Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
over The Thin Red Line ging ook al een discussie in een ander topic dacht ik
Pearl Harbor vind ik beetje erg hollywood, altijd maar weer dat eeuwige liefdes verhaal er door heen :S....... ook hier ging al een discussie over
Windtalkers wel goede film.. maar ook weer zo'n heldhaftige hollywood productie!
geef mij maar A Bridge Too Far, D-Day, enz: films die de hele veldslag vanuit beide perspectieven (en soms ook vanuit het verzet erbij) bekijken en niet alleen een groepje heldhaftige acteurs volgen!
Yorick schreef:
Pearl Harbor vind ik beetje erg hollywood, altijd maar weer dat eeuwige liefdes verhaal er door heen :S....... ook hier ging al een discussie over
Voor mij is de film When Trumpets Fade de slechtste oorlog film die ik tot nu toe heb gezien.
Zeer slecht acteer werk, ondanks dat de slag daadwerkelijk plaats vond een slechte weerspiegeling daar van, golfplaten creaties die voor Duitse panzers door moesten gaan enz enz, triest.
gilles schreef:kleie correctie: slechste oorlogsfilm bij mij is nu 'the big red one'.
Inderdaad, ik heb em onlangs ook gezien, wat een belachelijke film ...
Ze hadden er beter één slag in verwerkt dan te proberen Italië, Noord-Afrika, Belgie en Normandië in één film te verwerken ... en de acteerprestaties ...
@Mooyman, ik vond dat nog wel meevallen. Budgetfilm, maar vond em op zich wel grappig(ik ken idd beter films, maar naar mijn mening[misschien naar de jouwe wel;)] is het niet DE slechtste ww2movie)
Jurrie schreef:@Mooyman, ik vond dat nog wel meevallen. Budgetfilm, maar vond em op zich wel grappig(ik ken idd beter films, maar naar mijn mening[misschien naar de jouwe wel;)] is het niet DE slechtste ww2movie)
Jurrie
Smaken verschillen Jurrie en dat is maar goed ook anders vielen we allen voor de zelfde vrouw .
Timo schreef:ik weet niet maar bedoel je verhaal of hoe het geflimt is slecht gefilmd denkt ik over Arhnem wel goed verhaal slecht gefilmd zoals de meetse jaren 60 films overgens
...Het is alleen geen film uit de jaren zestig.
Wat is er dan slecht aan die film? Kun je dat nader omschrijven?
Voor mij is tot nu toe "Escape to Athena" de slechtste wo2 film.
Met Roger Moore als duitse officier, en T. Savalas als griekse verzetstrijder.
De duitsers schieten hele magazijnen leeg en raken niets, terwijl de"helden"alles met 1á2 kogels raken.
Bah bah.