Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Dat is een koopje
Zoals battleww2 denkt,misschien samengesteld uit onderdelen.
Staat er stempels op de kolf aan het begin aan de zijkant,zoals adelaar en wa stempels?
Op de onderkant ijzer zie ik geen wa of adelaarstempel wat je wel hebt bij mausers na 1935 etc.
Het is denk ik een bovo en het oorspronkelijke houtwerk is weggerot
thunderbird schreef:Dat is een koopje
Zoals battleww2 denkt,misschien samengesteld uit onderdelen.
Staat er stempels op de kolf aan het begin aan de zijkant,zoals adelaar en wa stempels?
Op de onderkant ijzer zie ik geen wa of adelaarstempel wat je wel hebt bij mausers na 1935 etc.
Het is denk ik een bovo en het oorspronkelijke houtwerk is weggerot
Nee geen adelaars ofzo alleen die kroon met het letter R of D.. en enkele cijfers..
Volgens mij denk ik ook een soort van samenstelling uiteindelijk maar voor 10 euro ga ik niet klagen..
Wat bedoel je met Bovo?
arie 10 echt schreef:ik weet niet zoveel van geweren maar dat gasmasker heb ik ook alleen ik heb een slechtere hij valt bijna uit elkaar
mooie verzameling trouwens
Gasmasker komt ook van een rommelmarkt in Bastogne er waren er veel van die daar maar ik heb vergeleken met de andere maskers en deze was in een goeie staat voor 5 euro gekocht :p.. En dat geweer tja.. ik ben er nog altijd niet aan uit .. .