Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Een nebelwerfer zou in principe mogelijk moeten zijn, mits het een originele betreft...
Jolijn,
In Nederland kun je meedoen met re-enactmentevenementen als burger, of je zou als vrouw geallieerd moeten doen.. De VHM heeft wat vrouwelijke werkgroepen . Ik denk niet dat leeftijd hier van een bijster grote rol speelt als je een burger uitbeelding doet.
Je moet minstens 16 zijn voor echt reenactemnt soldaat, maar omdat het duur is, beginnen de meeste er pas mee rond 18-26 jaar.
Je moet rekenen dat je naar veel verschillende plaatsen moet gaan, en dus mobiel moet zijn.
Je moet ook bereid zijn, veel geld te stoppen in je outfit. Repro vind je overal, maar is niet altijd goede en mooie repro
En als je zoekt, dan vind je er wel een
Delete mijn account, ik ben het forum zijn kinderachtigheid beu zoals velen al hebben ondervonden.
Ja, dat je een (goed uiteraard!) repro pak moet dat wist ik al, en de kosten die dat met zich meebrengt
Nu ik er over nadenk moet je idd naar veel verschillende plaatsen, maar bedankt voor de info!
Jolijn schreef:Ja, dat je een (goed uiteraard!) repro pak moet dat wist ik al, en de kosten die dat met zich meebrengt
Nu ik er over nadenk moet je idd naar veel verschillende plaatsen, maar bedankt voor de info!
Je weet dat je als vrouw buitenom een vrouwenuitbeelding, of russisch geen gevechtsuitbeelding kunt doen?
Jolijn schreef:Ja, dat je een (goed uiteraard!) repro pak moet dat wist ik al, en de kosten die dat met zich meebrengt
Je weet dat je als vrouw buitenom een vrouwenuitbeelding, of russisch geen gevechtsuitbeelding kunt doen?
Daar was ik enigszins van op de hoogte, ja (helaas, maar ik weet toch nog niet wat ik wil gaan doen)