Geheime Staatspolizei
-
- Lid
Re: Geheime Staatspolizei
In vergelijking met de getypte tekst op de achterkant zijn ze pakweg 3 cm in het vierkant, wat nogal klein is voor aan de gevel te hangen.
-
- Lid
-
- Lid
Gast schreef:Geen idee, maar naast de deur is een onzinnige aanname (je zet immers ook niet "spion" bij "beroep" in je paspoort) Wat zijn überhaupt de afmetingen van zo'n bordje? Vergelijken met de zeilprijs ernaast is het maar een klein ding.
Dat was nu precies mijn "pointe" Gast . Als je geheim wilt blijven ga je toch
geen bordjes laten maken?
groeten
Wilhelm
Inderdaad Rene, een legitimatie, maar normaal wel een ovale ipv een vierkant.rene1945 schreef:lijkt me meer eens soort penning dan?
die ze bij zich droegen
Effe googelen of hier een link:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Gestapo
Maar je deed de aanname dat het een bordje voor naast de deur is. In dit geval blijkt het een "bordje" van drie bij drie centimeter te zijn. Ik had al zo'n vermoeden omdat het andere bordje aan een beker (een zeiltrofee) bevestigd is geweest dus groot kon het niet zijn.wilhelm2 schreef:Gast schreef:Geen idee, maar naast de deur is een onzinnige aanname (je zet immers ook niet "spion" bij "beroep" in je paspoort) Wat zijn überhaupt de afmetingen van zo'n bordje? Vergelijken met de zeilprijs ernaast is het maar een klein ding.
Dat was nu precies mijn "pointe" Gast . Als je geheim wilt blijven ga je toch
geen bordjes laten maken?
groeten
Wilhelm
-
- Lid
De afmetingen van het metaalachtig "plaatje" staatpolizei is 5cm x 5cm
Info hieronder heb ik van het andere forum.

Info hieronder heb ik van het andere forum.