Droom verzamelstuk (ken)
-
sander vw
- Lid
eum.... een diadorama van de slag om de ardennen met een bmw en zijspan die voorbij rijd en medisch mini veldhospital met 2 gewonden en 2 medics de moto rijd met 2 a 3 mannen die die moto volgen, ook een helemaal aangekeelde heer pop ( die ben, ik nu aant verzamelen) en een mooie beige camo para helm
- LHek
- Lid
Helemaal mee eens, daarom zijn die dingen ook mijn topstukken waar ik best trots op ben. Ik heb zelfs een zuurstok die ik eens gekregen heb van een veteraan in mijn verzameling.Adrian schreef:Elk artikel.
Hoe klein of 'goedkoop' het ook is.
Dat rechtstreeks van een Veteraan komt.
Dat hij uit waardering geeft met een verhaal erbij!!!
DAT, is voor mij een droom item.
Adrian.
Op zoek naar alles dat te maken heeft met de 101ste Airborne Divisie, 51st Highland Division en al het andere dat te maken heeft met operatie Market Garden en operatie Pheaseant
- Brianlinden
- Lid

-
pieter de vleminck
- Lid
Effe vraag wat bedoel je met een zuurstok?
Mijn droom verzameling stukken zijn alle wapens van Wo2 hopen dat het lukt ik heb er al 2 en wil steeds een nieuw omdat elk soort wapen wel iets speciaals heeft verder nog mijn comando uniform en dat is het zowat denk ik.
Mijn droom verzameling stukken zijn alle wapens van Wo2 hopen dat het lukt ik heb er al 2 en wil steeds een nieuw omdat elk soort wapen wel iets speciaals heeft verder nog mijn comando uniform en dat is het zowat denk ik.
They had a rendez-vous with destiny, we have a rendez-vous with history.
- LHek
- Lid
Het is een stok van snoep.pieter de vleminck schreef:Effe vraag wat bedoel je met een zuurstok?
En nee Numb, hij beweegt niet
Op zoek naar alles dat te maken heeft met de 101ste Airborne Divisie, 51st Highland Division en al het andere dat te maken heeft met operatie Market Garden en operatie Pheaseant
- Tim
- Lid
Alle wapens van Wo2 ... Succespieter de vleminck schreef:Effe vraag wat bedoel je met een zuurstok?