Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
sander vw schreef:bedankt, ik ben blij dat jullie er zo over denken
mijn wh helm koste 450euro
wat vinden jullie van de poster?
Het is een hele mooie verzameling. En ook de poster is heel erg mooi. Maar is het niet beter als je de poster inlijst ?
Jan
das is wel een goed idee. zo behoud je de poster netjes. bij ikea heb je al een lijst etc. voor 10 euro
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944
mijst???
er hangen zo lange klips aan die hem an de muur houden, een kader koop ik niet aangezien het een heelm grote poster is, ik heb het een uitgerekend en het is boven de 50euro voor het glas en hout, dan nog klips
sander vw schreef:mijst???
er hangen zo lange klips aan die hem an de muur houden, een kader koop ik niet aangezien het een heelm grote poster is, ik heb het een uitgerekend en het is boven de 50euro voor het glas en hout, dan nog klips
ga naar de ikea...in zo'n lijst kan je de poster ook bewaren. en deze kosten echt geen 50 euro.. 70x100 cm en je betaald 17,90 E
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944
Als je het zo bekijkt Sander..."Sparen is de boodschap!"...
sander vw schreef:mijst???
Gezocht: alles m.b.t. General der Gebirgstruppe en RKT Kress, Hermann.
CAME FROM OLD LADY IN VILLAGE: Latvian E-Bay seller.
ZENA
bwa, niet echt, hij heeft geen geld genoeg, natuurlijk heeft hij een raf munitiekist van mijn oa gekrgen voor dat ik begon te verzamelen, maar we doen voor over de on topic
Ruben schreef:HEY WTF ik heb meer geld dan jij ooit kan dromen. Alleen vind ik het verzamelen teveel geld kosten. Ik ben ook aan het sparen voor een auto
Gezocht: alles m.b.t. General der Gebirgstruppe en RKT Kress, Hermann.
CAME FROM OLD LADY IN VILLAGE: Latvian E-Bay seller.
ZENA