Dat ligt misschien aan de leeftijdrobin.h schreef:Windtalkers vind ik nog wel meevallen,dan vind ik The Thin Red Line nog slechter(En saaier)Maar dat is mijn mening.
Slechtste oorlogsfilm ooit
- robin.h
- Lid
Dat kan
of het ligt er gewoon aan tot ik saaie films niks vind 
Mijn nieuwe verzamelsite: " http://www.worldwar2collector.tk "
-
Yorick
- Lid
over The Thin Red Line ging ook al een discussie in een ander topic dacht ik 
Pearl Harbor vind ik beetje erg hollywood, altijd maar weer dat eeuwige liefdes verhaal er door heen :S....... ook hier ging al een discussie over
Windtalkers wel goede film.. maar ook weer zo'n heldhaftige hollywood productie!
geef mij maar A Bridge Too Far, D-Day, enz: films die de hele veldslag vanuit beide perspectieven (en soms ook vanuit het verzet erbij) bekijken en niet alleen een groepje heldhaftige acteurs volgen!
Pearl Harbor vind ik beetje erg hollywood, altijd maar weer dat eeuwige liefdes verhaal er door heen :S....... ook hier ging al een discussie over
Windtalkers wel goede film.. maar ook weer zo'n heldhaftige hollywood productie!
geef mij maar A Bridge Too Far, D-Day, enz: films die de hele veldslag vanuit beide perspectieven (en soms ook vanuit het verzet erbij) bekijken en niet alleen een groepje heldhaftige acteurs volgen!
"Arnhem bridge. And hold it!"
- Brianlinden
- Lid

-
Verzamelaar_Freak
- Lid
- Mooyman
- Lid
- robin.h
- Lid
Van die film was ik ook niet erg kapot van.
Mijn nieuwe verzamelsite: " http://www.worldwar2collector.tk "
- Tim
- Lid
Inderdaad, ik heb em onlangs ook gezien, wat een belachelijke film ...gilles schreef:kleie correctie: slechste oorlogsfilm bij mij is nu 'the big red one'.
Ze hadden er beter één slag in verwerkt dan te proberen Italië, Noord-Afrika, Belgie en Normandië in één film te verwerken ... en de acteerprestaties ...
- Mooyman
- Lid
Smaken verschillen Jurrie en dat is maar goed ook anders vielen we allen voor de zelfde vrouwJurrie schreef:@Mooyman, ik vond dat nog wel meevallen. Budgetfilm, maar vond em op zich wel grappig(ik ken idd beter films, maar naar mijn mening[misschien naar de jouwe wel;)] is het niet DE slechtste ww2movie)
Jurrie
-
Timo Worst
- Lid
-
vincent
- Lid
-
OnsErwin
- Lid