Battlefield 1942 Mod - Forgotten Hope

Games, etc. Let op: modelbouw, reenactment e.d. hebben eigen onderdelen.
sniper snoop
Beste Signature 2010
Beste Signature 2010

Re: Battlefield 1942 Mod - Forgotten Hope

Bericht door sniper snoop »

iknowdintoo schreef:Dit geld in mijn mening alleen voor de landschappen, alhoewel de rest vaak ook niet klopt.. Zie maar in 90% van de spellen hoe ze een mp40 herladen, of watvoor uitrusting de Duitsers hebben..
Dit idd ook zo, maarja. Zou ik een game kunnen maken, doe ik eerst en voorral onderzoeken hoe het eruit zag en ook hoe ze herladen.
Laten we terug on topic gaan.
"Always remember both sides of the line"~~~~ Britse oudstrijder en oudste Brit ooit (tot hij overleed), Harry Patch (110 jaar) - Menenpoort Ieper, 21 juni 2008

Heb je Battlefield 1918 problemen? Klik hier en leg uit wat het probleem is!
iknowdintoo
Lid
Ontvangen: 1 keer

Bericht door iknowdintoo »

Wil je nou gamen of niet? :mrgreen:
sniper snoop
Beste Signature 2010
Beste Signature 2010

Nu even niet.
"Always remember both sides of the line"~~~~ Britse oudstrijder en oudste Brit ooit (tot hij overleed), Harry Patch (110 jaar) - Menenpoort Ieper, 21 juni 2008

sniper snoop
Beste Signature 2010
Beste Signature 2010

Forgotten Hope: Secret Weapons.

Ik denk dat de naam al Duidelijk is zodat er geen info moet gegeven worden. Willen jullie toch info krijgen? Tuurlijk krijg je info.

Forgotten Hoper: Secret Weapons is een Mod die jij kan instaleren zonder de vorige Forgotten Hope. Deze mod bevat meer mappen zoals twee mappen voor het testen van tanks en natuurlijk ook vliegtuigen want de vliegtuigen zijn in de kijker. Deze mod bevat oa geheime vliegtuigen zoals de Heinkel He 111 "Zwilling", Messerschmitt Me 323 "Gigant", Vought XF5U "Flying Flapjack", Heinke He 219 "Uhu", Tupolev TB-3, Japanse Kyushu J7W1 "Shinden" en de Messerschmitt Me 262 A-1a/U4 (Met kannon) . Dit is maar een klein aantal benoemde want er zijn nog vliegtuigen. Naast de vliegtuigen hebben we ook tanks. massa's tanks ook die ik een paar zal opnoemen. De M26A1E2 "Super Pershing", Flakpanzer IV "Kügelblitz", Flakpanzer V “Coelian”, Type 3 Chi-Nu en de reusachtige Landkreuzer P. 1000 Ratte. Naast vliegtuigen en tanks, zijn er ook meer effecten, meer mappen en meer schepen in Forgotten Hope: Secret Weapons. Ohja, ooit eens gehoord van de Nazi-Ufo? Eentje is werkelijk gefabriceerd in Forgotten Hope wereld. Deze heet de Haunebu II. Ontdek hem maar in Forgotten Hope: Secret Weapons.

na al mijn uitleg, zou ik nog de links vergeten. Ik geef u alvast de Setup die je Gratis kan downloaden. Bezoek voor meer info de Officiële Website.

Setup Forgotten Hope: Secret Weapons V0.27
Officiële Website

Afbeelding
Kugelblitz

sniper snoop
Beste Signature 2010
Beste Signature 2010

Nieuwe Map Pack.

Mappen zoals "Artic Convoy-1942" of "The Battle of Ortona", brengen u naar nieuwe voertuigen zoals de Japanse "Type B1 submarine" en de Amerikaanse "Consolidates PBY-5 Catalina". Daarnaast ontdek ook de nieuwe objecten zoals Ijsbergen en ook Lichthuizen die het luchtruim doorzoeken zoals map "Telemark". Download nu de twee packs met 34 mappen (jaja, je lees het goed, 34 mappen) en speel Forgotten Hope zoals nooit tevoren.

Afbeelding
Japanse Type B1 submarine

Afbeelding
Consolidates PBY-5 Catalina

Afbeelding
Liberty Ship in Artic Convoy-1942

Door: http://www.pixel-fighter.com/
-=PFC=-Mappack-No1 (19maps)(installer exe)
FH FanMapPack (17 maps)(Installer exe)

sniper snoop
Beste Signature 2010
Beste Signature 2010

Morane-Saulnier MS 406 in Forgotten Hope: Secret Weapon. Luister aandachtig naar de geluiden en zeker de 7,5 mm Manufacture d'Armes de Châtellerault M1934 mitrailleuses. (Heb je een hoofdtelefoon met bass, raad ik je aan om die te gebruiken ^^)

http://www.youtube.com/watch?v=GPMhU6xDFbA