Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
35th Infantry Division, 134th Infantry Regiment, Company G.
En ondertussen heeft hij ook een Hood, wool OD gekregen.
"You can manufacture weapons and you can purchase ammunition, but you can't buy valor and you can't pull heroes off an assembley line" http://www.35thinfantrydivisionbelgium.be/
Verzamelinteresse:
Brits:43rd Wessex Infantry Division en Guards Armoured division.
Canadees:4th Canadian Armoured Division
US:Armored en Tank Destroyer eenheden en 79th en 90th Infantry Division.
mooie pop en spullen. heb zelf zo een granaat tube maar dan voor de 155mm long tom.
deze heb ik van een verzamelaar en is in '95 in de ardennen gevonden met de granaat er nog in.
@ Bram
Ook een hele mooie pop. lijkt een beetje op de mijne. alleen is die van mij niet van een bepaalde divisie. nog niet:P:P
Je musette bag lijkt me na-oorlogs? Maar ziet er leuk uit.
Ook originele M1 helm?
“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
Dus de mussettebag is net te laat gekomen om de oorlog mee te maken.
Jammer.
maar zat bij een grote set die ik in het begin gekocht heb. daardoor heb ik hem in de verzameling. ik wil sowiezo nog een andere omdat deze ook niet zo mooi meer is.
en vers van de pers.. moet nog wat foto's schieten bij daglicht
helm is ruk, maar daar wordt aan gewerkt.
overcoat vond ik niet lekker passen zittend, dus heb het maar bij een m41 gehouden
misschien nog een gashood of sjaal.. maar deze pop komt 'binnen' te zitten in een schuurtje (moet ik nog bouwen) dus hoeft niet persé warm gekleed te zijn.
No bastard ever won a war by dying for his country. He won it by making the other poor dumb bastard die for his country.
Mooie pop en de vitrine kast mag er ook wel wezen (zowel de items als de kast zelf ).
"You can manufacture weapons and you can purchase ammunition, but you can't buy valor and you can't pull heroes off an assembley line" http://www.35thinfantrydivisionbelgium.be/