Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944
dutchknive schreef:wat zien ze toch bleek, die engelsen.
dat is het weer. Het regend er zeer vaak.
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944
Harsha schreef:tis niet zo warm als hier
Als iemand ngo een kop heeft die uitstraling heeft, of nog een buste voor me heeft, moet het me laten weten!
misschien een raar voorstel, maar pak een potje verf, houdskleurig. Verf 'm, geef m een snor, ogen en wat haar. en klaar ben je.
just a thought
Je blijft natuuurlijk steeds het veelvorkomende model van hoofd zien, en erg mooi is dat niet. Ik gebruik dezelfde, maar ik heb de lelijkheid min of meer kunnen verbergen door ze zwart te schilderen.