Photoshop.

Games, etc. Let op: modelbouw, reenactment e.d. hebben eigen onderdelen.
sobel
Lid
Ontvangen: 1 keer

Re: Photoshop.

Bericht door sobel »

DonorNL schreef:PSP - Paint shop pro - kost bij een winkel die ik niet noem - of mag reclame wel? - 69.99. Maar, is het niet handig om er gelijk zo'n cursus boek erbij te bestellen? Ik snap er zelf namelijk helemaal niets van :P

Overigens, dat van die paint was natuurlijk onzin :bonk: .

Paint shop pro is heel erg uitgebreid, met geduld en vooral veel werken ermee bereik je een hoop, ik werk er nu ruim 4 jaar mee en ondenk nog geregeld nieuwe functies!
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
messemaker
Lid

Bericht door messemaker »

okke schreef:GIMP is een gratis tekenprogramma met vergelijkbare functionaliteit als Adobe Photoshop. Ik werk er regelmatig mee.

http://www.gimp.org/
Ik heb hem al er al opgezet :) .
(Ander forum lid had het er op gezet maar is verwijdert).
asjemenou
Moderator & Beste Avatar 2009
Moderator & Beste Avatar 2009
Gegeven: 78 keer
Ontvangen: 140 keer

Bericht door asjemenou »

Er bestaat ook Photoshop Elements. Dit is een afgeslankte versie van Photoshop. Photoshop Elements is bedoelt voor de amateurfotograaf. Het normale Photoshop programma, bedoelt voor de professionele fotograaf, grafisch ontwerper e.d. bevat veel functies die je als amateurfotograaf toch nooit zal gebruiken.
Ga serieus om met het WOII forum. Dan houden we het forum voor alle leden interessant!