3, Japanse Kyushu J7W1 "Shinden" en de Messerschmitt Me 262 A-1a/U4 (Met kannon) . Dit is maar een klein aantal benoemde want er zijn nog vliegtuigen. Naast de vliegtuigen hebben we ook tanks. massa's tanks ook die ik een paar zal opnoemen. De M26A1E2 "Super Pershing", Flakpanzer IV "Kügelblitz", Flakpanzer V “Coelian”, Type 3 Chi-Nu en de reusachtige Landkreuzer P. 1000 Ratte. Naast vliegtuigen en tanks, zijn er ook meer effecten, meer mappen en meer schepen in Forgotten Hope: Secret Weapons. Ohja, ooit eens gehoord van de Nazi-Ufo? Eentje is werkelijk gefabriceerd in Forgotten Hope wereld. Deze heet de Haunebu II. Ontdek hem maar in Forgotten Hope: Secret Weapons.
na al mijn uitleg, zou ik nog de links vergeten. Ik geef u alvast de Setup die je Gratis kan downloaden. Bezoek voor meer info de Officiële Website.
Setup Forgotten Hope: Secret Weapons V0.27
Officiële Website

Kugelblitz